Neler Yeni

Yardım Hollandaya garantiye yolladığım kulaklık çinden geri geliyor.

ankaaex

80+
Katılım
9 Kasım 2022
Mesajlar
64
Dahası  
Reaksiyon skoru
21
İsim
Umut
Merhaba, ben Umut.
Yaklaşık 9 ay önce aldığım Corsair void elite wireless kulaklık kafama takarken üst tarafından kırıldı, sürücü ses, rgb gibi sorunlar yaşamadım ancak artık kafamı kavramıyor ve düşüyor, Bunun üzerine Corsair'e bir mail ''Ticket'' açarak durumu anlattım, verdikleri yanıtta adres bilgilerimi kulaklığın garanti belgesini satın alma tarihini vs istediler.
Hepsini düzgün şekilde toparlayarak bir mail daha gönderdim. RMA isteğiniz onaylandı diyerek, nasıl paketlemem gerektiğini anlatan bir yazı gönderdiler ve RMA numarası gönderdiler.
Kağıdı dosyalara ekledim.
daha önce yurt içi, yurt dışı bir ürünümü garantiye veya değişime yollamadım, bu kulaklığı gönderirken nelere dikkat etmem lazım ve RMA numarası gönderi numarası gibi bir şey midir ?
İlgilenirseniz sevinirim.

Herkese teşekkürler, iyi forumlar.
(TÜRKİYE CORSAİR DİSTRİBÜTÖRÜ KULLANICI HATASI OLDUĞUNU SÖYLEDİ) bu sebepten global şirkete durumu anlattım.

Mesaj otomatik birleştirildi:

Merhaba, ben Umut.
Yaklaşık 9 ay önce aldığım Corsair void elite wireless kulaklık kafama takarken üst tarafından kırıldı, sürücü ses, rgb gibi sorunlar yaşamadım ancak artık kafamı kavramıyor ve düşüyor, Bunun üzerine Corsair'e bir mail ''Ticket'' açarak durumu anlattım, verdikleri yanıtta adres bilgilerimi kulaklığın garanti belgesini satın alma tarihini vs istediler.
Hepsini düzgün şekilde toparlayarak bir mail daha gönderdim. RMA isteğiniz onaylandı diyerek, nasıl paketlemem gerektiğini anlatan bir yazı gönderdiler ve RMA numarası gönderdiler.
Kağıdı dosyalara ekledim.
daha önce yurt içi, yurt dışı bir ürünümü garantiye veya değişime yollamadım, bu kulaklığı gönderirken nelere dikkat etmem lazım ve RMA numarası gönderi numarası gibi bir şey midir ?
İlgilenirseniz sevinirim.

Herkese teşekkürler, iyi forumlar.
(TÜRKİYE CORSAİR DİSTRİBÜTÖRÜ KULLANICI HATASI OLDUĞUNU SÖYLEDİ) bu sebepten global şirkete durumu anlattım.

Bahsettiğim dosya
 

Ekler

  • x.PNG
    x.PNG
    50.7 KB · Hit: 62

habbassaka

80+ Silver
Katılım
15 Ekim 2022
Mesajlar
2,575
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,393
İsim
Berk
(TÜRKİYE CORSAİR DİSTRİBÜTÖRÜ KULLANICI HATASI OLDUĞUNU SÖYLEDİ) bu sebepten global şirkete durumu anlattım.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Bence iyi yapmışsın gerçekten kendiliğinden kırıldıysa global firma daha olumlu yaklaşacağını düşünüyorum.

RMA numarası garanti süreci için, kargo ilgili firmaya gittiğinde kod sayesinde ilgili konuyla ilişkilendirmeleri/ürünün hangi kullanıcıya ait olduğuyla alakalı bir doğrulama kod gibi düşün. Firmanın işbirliği yaptığı kargo şirketleri varsa, bu kod ile ücretsiz gönderim de sağlayabilirsin ama var mıdır bilemiyorum.

Tekrar sormanda fayda var, ürünü nasıl göndereceğini/gönderi ücretinin senin mi onların mı karşılayacağı hakkında daha detaylı bir cevap alabilirsin
 

ankaaex

80+
Katılım
9 Kasım 2022
Mesajlar
64
Dahası  
Reaksiyon skoru
21
İsim
Umut
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Bence iyi yapmışsın gerçekten kendiliğinden kırıldıysa global firma daha olumlu yaklaşacağını düşünüyorum.

