GeneralRadahnn
80+
- Katılım
- 26 Haziran 2025
- Mesajlar
- 3
- Reaksiyon skoru
- 0
17 Temmuz 2024 tarihinde, İncehesap adlı satıcıdan Amazon üzerinden bir monitör satın aldım. 8 Haziran 2025 tarihinde üründe bir arıza oluştu ve firma beni MSI'ın yetkili teknik servisine yönlendirdi. 12 Haziran 2025 tarihinde servis tarafından ürün için değişim/iade onayı verildi. Değişim istediğimi belirttim. Ancak 25 Haziran 2025’te Oksid Bilişim Teknolojileri diye bir yer beni aradı, ürünü stoklarında bulundurmadıklarını söylediler. Yerine önerdikleri ilk model, teknik olarak benim aldığım üründen çok daha düşük özellikteydi. İkinci model ise nispeten daha yakın olsa da bu model için 195 dolar + KDV fark talep ettiler. Böyle bir şey yapmaya hakları var mı? Neden ücret talep ettiklerini sorduğumdaysa satın aldığım fiyat üzerinden değişim değerlendirmesi yaptıklarını söylediler. Ayıplı ürünü denk bir ürünle değiştirmeleri, ellerinde yoksa daha üst bir model ile değiştirmeleri gerekmiyor mu?