Neler Yeni

Hepsiburadanın inanılır gibi olmayan rezilliği

Fabrizio Romano

80+ Platinum
Katılım
21 Mayıs 2020
Mesajlar
11,850
En İyi Cevap
5
22 Mayıs 2021 tarihinde aldığım Logitech G29'u geri iade etmek için yolladım fakat firma "üründe çizikler var." dedi ve geri yolladı ve ürünümde çizik olmadığını gördüm.

1625477457899.png

Firma bana bu fotoğrafı attı ve "çizik var" dedi.
Geri gelen ürün benimdi çünkü kutu, garanti her şeyini biliyordum.
1625477524328.png

Çizik var mı? Yok.

Bu faslı geçtik. Firma ile irtibata geçtim ve ürünü servise yollayın dediler. Hatta onların da fotoları da atayım. Umurumda bile değil isterseniz uyarı atın.
Firma bana bunu yazdı ve ben de "hayhay" deyip yolladım.
yalana bak.JPG

Ürün elime geçti Cumartesi günü ve inanılır gibi değil kutusunu altüst etmişler, ürünü parçalamışlar.
1625477756503.png

falçata izi.JPG


Firmayı bu fotoğraflar ile iyice darlamaya başladım. Şikayetvar'dan şikayet de ettim.
Firmanın dönütüne bakın:
asdasd.JPG

Bak hele ulaşamamışlar.
Aradıkları süreye bakın:
0850.JPG

Bu ne arkadaşım? 2 saniye çalmış. Ben buna nasıl yetişeyim. Terminatör veya robot muyum?

Bak hele firma üstüne diyor ki" Bilgimiz dışında yolladınız." Yukarıda belirtmişsiniz arkadaşım şu kodla sürat kargoya verin servis baksın diye. Onların da fotoğraflarını aldım.

Gün içerisinde E-Devlet şifremi de alıp THH üzerinden kullanıcıya yalan söylemek ve mağdur etmekten tüm belgelerle şikayet edeceğim.

Şaklaban mısınız lan siz?

Whatsapp hattındakilere bunları atınca "sistemsel hata var iyi günler." diyip hemen desteği kapatıyorlar.

Bunca zaman İtopya, Teknobiyotik, Sinerji'den alışveriş yaptım. İlk defa böyle bir rezillik ve rüsva ile karşılaşıyorum.
 

ensbhdr55

80+ Silver
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
2,801
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,486
Yaş
29
Konum
Samsun
İsim
Enes Bahadır
22 Mayıs 2021 tarihinde aldığım Logitech G29'u geri iade etmek için yolladım fakat firma "üründe çizikler var." dedi ve geri yolladı ve ürünümde çizik olmadığını gördüm.

Alıntıyı görüntüle
Firma bana bu fotoğrafı attı ve "çizik var" dedi.
Geri gelen ürün benimdi çünkü kutu, garanti her şeyini biliyordum.
Alıntıyı görüntüle
Çizik var mı? Yok.

Bu faslı geçtik. Firma ile irtibata geçtim ve ürünü servise yollayın dediler. Hatta onların da fotoları da atayım. Umurumda bile değil isterseniz uyarı atın.
Firma bana bunu yazdı ve ben de "hayhay" deyip yolladım.
Alıntıyı görüntüle
Ürün elime geçti Cumartesi günü ve inanılır gibi değil kutusunu altüst etmişler, ürünü parçalamışlar.
Alıntıyı görüntüle
Alıntıyı görüntüle

Firmayı bu fotoğraflar ile iyice darlamaya başladım. Şikayetvar'dan şikayet de ettim.
Firmanın dönütüne bakın:
Alıntıyı görüntüle
Bak hele ulaşamamışlar.
Aradıkları süreye bakın:
Alıntıyı görüntüle
Bu ne arkadaşım? 2 saniye çalmış. Ben buna nasıl yetişeyim. Terminatör veya robot muyum?

Bak hele firma üstüne diyor ki" Bilgimiz dışında yolladınız." Yukarıda belirtmişsiniz arkadaşım şu kodla sürat kargoya verin servis baksın diye. Onların da fotoğraflarını aldım.

Gün içerisinde E-Devlet şifremi de alıp THH üzerinden kullanıcıya yalan söylemek ve mağdur etmekten tüm belgelerle şikayet edeceğim.

Şaklaban mısınız lan siz?

Whatsapp hattındakilere bunları atınca "sistemsel hata var iyi günler." diyip hemen desteği kapatıyorlar.

Bunca zaman İtopya, Teknobiyotik, Sinerji'den alışveriş yaptım. İlk defa böyle bir rezillik ve rüsva ile karşılaşıyorum.
Hak aramaya devam. Eninde sonunda kazanan sen olursun. Başarılar şimdiden. Kısa sürer İnşallah süreç
 

FOXN FOR WİN

80+ Gold
Katılım
10 Temmuz 2020
Mesajlar
5,067
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,141
Konum
Saint Denis
İsim
Adnan Eren
Vay anansını sayın seyirciler :/
 

Psyduck

80+ Platinum
Katılım
31 Aralık 2020
Mesajlar
10,272
En İyi Cevap
16
22 Mayıs 2021 tarihinde aldığım Logitech G29'u geri iade etmek için yolladım fakat firma "üründe çizikler var." dedi ve geri yolladı ve ürünümde çizik olmadığını gördüm.

