Neler Yeni

Hp arizalı 3050ti laptopum yerine 4080 li cihaz onerdi yazdığım son gelişmeyi okuyun!!!

Peak2Core

80+
Katılım
30 Mart 2023
Mesajlar
318
Ketçap mayonez de istiyor musun?

Ürünü 1 yıl kullan, o zaman 16 bine aldığın bilgisayarı iade et şimdi de parayı güncel kurla almak iste. Güzel kafa, sana hayırlı işler.
 

Charlster

80+ Bronze
Katılım
12 Eylül 2022
Mesajlar
543
Dahası  
Reaksiyon skoru
272
İsim
Cihan Mert Karagöz
16 bin TL
Mesaj otomatik birleştirildi:

görüşüceksin kabul etmezlerse tüketici hakem heyeti ile tehdit edeceksin , yine kabul etmezlerse tüketici hakem heyetine gideceksin ondan sonra iade alacaklar ama paranı 16 bin TL verirler muhtemelen
Hayır mahkeme mevcut fiyatını iade ettiryor artık. Haberlere bakabilirsin. Firma 16 vermek isteyecek ama sen zorlarsan 28i alırsın
 

AusWitzh

80+
Katılım
8 Eylül 2020
Mesajlar
45
Dahası  
Reaksiyon skoru
11
İsim
Emircan Ürün
Arkadaşlar merhaba hp victus laptopum var her şey 2-3 ay öncesine kadar mükemmeldi laptopu 1 yıldan fazla kullandım ama şu son 2 ayda garantiye 5 6 kez gittim en sonuncusu bu gündü ilk olarak laptopta bataryada çalışırken kendiliğinden kapanma sorunu vardı götürdüm bataryayı değiştirdiler hemen aldığım gün farkettim ekranın menteşesi kendiğinden atmıştı kapak açılıp kapanırken zorlanıyordu bu sefer onun için gittim menteşeyi ve üst kapağı komple değiştirdiler sonra laptopumu geri aldım ama bunlar kapağı tekrar montelerken wifi antenini düzgün takmamışlar wifi bağlanmıyordu tekrar götürdüm wifi antenin sök tak yaptılar sonra laptopuma tekrar kavuştum derken baştaki kapanma sorunum hala devam ediyor üniversite sınavlarım vardı götüremedim mecbur şarjda kullandım 4-5 gün önce götürdüm tekrar bu problemle test ettik anakartta sorun var dediler yurt dışından anakart sipariş edip değiştirdiler anakartı 29 şubat (bu sabah) gidip aldım windows formatlanmış vs uygulamalarımı falan yükledim test ettim gayet her şey güzel derken şimdi laptopu alıp dizi izleyerek uyumaya karar verdim vermez olaydım laptopun sol höparlöründen ses gelmiyor şimdide evime 1 buçuk saat mesafedeki garanti servisine son 2 ayda git gel 3 metro değiştiriyorum yeminle en az 10 kez gitsem gelsem 60 akbil basışı yapıyor çok sinirliyim şuan . üstüne üstlük benim laptopuma ben sıvı metal uygulamıştım 1 yıldır öyle kullanıyordum anakrt değişince oda gitmiş sıvı metalle 85 derece görmeyen işlemcim şimdi cs2 de direkt 95 derece oluyor . velhasılı kelam arkadaşlar ben bu laptoptan sıkıldım PARAMI GERİ İSTİYORUUUUM (yakup tv rp) baktım öyle bi hakkım varmış 4 kez farklı sorunlardan veya 2 kez aynı sorundan garantiye gelirse cihaz para iadesi alma hakkımız varmış benim laptop 2 aydır bi girdi garantiye aşık oldu heralde her geldiğimde iki dk da yeni bir sorun çıkıyo başıma . Sizden merak ettiğim ve size danışmak istediğim şey ise ben bu para iadesini nasıl alabilirim ve ben laptopu 1 buçuk yıl önce aldım satın aldığımda 16 bin TL idi şuan 28 bin TL sıfırı ban aldığım parayımı verirler yoksa şuanki fiyatımı aldığım parayı verirlerse iade etmem çünkü o paraya ekran kartı olan laptop bile yok şuan. başından böyle bir süreç geçen arkadaşlar tecrübelerini anlatabilir bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa çok çok sevinirim şimdiden teşekkürler.
merak edenler için daha 5 ay garantisi var
Bende Acer marka laptopumu bakim için garantiye yolladım Anakart arızası çıktı. Şuan 33 gün falan oldu ve yedek Anakart yurt dışından hala gelmedi. Acer doa raporunu veririm gerisini satıcı ile hallet diyor(Amazon). Amazonda elimde stok yok fatura tutarını iade ederim diyor(15k) bende tüketici hakem heyetiyle uğraşmanın daha uzun süreceğini düşündüğüm için beklemeye devam ediyorum.Yeni Laptop veya para iadesi de istemediğim için uğraşmak istemiyorum ama 33 gün laptopa sahip olamadığım için mağdur durumdayım.Yani haklarımızda yazan şeyleri kullanmak için ekstra uğraşmak gerekiyor.
 

