Merhaba, ben Umut.
Yaklaşık 9 ay önce aldığım Corsair void elite wireless kulaklık kafama takarken üst tarafından kırıldı, sürücü ses, rgb gibi sorunlar yaşamadım ancak artık kafamı kavramıyor ve düşüyor, Bunun üzerine Corsair'e bir mail ''Ticket'' açarak durumu anlattım, verdikleri yanıtta adres bilgilerimi kulaklığın garanti belgesini satın alma tarihini vs istediler.
Hepsini düzgün şekilde toparlayarak bir mail daha gönderdim. RMA isteğiniz onaylandı diyerek, nasıl paketlemem gerektiğini anlatan bir yazı gönderdiler ve RMA numarası gönderdiler.
Kağıdı dosyalara ekledim.
daha önce yurt içi, yurt dışı bir ürünümü garantiye veya değişime yollamadım, bu kulaklığı gönderirken nelere dikkat etmem lazım ve RMA numarası gönderi numarası gibi bir şey midir ?
İlgilenirseniz sevinirim.
Herkese teşekkürler, iyi forumlar.
(TÜRKİYE CORSAİR DİSTRİBÜTÖRÜ KULLANICI HATASI OLDUĞUNU SÖYLEDİ) bu sebepten global şirkete durumu anlattım.
Yaklaşık 9 ay önce aldığım Corsair void elite wireless kulaklık kafama takarken üst tarafından kırıldı, sürücü ses, rgb gibi sorunlar yaşamadım ancak artık kafamı kavramıyor ve düşüyor, Bunun üzerine Corsair'e bir mail ''Ticket'' açarak durumu anlattım, verdikleri yanıtta adres bilgilerimi kulaklığın garanti belgesini satın alma tarihini vs istediler.
Hepsini düzgün şekilde toparlayarak bir mail daha gönderdim. RMA isteğiniz onaylandı diyerek, nasıl paketlemem gerektiğini anlatan bir yazı gönderdiler ve RMA numarası gönderdiler.
Kağıdı dosyalara ekledim.
daha önce yurt içi, yurt dışı bir ürünümü garantiye veya değişime yollamadım, bu kulaklığı gönderirken nelere dikkat etmem lazım ve RMA numarası gönderi numarası gibi bir şey midir ?
İlgilenirseniz sevinirim.
Herkese teşekkürler, iyi forumlar.
(TÜRKİYE CORSAİR DİSTRİBÜTÖRÜ KULLANICI HATASI OLDUĞUNU SÖYLEDİ) bu sebepten global şirkete durumu anlattım.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Bahsettiğim dosyaMerhaba, ben Umut.
Yaklaşık 9 ay önce aldığım Corsair void elite wireless kulaklık kafama takarken üst tarafından kırıldı, sürücü ses, rgb gibi sorunlar yaşamadım ancak artık kafamı kavramıyor ve düşüyor, Bunun üzerine Corsair'e bir mail ''Ticket'' açarak durumu anlattım, verdikleri yanıtta adres bilgilerimi kulaklığın garanti belgesini satın alma tarihini vs istediler.
Hepsini düzgün şekilde toparlayarak bir mail daha gönderdim. RMA isteğiniz onaylandı diyerek, nasıl paketlemem gerektiğini anlatan bir yazı gönderdiler ve RMA numarası gönderdiler.
Kağıdı dosyalara ekledim.
daha önce yurt içi, yurt dışı bir ürünümü garantiye veya değişime yollamadım, bu kulaklığı gönderirken nelere dikkat etmem lazım ve RMA numarası gönderi numarası gibi bir şey midir ?
İlgilenirseniz sevinirim.
Herkese teşekkürler, iyi forumlar.
(TÜRKİYE CORSAİR DİSTRİBÜTÖRÜ KULLANICI HATASI OLDUĞUNU SÖYLEDİ) bu sebepten global şirkete durumu anlattım.