Fabrizio Romano
80+ Platinum
- Katılım
- 21 Mayıs 2020
- Mesajlar
- 11,849
- En İyi Cevap
- 5
22 Mayıs 2021 tarihinde aldığım Logitech G29'u geri iade etmek için yolladım fakat firma "üründe çizikler var." dedi ve geri yolladı ve ürünümde çizik olmadığını gördüm.
Firma bana bu fotoğrafı attı ve "çizik var" dedi.
Geri gelen ürün benimdi çünkü kutu, garanti her şeyini biliyordum.
Çizik var mı? Yok.
Bu faslı geçtik. Firma ile irtibata geçtim ve ürünü servise yollayın dediler. Hatta onların da fotoları da atayım. Umurumda bile değil isterseniz uyarı atın.
Firma bana bunu yazdı ve ben de "hayhay" deyip yolladım.
Ürün elime geçti Cumartesi günü ve inanılır gibi değil kutusunu altüst etmişler, ürünü parçalamışlar.
Firmayı bu fotoğraflar ile iyice darlamaya başladım. Şikayetvar'dan şikayet de ettim.
Firmanın dönütüne bakın:
Bak hele ulaşamamışlar.
Aradıkları süreye bakın:
Bu ne arkadaşım? 2 saniye çalmış. Ben buna nasıl yetişeyim. Terminatör veya robot muyum?
Bak hele firma üstüne diyor ki" Bilgimiz dışında yolladınız." Yukarıda belirtmişsiniz arkadaşım şu kodla sürat kargoya verin servis baksın diye. Onların da fotoğraflarını aldım.
Gün içerisinde E-Devlet şifremi de alıp THH üzerinden kullanıcıya yalan söylemek ve mağdur etmekten tüm belgelerle şikayet edeceğim.
Şaklaban mısınız lan siz?
Whatsapp hattındakilere bunları atınca "sistemsel hata var iyi günler." diyip hemen desteği kapatıyorlar.
Bunca zaman İtopya, Teknobiyotik, Sinerji'den alışveriş yaptım. İlk defa böyle bir rezillik ve rüsva ile karşılaşıyorum.
Firma bana bu fotoğrafı attı ve "çizik var" dedi.
Geri gelen ürün benimdi çünkü kutu, garanti her şeyini biliyordum.
Çizik var mı? Yok.
Bu faslı geçtik. Firma ile irtibata geçtim ve ürünü servise yollayın dediler. Hatta onların da fotoları da atayım. Umurumda bile değil isterseniz uyarı atın.
Firma bana bunu yazdı ve ben de "hayhay" deyip yolladım.
Ürün elime geçti Cumartesi günü ve inanılır gibi değil kutusunu altüst etmişler, ürünü parçalamışlar.
Firmayı bu fotoğraflar ile iyice darlamaya başladım. Şikayetvar'dan şikayet de ettim.
Firmanın dönütüne bakın:
Bak hele ulaşamamışlar.
Aradıkları süreye bakın:
Bu ne arkadaşım? 2 saniye çalmış. Ben buna nasıl yetişeyim. Terminatör veya robot muyum?
Bak hele firma üstüne diyor ki" Bilgimiz dışında yolladınız." Yukarıda belirtmişsiniz arkadaşım şu kodla sürat kargoya verin servis baksın diye. Onların da fotoğraflarını aldım.
Gün içerisinde E-Devlet şifremi de alıp THH üzerinden kullanıcıya yalan söylemek ve mağdur etmekten tüm belgelerle şikayet edeceğim.
Şaklaban mısınız lan siz?
Whatsapp hattındakilere bunları atınca "sistemsel hata var iyi günler." diyip hemen desteği kapatıyorlar.
Bunca zaman İtopya, Teknobiyotik, Sinerji'den alışveriş yaptım. İlk defa böyle bir rezillik ve rüsva ile karşılaşıyorum.