$ilent

80+ Titanium
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
25,378
En İyi Cevap
2
Ketçap mayonez de istiyor musun?

Ürünü 1 yıl kullan, o zaman 16 bine aldığın bilgisayarı iade et şimdi de parayı güncel kurla almak iste. Güzel kafa, sana hayırlı işler.

Bu normalde olması gereken hakkımız. Enflasyon olan bir ülkede ürün sorun çıkardığından iade alabildiğinde o zamanın değerine göre iade almalısın.

Mantıki olarak hakkının farkında ol millete çamur atacağına, sataşacağına.
 
Katılım
23 Şubat 2021
Mesajlar
394
Dahası  
Reaksiyon skoru
118
İsim
Eyüphan DEMİRCİ
Ketçap mayonez de istiyor musun?

Ürünü 1 yıl kullan, o zaman 16 bine aldığın bilgisayarı iade et şimdi de parayı güncel kurla almak iste. Güzel kafa, sana hayırlı işler.
Dostum. Senin bu kafanla zaten bu firmalar bizi düdüklüyor ulan bu benim yasal hakkım sanane arkadaş ayrica evet ketcap mayonezde olsun varsa ranch sosda severim.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bende Acer marka laptopumu bakim için garantiye yolladım Anakart arızası çıktı. Şuan 33 gün falan oldu ve yedek Anakart yurt dışından hala gelmedi. Acer doa raporunu veririm gerisini satıcı ile hallet diyor(Amazon). Amazonda elimde stok yok fatura tutarını iade ederim diyor(15k) bende tüketici hakem heyetiyle uğraşmanın daha uzun süreceğini düşündüğüm için beklemeye devam ediyorum.Yeni Laptop veya para iadesi de istemediğim için uğraşmak istemiyorum ama 33 gün laptopa sahip olamadığım için mağdur durumdayım.Yani haklarımızda yazan şeyleri kullanmak için ekstra uğraşmak gerekiyor.
Hocam onlar biraz videodaki gibi size fatura fiyatindan iade yapmak için uğrasıyormuş gibi geldi bana bence yeni cihaz isteyin her konudna haklısınız yeni cihazda olsa o anakartda olsa bence ayni süre beklersiniz ki zaten anakart değişince formatlıyorlar yeni cihazı bilgileriniz için istemiyorsanız bence goz önünde bulundurmalisinız
Mesaj otomatik birleştirildi:

