Hp arizalı 3050ti laptopum yerine 4080 li cihaz onerdi yazdığım son gelişmeyi okuyun!!!

Sebebi belli, detaylı donanım eğiti veren bir kurum yok. Ben lisede bilişim mezunuyum ve tüm dersleri alabildiğimiz bilişim döneminde okudum baya iyi eğitim alıyorduk, üniversite seviyesi yani daha doğrusu üni seviyesi düşük olduğundan bizim seviye iyi kalıyordu. Donanım bilgisi hep yüzeysel geçiliyor ağırlık yazılıma veriliyor.

Bilgisayar mühendisliği normalde donanım teknik üzerine olmalı ama ülkede marka yok bişey yok o yüzden bu bölümdede siber güvenlik ve yazılım ağırlıklı gidiyor.

E millete tamiri öğretecek yerler bir avuç özel servis ve bizim yeni nesil de pek ilgili değil tabii buralara haklı haksız sebep detayını bilemem.

Sonuç, yetkin eleman eğitimi olmadığında haliyle yetkin elemanda olmuyor.

Mekatronik, elektronik vs. mühendisliği okuyanlar bu yapıları iyi biliyor ama adamında ne işi olur teknik serviste :D.
Bende bilgisayar programciligi okuyorum donanimada ilgiliyim ama yazılima yöneliyoruz mecburen para orda çünkü... Sonuc olarak dediklerine aşirı aşırı katılıyorum hocam
 
Bende bilgisayar programciligi okuyorum donanimada ilgiliyim ama yazılima yöneliyoruz mecburen para orda çünkü... Sonuc olarak dediklerine aşirı aşırı katılıyorum hocam

Yani bizdede olsa bi İntel, AMD, Nvidia veya o kadar değil adam akıllı SSD, RAM üreten firmalarımız olsa yine iyi :D. Ama yok o zamanda eğitimde o yönde olmuyor.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Bilgisayar okuyoruz hala HDD dönemi yani HDD öğret tamamda SSD modellerinden niye bahsetmiyorsun en basitinden.
 
Benimde HP Omen laptopta anakart bozulmuştu. Anakart değişti 2 yıl filan oldu sanırsam sorunsuz kullanıyorum. Gönderirken bilgilerimi yedekleyemediğimi mümkünse format atmaması içinde not yazmıştım. Telefon açıp pc şifresini istemişti. Korkarak vermiştim :ROFLMAO:
 
Benimde HP Omen laptopta anakart bozulmuştu. Anakart değişti 2 yıl filan oldu sanırsam sorunsuz kullanıyorum. Gönderirken bilgilerimi yedekleyemediğimi mümkünse format atmaması içinde not yazmıştım. Telefon açıp pc şifresini istemişti. Korkarak vermiştim :ROFLMAO:

Adam illa formatmı ataydı ne korkması :D.
 
Dostum bir ürünü Garanti süresi boyunca 3 ve daha fazla sürede farklı sebeplerden dolayı garantiye veriyor isen sorunun çözülmüyor devam ediyorsa iade, değişim veya muadil ürün isteme hakkın bulunmakta. Bununla ilgili mevzuatlar var.

Yok o kadar kullandın bunu da ister misin diyenlere bakma. Biraz araştırmak her zaman önemlidir.
 
Yani bizdede olsa bi İntel, AMD, Nvidia veya o kadar değil adam akıllı SSD, RAM üreten firmalarımız olsa yine iyi :D. Ama yok o zamanda eğitimde o yönde olmuyor.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Bilgisayar okuyoruz hala HDD dönemi yani HDD öğret tamamda SSD modellerinden niye bahsetmiyorsun en basitinden.
Hocam aman hocam bize 1. Sinifta bir hoca geldi en eski harddiskten basladi anlatmaya kendisininde yaşı vardı neyse adam hdd lere kadar anlattı o kadar biliyomuş kafayı yersin m2 ssd den bahsetmeyi bırak sata ssd ye bile gerci şimdi ssd ler var aynı boyutta ama daha hızlı falan diyip gecti ben küçüklukten hayal ederdim bilgisayar muhendisliğini işlemci falan üreticez sanardım ama bizim ülkede oyle olmadığını öğrenince lisede hayallerim yıkılmıştı üniye çalışmayı bıraktım programcılığa girdim 😀
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Benimde HP Omen laptopta anakart bozulmuştu. Anakart değişti 2 yıl filan oldu sanırsam sorunsuz kullanıyorum. Gönderirken bilgilerimi yedekleyemediğimi mümkünse format atmaması içinde not yazmıştım. Telefon açıp pc şifresini istemişti. Korkarak vermiştim :ROFLMAO:
🤣🤣🤣
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Dostum bir ürünü Garanti süresi boyunca 3 ve daha fazla sürede farklı sebeplerden dolayı garantiye veriyor isen sorunun çözülmüyor devam ediyorsa iade, değişim veya muadil ürün isteme hakkın bulunmakta. Bununla ilgili mevzuatlar var.