RMA numarası garanti süreci için, kargo ilgili firmaya gittiğinde kod sayesinde ilgili konuyla ilişkilendirmeleri/ürünün hangi kullanıcıya ait olduğuyla alakalı bir doğrulama kod gibi düşün. Firmanın işbirliği yaptığı kargo şirketleri varsa, bu kod ile ücretsiz gönderim de sağlayabilirsin ama var mıdır bilemiyorum.
Bu RMA diye bahsettikleri olay türkiyede ki gönderi numarası gibi bir şey mi
 

ankaaex

80+
Katılım
9 Kasım 2022
Mesajlar
64
Dahası  
Reaksiyon skoru
21
İsim
Umut
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
Merhaba arkadaşlar konuyu yaklaşık 2 hafta önce açmıştım, ve bir kaç foruma daha danışıp göndermeye karar verdim, türkiye corsair zaten kabul etmemişti bende hollandaya gönderdim. Ups kargo aracılığıyla, Bir kaç mail sonrasında rma onaylandı vs rma numaramı sorguladığımda yaptıkları işlemler çıkıyor(ekran görüntüsünü ekledim) bu ekrandakiler ne anlama geliyor ?
ürünüm değişti mi tamir mi oldu, yoksa verdiğim gibi geri mi geliyor?
yardımcı olursanız sevinirim
 

Ekler

  • Ekran Alıntısı.PNG
    Ekran Alıntısı.PNG
    136.6 KB · Hit: 42

MSI aşığıyimm

80+ Silver
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
2,758
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,106
İsim
Ali Batmaz
Dediğiniz kırılma bemde de oldu 1.5kpara verip böyle olması çok üzücü gerçekten hiç sağlam değil üst bölgesi
 

ankaaex

80+
Katılım
9 Kasım 2022
Mesajlar
64
Dahası  
Reaksiyon skoru
21
İsim
Umut
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6

lia shine

80+ Silver
Katılım
15 Ağustos 2020
Mesajlar
2,603
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,041
İsim
Hasan
Merhaba arkadaşlar konuyu yaklaşık 2 hafta önce açmıştım, ve bir kaç foruma daha danışıp göndermeye karar verdim, türkiye corsair zaten kabul etmemişti bende hollandaya gönderdim. Ups kargo aracılığıyla, Bir kaç mail sonrasında rma onaylandı vs rma numaramı sorguladığımda yaptıkları işlemler çıkıyor(ekran görüntüsünü ekledim) bu ekrandakiler ne anlama geliyor ?
ürünüm değişti mi tamir mi oldu, yoksa verdiğim gibi geri mi geliyor?
yardımcı olursanız sevinirim
sevk edildi kısmına rf eklenmiş belki re-found'un kısaltmasıdır iade olabilir ya da geri geliyor olabilir sadece teori olarak söylüyorum.
 

Trifact

80+ Silver
Katılım
3 Kasım 2022
Mesajlar
3,275
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,559
İsim
Yusuf
Merhaba, ben Umut.
Yaklaşık 9 ay önce aldığım Corsair void elite wireless kulaklık kafama takarken üst tarafından kırıldı, sürücü ses, rgb gibi sorunlar yaşamadım ancak artık kafamı kavramıyor ve düşüyor, Bunun üzerine Corsair'e bir mail ''Ticket'' açarak durumu anlattım, verdikleri yanıtta adres bilgilerimi kulaklığın garanti belgesini satın alma tarihini vs istediler.
Hepsini düzgün şekilde toparlayarak bir mail daha gönderdim. RMA isteğiniz onaylandı diyerek, nasıl paketlemem gerektiğini anlatan bir yazı gönderdiler ve RMA numarası gönderdiler.
Kağıdı dosyalara ekledim.
daha önce yurt içi, yurt dışı bir ürünümü garantiye veya değişime yollamadım, bu kulaklığı gönderirken nelere dikkat etmem lazım ve RMA numarası gönderi numarası gibi bir şey midir ?
İlgilenirseniz sevinirim.

Herkese teşekkürler, iyi forumlar.
(TÜRKİYE CORSAİR DİSTRİBÜTÖRÜ KULLANICI HATASI OLDUĞUNU SÖYLEDİ) bu sebepten global şirkete durumu anlattım.

Mesaj otomatik birleştirildi:


Bahsettiğim dosya
bende corsair lpx ramde sıkıntı yaşadım. 2 yıl garanti sürecini doldurmasına rağmen lifetime warranty'den faydalanmıştım. çoğu kişi bu lifetime warranty olayını yanlış anlıyor. bunuda hazır bahsedeyim.
----
LIFE TIME WARANTY siz kullanıcının ömrüyle hesaplanan ömür boyu garantisi değildir, ürünün üretildiği müddetçe garantili olması demektir. örn corsair bir rami 10 yıl boyunca üretim bandında tuttuysa o ürün 10 yıl boyu içinde ömür boyu garantilidir. ama siz rami 5 yıl önce almışsınızdır ram şuan arızalanmıştır ama firma bu ramin üretimini geçen yıl kesmiştir diyelim, ömür boyu garantisi bitmiş demektir. bu firmaların politikalarına görede değişiklik gösterir. kimisi real lifetime waranty verir kimisi yıl sayısı verir vs.
---
corsair rami memtest yaptığım bildiğin error patlatıyordu ekranda. Türkiye distribitörüne yazdığımda 2 yıl geçtiği için garantinin corsair globale ait olduğunu söylemişlerdi. daha sonra corsair globale mail attığımda benden ürünün hatasının görüntülerini seri numarasını ve faturasının fotoğrafını istedi, mail attım. daha sonra mailime DHL ile hollanda olması lazım gönderi makbuzu (hepsini corsair hallediyor) gönderdiler. evrakları çıktı alıp ürünle birlikte bahsettikleri DHLe gidip 0 TL ödeyerek ürünü hollandaya gönderdim. 15 gün sonra elime yurtdışında sıfır ram gönderildi. yani anlayacağın sen elindeki faturayı arızayı seri numarasını verdikten sonra tamir kabul edilirse corsair tüm işlemleri yapıyor. yok kullanıcı hatasıysa zaten ücretli tamir gibi bir mail atacaktır sana masrafları sen çekebilirsin dikkat et. yok hata kronikse corsair her adımı yapıyor. bazı firmalar kullanıcı hatası dediğimiz şeyleri de tamir kapsamına alıyor. örn: bir üründe bir yerinde kullanımla birlikte kronik kırılma/yıpranma/arıza başladı diyelim firma bunu kullanırken bile kırmış olsan (yani kullanıcı hatası olarak bile görünse) garanti kapsamına alıyor. ama bunu işte corsair globalle detaylı mailleşmen gerekiyor. belkide kullanıcı hatası ve diğer sattıklarında böyle bir şey görülmedi.
 

