Yunusemreduman
80+
- Katılım
- 13 Ekim 2024
- Mesajlar
- 20
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 3
- İsim
- Yunus Emre Duman
- Konu Sahibi Konu Sahibi
- #27
Teşekkür ederim kral. Bilgiler için o zaman yarın arayıp diklenmenin manası yok mecbur kaderime boyun eğeceğim umarım düzelir- Tüketici hakları gereğince herhangi bir cihaz 6 aylık bir süreçte aynı sorundan 3 kez garanti servisine gidiyorsa ayıplı mal kategorisine giriyor. Zorluk çıkarırlar ve garantinin müdahalelerine rağmen 3. kez aynı sorunu yaşarsanız tüketici hakem heyeti başvurusu ile birlikte garantiye yollayıp ya iade ya da eşleniği ile değişim talep edebilirsiniz. Değişim sonrası ürünün garanti süresi yenilenmez. Garanti süresi olarak faturasına sahip olduğunuz ürünün fatura tarihi esas alınır.
- Diyelim ki girişimleriniz sonuç vermedi ve mecbur kaldınız, kullanamaya devam ediyorsunuz. Bu durumda da "honeywell ptm7950" temin edip macun değişimi sağlayın. Derdinizi kesin çözer. Değişim sonrası garanti devam etsin isterseniz değişimi servisten talep edin. Yoksa kendiniz de değişebilirsiniz. İnternette bir yığın öğretici video var.