Yok o kadar kullandın bunu da ister misin diyenlere bakma. Biraz araştırmak her zaman önemlidir.
Aynen oyle hocam millete salça olmayı çok seviyorlar teşekkur ederim
 
İade olarak verdikleri para guncel paramı fatura parasimı o önemli hocam 1 bucuk yil once aldim cihazi 10k fark var en az suanki fiyatiyla arasinda
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Evet haklisiniz hocam tamir konusunda yetkinlikleri cok az belkide benim anakartin güc beslemesinde sorun vardı bir iki bobin degisse sikintı gidecekti direkt anakart değiştirdiler bilemiyorum artık neden böyleler...
1.5 yıl beklemen hata kral elden çıkarıp yenisi alamaya bak
 
Eyvallah hocam teşekkur ederim ücret iade süreci ne kadar sürmüştü
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Yani yapıyolar ama biraz daha dikkatlli olsalar keşke
Epey zaman geçti üstünden ancak mail süreci tamamlanıp iban bilgileri paylaşıldıkça maks. 1 hafta içinde iade yaptılar. Üründen memnun kalmasam da beni mağdur etmedikleri için memnun kalmıştım. Konuyuda özet geçeyim, laptop kendiliğinden donup kalıyordu, garantiye gönderdim yine aynı sorun devam etti, sonrasında ekranda parmak izi gibi bir deforme ile geldi, tekrar gönderip bir daha bana laptopu göndermemeleri, zaten kullanamadigimi ve thh ye başvuracağım diyerek sonuca ulaştım.
 
