HZ SORUNU ÇOK ACİL!!

Yunus0633

80+
Katılım
20 Nisan 2024
Mesajlar
33
Reaksiyon skoru
7
MERHABA bende saphire rx470 4gb SADECE DVI ÇIKIŞLI modeli var monitörüm 100hz msi pro mp223 ama 66hz olarak kullanıyorum rx460 ile kullanırken 100 hz kullanabiliyordum sizce sorun ne olabilir
 
Önce ki kartın çıkışları da DVI mıydı ?
Eğer değilse, çıkıştan kaynaklı. Bi ihtimal kablo ya da kart..
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,250
Mesajlar
11,085,818
Üyeler
198,279
Son üye
bellch8
   
Geri
Top