Arkadaslar son olarak kararimı verdim şimdi açıcam bakıcam hoparlörü insallah tam takamamıştır ben takarım çalışmazsada artık gider pazartesi veririm değişsinler hoparlörü herşeyi sıfır oluyor cihazın batarya sifır ust kasa sıfır fanlar sıfır anakart sıfır yeni cihaz almışım gibi oldu bu saatten sonra bu cihazı gibip 20 bin TL ye de satmam ikinci elden 24falan olsa yine okeyde 20 beni kurtarmaz masaüstü için o yüzden hoparlorüde yaptirıp kullanıcam ama budaha sorun çıkarsa ben yine paramı geri istiyoruuummm moduna geçerim
Mesaj otomatik birleştirildi:

Simdi içini açtım fanın kablosunu kopartmışlar 🤣🤣🤣 hayir nasil görüp değiştirmediniz arkadaş ya pazartesi yine gidicez artik
 

Ekler

  • 17092824411087899846600046711439.jpg
    17092824411087899846600046711439.jpg
    3.1 MB · Hit: 57
Son düzenleme:

$ilent

80+ Titanium
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
25,378
En İyi Cevap
2
Dostum. Senin bu kafanla zaten bu firmalar bizi düdüklüyor ulan bu benim yasal hakkım sanane arkadaş ayrica evet ketcap mayonezde olsun varsa ranch sosda severim.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Hocam onlar biraz videodaki gibi size fatura fiyatindan iade yapmak için uğrasıyormuş gibi geldi bana bence yeni cihaz isteyin her konudna haklısınız yeni cihazda olsa o anakartda olsa bence ayni süre beklersiniz ki zaten anakart değişince formatlıyorlar yeni cihazı bilgileriniz için istemiyorsanız bence goz önünde bulundurmalisinız
Mesaj otomatik birleştirildi:

Arkadaslar son olarak kararimı verdim şimdi açıcam bakıcam hoparlörü insallah tam takamamıştır ben takarım çalışmazsada artık gider pazartesi veririm değişsinler hoparlörü herşeyi sıfır oluyor cihazın batarya sifır ust kasa sıfır fanlar sıfır anakart sıfır yeni cihaz almışım gibi oldu bu saatten sonra bu cihazı gibip 20 bin TL ye de satmam ikinci elden 24falan olsa yine okeyde 20 beni kurtarmaz masaüstü için o yüzden hoparlorüde yaptirıp kullanıcam ama budaha sorun çıkarsa ben yine paramı geri istiyoruuummm moduna geçerim
Mesaj otomatik birleştirildi:

Simdi içini açtım fanın kablosunu kopartmışlar 🤣🤣🤣 hayir nasil görüp değiştirmediniz arkadaş ya pazartesi yine gidicez artik

Malesef bizim ülkedeki servis çalışanları hiç yetkin değil...
 

VenneS

80+
Katılım
23 Kasım 2023
Mesajlar
4
Dahası  
Reaksiyon skoru
1
İsim
Ebubekir ünlü
Hp den 2011 yılında böyle bir sorun yaşamıştım. Tekrar eden sorunlar nedeni ile cihazı kullanmadığımı konuyu thh ye taşıyacağım bildiren bir mail atmıştım. Bana bunun sonucunda eşdeğer sıfır ürün/fatura bedelini iade teklif etmişlerdi. O zaman fiyat farkları bu şekilde olmadığı için para iadesi alıp msi cihaz almıştım. Geçmiş olsun.
 
Katılım
23 Şubat 2021
Mesajlar
394
Dahası  
Reaksiyon skoru
118
İsim
Eyüphan DEMİRCİ
Hp den 2011 yılında böyle bir sorun yaşamıştım. Tekrar eden sorunlar nedeni ile cihazı kullanmadığımı konuyu thh ye taşıyacağım bildiren bir mail atmıştım. Bana bunun sonucunda eşdeğer sıfır ürün/fatura bedelini iade teklif etmişlerdi. O zaman fiyat farkları bu şekilde olmadığı için para iadesi alıp msi cihaz almıştım. Geçmiş olsun.
Eyvallah hocam teşekkur ederim ücret iade süreci ne kadar sürmüştü
Mesaj otomatik birleştirildi:

Malesef bizim ülkedeki servis çalışanları hiç yetkin değil...
Yani yapıyolar ama biraz daha dikkatlli olsalar keşke
 
Katılım
25 Eylül 2022
Mesajlar
2,379
Dahası  
Reaksiyon skoru
502
İsim
Paşadöner
Arkadaşlar merhaba hp victus laptopum var her şey 2-3 ay öncesine kadar mükemmeldi laptopu 1 yıldan fazla kullandım ama şu son 2 ayda garantiye 5 6 kez gittim en sonuncusu bu gündü ilk olarak laptopta bataryada çalışırken kendiliğinden kapanma sorunu vardı götürdüm bataryayı değiştirdiler hemen aldığım gün farkettim ekranın menteşesi kendiğinden atmıştı kapak açılıp kapanırken zorlanıyordu bu sefer onun için gittim menteşeyi ve üst kapağı komple değiştirdiler sonra laptopumu geri aldım ama bunlar kapağı tekrar montelerken wifi antenini düzgün takmamışlar wifi bağlanmıyordu tekrar götürdüm wifi antenin sök tak yaptılar sonra laptopuma tekrar kavuştum derken baştaki kapanma sorunum hala devam ediyor üniversite sınavlarım vardı götüremedim mecbur şarjda kullandım 4-5 gün önce götürdüm tekrar bu problemle test ettik anakartta sorun var dediler yurt dışından anakart sipariş edip değiştirdiler anakartı 29 şubat (bu sabah) gidip aldım windows formatlanmış vs uygulamalarımı falan yükledim test ettim gayet her şey güzel derken şimdi laptopu alıp dizi izleyerek uyumaya karar verdim vermez olaydım laptopun sol höparlöründen ses gelmiyor şimdide evime 1 buçuk saat mesafedeki garanti servisine son 2 ayda git gel 3 metro değiştiriyorum yeminle en az 10 kez gitsem gelsem 60 akbil basışı yapıyor çok sinirliyim şuan . üstüne üstlük benim laptopuma ben sıvı metal uygulamıştım 1 yıldır öyle kullanıyordum anakrt değişince oda gitmiş sıvı metalle 85 derece görmeyen işlemcim şimdi cs2 de direkt 95 derece oluyor . velhasılı kelam arkadaşlar ben bu laptoptan sıkıldım PARAMI GERİ İSTİYORUUUUM (yakup tv rp) baktım öyle bi hakkım varmış 4 kez farklı sorunlardan veya 2 kez aynı sorundan garantiye gelirse cihaz para iadesi alma hakkımız varmış benim laptop 2 aydır bi girdi garantiye aşık oldu heralde her geldiğimde iki dk da yeni bir sorun çıkıyo başıma . Sizden merak ettiğim ve size danışmak istediğim şey ise ben bu para iadesini nasıl alabilirim ve ben laptopu 1 buçuk yıl önce aldım satın aldığımda 16 bin TL idi şuan 28 bin TL sıfırı ban aldığım parayımı verirler yoksa şuanki fiyatımı aldığım parayı verirlerse iade etmem çünkü o paraya ekran kartı olan laptop bile yok şuan. başından böyle bir süreç geçen arkadaşlar tecrübelerini anlatabilir bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa çok çok sevinirim şimdiden teşekkürler.
merak edenler için daha 5 ay garantisi var
Öncelikle okumadım 3 kere garantiye gittikten sonra 4. İade almaları zorunlu almazlarsa mahkemeye vumaniz gerek başka şansınız yok
 

$ilent

80+ Titanium
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
25,378
En İyi Cevap
2
Eyvallah hocam teşekkur ederim ücret iade süreci ne kadar sürmüştü
Mesaj otomatik birleştirildi:


Yani yapıyolar ama biraz daha dikkatlli olsalar keşke

Yok ciddiyim yetkinlik çok kötü bizim servislerde. Mesela ben bir ekran kartını gönderdim garantiye MSI ın, kartın arızası belli 2-3 olasılık var ya VRAM değişicek yada GPU chip işlem yapılıcak vs. gönderdiğimde tamir etmelerini bekledim çünkü karttan yoktu stokta vs. Şansıma 14 gün iade ürünü vardı aynısı onu verdiler sıfır gibi karttı.