Alıntıyı görüntüle
Firma bana bu fotoğrafı attı ve "çizik var" dedi.
Geri gelen ürün benimdi çünkü kutu, garanti her şeyini biliyordum.
Alıntıyı görüntüle
Çizik var mı? Yok.

Bu faslı geçtik. Firma ile irtibata geçtim ve ürünü servise yollayın dediler. Hatta onların da fotoları da atayım. Umurumda bile değil isterseniz uyarı atın.
Firma bana bunu yazdı ve ben de "hayhay" deyip yolladım.
Alıntıyı görüntüle
Ürün elime geçti Cumartesi günü ve inanılır gibi değil kutusunu altüst etmişler, ürünü parçalamışlar.
Alıntıyı görüntüle
Alıntıyı görüntüle

Firmayı bu fotoğraflar ile iyice darlamaya başladım. Şikayetvar'dan şikayet de ettim.
Firmanın dönütüne bakın:
Alıntıyı görüntüle
Bak hele ulaşamamışlar.
Aradıkları süreye bakın:
Alıntıyı görüntüle
Bu ne arkadaşım? 2 saniye çalmış. Ben buna nasıl yetişeyim. Terminatör veya robot muyum?

Bak hele firma üstüne diyor ki" Bilgimiz dışında yolladınız." Yukarıda belirtmişsiniz arkadaşım şu kodla sürat kargoya verin servis baksın diye. Onların da fotoğraflarını aldım.

Gün içerisinde E-Devlet şifremi de alıp THH üzerinden kullanıcıya yalan söylemek ve mağdur etmekten tüm belgelerle şikayet edeceğim.

Şaklaban mısınız lan siz?

Whatsapp hattındakilere bunları atınca "sistemsel hata var iyi günler." diyip hemen desteği kapatıyorlar.

Bunca zaman İtopya, Teknobiyotik, Sinerji'den alışveriş yaptım. İlk defa böyle bir rezillik ve rüsva ile karşılaşıyorum.
rezillik gibi rezillik. amazon almanyadan alsan bile canavar gibi arkasında duruyor sattığı ürünün. hepsiburada çok bozdu. ben de uzun zamandır hepsiburadadan alışveriş yapmıyorum. hakkını ara, sakın vazgeçme. ısrarcı ol.
 

thyunus

80+
Katılım
15 Şubat 2021
Mesajlar
201
Dahası  
Reaksiyon skoru
108
İsim
Yunus Emre Yıldırım
22 Mayıs 2021 tarihinde aldığım Logitech G29'u geri iade etmek için yolladım fakat firma "üründe çizikler var." dedi ve geri yolladı ve ürünümde çizik olmadığını gördüm.

Alıntıyı görüntüle
Firma bana bu fotoğrafı attı ve "çizik var" dedi.
Geri gelen ürün benimdi çünkü kutu, garanti her şeyini biliyordum.
Alıntıyı görüntüle
Çizik var mı? Yok.

Bu faslı geçtik. Firma ile irtibata geçtim ve ürünü servise yollayın dediler. Hatta onların da fotoları da atayım. Umurumda bile değil isterseniz uyarı atın.
Firma bana bunu yazdı ve ben de "hayhay" deyip yolladım.
Alıntıyı görüntüle
Ürün elime geçti Cumartesi günü ve inanılır gibi değil kutusunu altüst etmişler, ürünü parçalamışlar.
Alıntıyı görüntüle
Alıntıyı görüntüle

Firmayı bu fotoğraflar ile iyice darlamaya başladım. Şikayetvar'dan şikayet de ettim.
Firmanın dönütüne bakın:
Alıntıyı görüntüle
Bak hele ulaşamamışlar.
Aradıkları süreye bakın:
Alıntıyı görüntüle
Bu ne arkadaşım? 2 saniye çalmış. Ben buna nasıl yetişeyim. Terminatör veya robot muyum?

Bak hele firma üstüne diyor ki" Bilgimiz dışında yolladınız." Yukarıda belirtmişsiniz arkadaşım şu kodla sürat kargoya verin servis baksın diye. Onların da fotoğraflarını aldım.

Gün içerisinde E-Devlet şifremi de alıp THH üzerinden kullanıcıya yalan söylemek ve mağdur etmekten tüm belgelerle şikayet edeceğim.

Şaklaban mısınız lan siz?

Whatsapp hattındakilere bunları atınca "sistemsel hata var iyi günler." diyip hemen desteği kapatıyorlar.

Bunca zaman İtopya, Teknobiyotik, Sinerji'den alışveriş yaptım. İlk defa böyle bir rezillik ve rüsva ile karşılaşıyorum.
Geçmiş olsun hocam hakkınızı arayın bu nasıl bir rezillik böyle
 

Cerkutay

80+ Silver
Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
3,288
En İyi Cevap
1
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
957,310
Mesajlar
8,683,578
Üyeler
151,041
Son üye
maggnumm07
Top Bottom