İKİSİ DE 36 BİN BİRİM

keşke almanya yı kıskanacak değil de türkiyeyi kısakandıracak durumda olsak ,
işte o zaman ülkemden daha güzel yer mi var
 
amaç siyaset değil
kim olursa olsun üretim olmadığı sürece böyle olur diye düşünüyorum
 
bu neeee daha 2-3 sene öncesine kadar doğan 5000 tl idi herkes hurda niyetine alıyodu bu arabayı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,450
Mesajlar
11,067,261
Üyeler
197,904
Son üye
hunnss
Geri
Top