Ama benimkini tamir edemediler çünkü ilk başta tamir ediceklerdi, ellerinde aynı karttan bulamasalardı muhtemelen bana zorluk çıkarıcaklardı. Çünkü eminim GPU pin dizme veya VRAM değişimi yapıcak yetkinlik ve gerekli alete sahip değillerdi.
 
Katılım
23 Şubat 2021
Mesajlar
394
Dahası  
Reaksiyon skoru
118
İsim
Eyüphan DEMİRCİ
Öncelikle okumadım 3 kere garantiye gittikten sonra 4. İade almaları zorunlu almazlarsa mahkemeye vumaniz gerek başka şansınız yok
İade olarak verdikleri para guncel paramı fatura parasimı o önemli hocam 1 bucuk yil once aldim cihazi 10k fark var en az suanki fiyatiyla arasinda
Mesaj otomatik birleştirildi:

Yok ciddiyim yetkinlik çok kötü bizim servislerde. Mesela ben bir ekran kartını gönderdim garantiye MSI ın, kartın arızası belli 2-3 olasılık var ya VRAM değişicek yada GPU chip işlem yapılıcak vs. gönderdiğimde tamir etmelerini bekledim çünkü karttan yoktu stokta vs. Şansıma 14 gün iade ürünü vardı aynısı onu verdiler sıfır gibi karttı.

Ama benimkini tamir edemediler çünkü ilk başta tamir ediceklerdi, ellerinde aynı karttan bulamasalardı muhtemelen bana zorluk çıkarıcaklardı. Çünkü eminim GPU pin dizme veya VRAM değişimi yapıcak yetkinlik ve gerekli alete sahip değillerdi.
Evet haklisiniz hocam tamir konusunda yetkinlikleri cok az belkide benim anakartin güc beslemesinde sorun vardı bir iki bobin degisse sikintı gidecekti direkt anakart değiştirdiler bilemiyorum artık neden böyleler...
 

$ilent

80+ Titanium
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
25,378
En İyi Cevap
2
İade olarak verdikleri para guncel paramı fatura parasimı o önemli hocam 1 bucuk yil once aldim cihazi 10k fark var en az suanki fiyatiyla arasinda
Mesaj otomatik birleştirildi:


Evet haklisiniz hocam tamir konusunda yetkinlikleri cok az belkide benim anakartin güc beslemesinde sorun vardı bir iki bobin degisse sikintı gidecekti direkt anakart değiştirdiler bilemiyorum artık neden böyleler...

Sebebi belli, detaylı donanım eğiti veren bir kurum yok. Ben lisede bilişim mezunuyum ve tüm dersleri alabildiğimiz bilişim döneminde okudum baya iyi eğitim alıyorduk, üniversite seviyesi yani daha doğrusu üni seviyesi düşük olduğundan bizim seviye iyi kalıyordu. Donanım bilgisi hep yüzeysel geçiliyor ağırlık yazılıma veriliyor.

Bilgisayar mühendisliği normalde donanım teknik üzerine olmalı ama ülkede marka yok bişey yok o yüzden bu bölümdede siber güvenlik ve yazılım ağırlıklı gidiyor.

E millete tamiri öğretecek yerler bir avuç özel servis ve bizim yeni nesil de pek ilgili değil tabii buralara haklı haksız sebep detayını bilemem.

Sonuç, yetkin eleman eğitimi olmadığında haliyle yetkin elemanda olmuyor.

Mekatronik, elektronik vs. mühendisliği okuyanlar bu yapıları iyi biliyor ama adamında ne işi olur teknik serviste :D.
 
Top Bottom