1.5 yıl beklemen hata kral elden çıkarıp yenisi alamaya bak
3 ay öncesine kadar severek kullanıyordum kral şimdi dilekçe yazdım hp desteğe ve şikayetvar.comdan güncel fiyattan para iadesi istiyorum diye
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Yaklaşık 1,5 yıl önce satın aldığım HP Victus 16-E1010NT 68S26EA cihazı son üç aydır beni arızalarıyla yarı yolda bıraktı. Son üç ay içinde dörtten fazla kez garantiye gittim, üç kez parça değişimi yapıldı. İlk gidişimde, bataryada çalışırken aniden kendiliğinden kapanıyordu ve batarya değişimi yapıldı. Laptopu alıp eve geldiğimde, menteşelerin bozulduğunu ve kapağın açılırken zorlandığını fark ettim. Bunu fark edip ikinci kez laptopu kullanmadan garantiye geri gittim, üst kapak ve menteşeler değiştirildi. Eve geldiğimde, laptopun Wi-Fi'a bağlanmadığını gördüm ve üçüncü kez garantiye gittim, Wi-Fi anteni düzgün takılmamış, tekrar sökülüp takıldı. Üçüncü kez laptopumu alıp geldiğimde, yaklaşık bir ay sonra laptopuma kavuşmuştum ve ilk garantiye gittiğim sorun halen daha devam etmekteydi, yani ilk sorunum çözülmemişti. Bu süreçte bilgisayar programcılığı öğrencisi olduğum için tam anlamıyla yarı yolda kalmıştım ve sınav haftam geldiği için laptopu bu haliyle yaklaşık bir ay kullandım. Dört-beş gün kadar önce, ilk gittiğimde çözülemeyen kapanma sorunu için tekrar dördüncü kez BDH garantiye gittim. Anakartta arıza olduğunu ve değişim yapıldığını söylediler. 29 Şubat tarihi ile garanti servisinden ana kart değişimi yapılmış ve format atılmış cihazımı teslim aldım. Eve geldiğimde testlerimi yaptım ve genel olarak bir sorun göremedim, fakat müzik dinlemek istediğimde laptopun sadece sağ tarafından ses geldiğini, sol hoparlörün çalışmadığını fark ettim. Bu noktada ben artık bıktım. Teslim etmek için üç metro ile gidip üç metro ile geliyorum, sonra teslim almak için aynı şeyi yapıyorum. Dört kez garantiye götürdüm, teslim etme ve teslim alma olarak bakarsak sekiz kez gidip gelmişim. Altı çarpı sekizden kırk sekiz kez Akbil basmışım, gidiş geliş üç saat süren yol üç çarpı sekizden yirmi dört saat, tam bir günümü yollarda geçirmişim. Küçük olarak baktığımız şeyler bu süreçte birikerek devasa olmuş. HP garantiyi bozmadığını söylediği için teknisyen arkadaşların kabloyu takmayı unuttuğunu düşünerek arka kapağı açtım, kendim takarım diye ama ne göreyim, sol hoparlörün iki bağlantı kablosundan bir tanesi ana kart değişimi sırasında kopmuş. Teknisyenlerin düzgünce sorunu çözmemeleri sebebiyle defalarca gittim zaten ve bu durumdan sıkıldım, garanti merkezine artık gitmeyeceğim. Para iadesi istiyorum, sebepleri tek tek yukarıda yazıyor. HP'nin bana bu konuda zorluk çıkarmayacağını biliyorum. Kendilerinin bize sunmuş olduğu garanti hakları ve tüketici haklarının da ortada olması sebebiyle bana yetkili kişiler tarafından ulaşılmasını ve gereğinin yapılmasını arz ederim. bu şekil hp destek ve şikayetvar dan yazdım
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Epey zaman geçti üstünden ancak mail süreci tamamlanıp iban bilgileri paylaşıldıkça maks. 1 hafta içinde iade yaptılar. Üründen memnun kalmasam da beni mağdur etmedikleri için memnun kalmıştım. Konuyuda özet geçeyim, laptop kendiliğinden donup kalıyordu, garantiye gönderdim yine aynı sorun devam etti, sonrasında ekranda parmak izi gibi bir deforme ile geldi, tekrar gönderip bir daha bana laptopu göndermemeleri, zaten kullanamadigimi ve thh ye başvuracağım diyerek sonuca ulaştım.
güzel bir haber bu hocam hp destek ilede konuştum büyük ihrtimalle güncel fiyattan verirler vs dediler pazartesi kutumu faturamı alıp gidicem bir yazıda yazdım şikayet vardan ve destek mail hesabından ben hp nin gereken şartlar ne ise onu yerine getireceğine inanıyorum heleki daha henüz 10 gün önce emsal bir karar çıkmışken inşallah kısa sürede paramı alırım.
 
suanki guncel fiyatindan iade alabilirsin mesut cevik adli youtuberin bir videosu var orada da anlatiyor hakem heyetine nasil basvuracagini falan
 
Paşam adamlara danışıp yaptim ben o işlemi hp de zarar vermediğin sürece yapabiliyosun
Servisin lehine insiyatif kullandığından emin olabilirsin. Sözde termal macun. SSD ve RAM Upgradelerinde de cihaza zarar vermediğin sürece bozmuyor garantiyi. Ama garantiye arızalı cihaz yolladığında bu cihaz yetkisiz müdahale görmüş diyip kullanıcı hatası olarak garanti dışı bırakabilir. (nereden bildiğimi sorma 😄 not:servis ya da firma personeli yahut avukatları da değilim 😆) senin cihaza yetkisiz müdahaleni ürünü servis kaydına alırken çekeceği basit bir video ile vida delikleri ve etiketler ile ispatlayabilir ki burada ispata da gerek yok sıvı metal macunu fabrika kullanmadığına ve cihazda mevcut olduğuna göre kullanıcının sürdüğü sıvı metal akması sonucu cihaza zarar vermiş gibi bir gerekçe sunarak hiç zorlanmadan garanti dışı bırakabilir. Kötü bir işçilik yapmışlar konu genelini okudum ve kablonun doğrudan koparıldığını gördüm (ben daha iyimser sadece takmayı unutmuşlardır gidip yaptırır sorununu çözersin diye düşünmüştüm) o noktada haklısın ama servisi seni memnun etmek için en azından çabası olan beceriksiz bir firmaya fazla nefret dolusun :)
Kısmen haklısın ama firma iyi niyetli olsa da sorun tam olarak çözülmediği ve tek seferde düzgünce yapsa uğraşmayaçağın bir sorunda beceriksiz :)
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,163,220
Mesajlar
10,484,177
Üyeler
184,751
Son üye
papsxx
Geri
Top