ankaaex

80+
Katılım
9 Kasım 2022
Mesajlar
64
Dahası  
Reaksiyon skoru
21
İsim
Umut
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #9
bende corsair lpx ramde sıkıntı yaşadım. 2 yıl garanti sürecini doldurmasına rağmen lifetime warranty'den faydalanmıştım. çoğu kişi bu lifetime warranty olayını yanlış anlıyor. bunuda hazır bahsedeyim.
----
LIFE TIME WARANTY siz kullanıcının ömrüyle hesaplanan ömür boyu garantisi değildir, ürünün üretildiği müddetçe garantili olması demektir. örn corsair bir rami 10 yıl boyunca üretim bandında tuttuysa o ürün 10 yıl boyu içinde ömür boyu garantilidir. ama siz rami 5 yıl önce almışsınızdır ram şuan arızalanmıştır ama firma bu ramin üretimini geçen yıl kesmiştir diyelim, ömür boyu garantisi bitmiş demektir. bu firmaların politikalarına görede değişiklik gösterir. kimisi real lifetime waranty verir kimisi yıl sayısı verir vs.
---
corsair rami memtest yaptığım bildiğin error patlatıyordu ekranda. Türkiye distribitörüne yazdığımda 2 yıl geçtiği için garantinin corsair globale ait olduğunu söylemişlerdi. daha sonra corsair globale mail attığımda benden ürünün hatasının görüntülerini seri numarasını ve faturasının fotoğrafını istedi, mail attım. daha sonra mailime DHL ile hollanda olması lazım gönderi makbuzu (hepsini corsair hallediyor) gönderdiler. evrakları çıktı alıp ürünle birlikte bahsettikleri DHLe gidip 0 TL ödeyerek ürünü hollandaya gönderdim. 15 gün sonra elime yurtdışında sıfır ram gönderildi. yani anlayacağın sen elindeki faturayı arızayı seri numarasını verdikten sonra tamir kabul edilirse corsair tüm işlemleri yapıyor. yok kullanıcı hatasıysa zaten ücretli tamir gibi bir mail atacaktır sana masrafları sen çekebilirsin dikkat et. yok hata kronikse corsair her adımı yapıyor. bazı firmalar kullanıcı hatası dediğimiz şeyleri de tamir kapsamına alıyor. örn: bir üründe bir yerinde kullanımla birlikte kronik kırılma/yıpranma/arıza başladı diyelim firma bunu kullanırken bile kırmış olsan (yani kullanıcı hatası olarak bile görünse) garanti kapsamına alıyor. ama bunu işte corsair globalle detaylı mailleşmen gerekiyor. belkide kullanıcı hatası ve diğer sattıklarında böyle bir şey görülmedi.
son attığım ekran görüntüsüne bakar mısınz orda ne yazıyor.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Merhaba arkadaşlar konuyu yaklaşık 2 hafta önce açmıştım, ve bir kaç foruma daha danışıp göndermeye karar verdim, türkiye corsair zaten kabul etmemişti bende hollandaya gönderdim. Ups kargo aracılığıyla, Bir kaç mail sonrasında rma onaylandı vs rma numaramı sorguladığımda yaptıkları işlemler çıkıyor(ekran görüntüsünü ekledim) bu ekrandakiler ne anlama geliyor ?
ürünüm değişti mi tamir mi oldu, yoksa verdiğim gibi geri mi geliyor?
yardımcı olursanız sevinirim
.
 

MSI aşığıyimm

80+ Silver
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
2,758
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,106
İsim
Ali Batmaz

ankaaex

80+
Katılım
9 Kasım 2022
Mesajlar
64
Dahası  
Reaksiyon skoru
21
İsim
Umut
Arkadaşlar kulaklığı garantiye hollandaya yolladım teslim alındı, ve işlemlere başladıklarını söylediler. Ups üzerinden geri dönüş aldım ürün bana tekrar kargolanmış bu sefer tayvandan kargolanmış bana bu kulaklık değişti mi yoksa kırık haliyle geri mi geliyor ?
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,052,556
Mesajlar
9,468,098
Üyeler
167,152
Son üye
murrershark11
Top Bottom