İncehesap adlı firmanın ayıplı ürünün değişimi için fiyat talep etmesi

Katılım
26 Haziran 2025
Mesajlar
3
Reaksiyon skoru
0
17 Temmuz 2024 tarihinde, İncehesap adlı satıcıdan Amazon üzerinden bir monitör satın aldım. 8 Haziran 2025 tarihinde üründe bir arıza oluştu ve firma beni MSI'ın yetkili teknik servisine yönlendirdi. 12 Haziran 2025 tarihinde servis tarafından ürün için değişim/iade onayı verildi. Değişim istediğimi belirttim. Ancak 25 Haziran 2025’te Oksid Bilişim Teknolojileri diye bir yer beni aradı, ürünü stoklarında bulundurmadıklarını söylediler. Yerine önerdikleri ilk model, teknik olarak benim aldığım üründen çok daha düşük özellikteydi. İkinci model ise nispeten daha yakın olsa da bu model için 195 dolar + KDV fark talep ettiler. Böyle bir şey yapmaya hakları var mı? Neden ücret talep ettiklerini sorduğumdaysa satın aldığım fiyat üzerinden değişim değerlendirmesi yaptıklarını söylediler. Ayıplı ürünü denk bir ürünle değiştirmeleri, ellerinde yoksa daha üst bir model ile değiştirmeleri gerekmiyor mu?
 
hakları yok bir üst modelini ücretsiz vermesi gerekir altını veremez kabul etme kaldı ki ben incehesaptan kendi sitesinden klavye aldım w asd tuşları bozuluyordu hep bir kaç kere yaptırmaya gönderdikten sonra değiştirdiler daha pahalısı ile amazonda sorun çıkartmaması lazım amazona da yaz incehesabı tekrar ara thh başvurucam yardımcı olmazsanız vs söyle
17 Temmuz 2024 tarihinde, İncehesap adlı satıcıdan Amazon üzerinden bir monitör satın aldım. 8 Haziran 2025 tarihinde üründe bir arıza oluştu ve firma beni MSI'ın yetkili teknik servisine yönlendirdi. 12 Haziran 2025 tarihinde servis tarafından ürün için değişim/iade onayı verildi. Değişim istediğimi belirttim. Ancak 25 Haziran 2025’te Oksid Bilişim Teknolojileri diye bir yer beni aradı, ürünü stoklarında bulundurmadıklarını söylediler. Yerine önerdikleri ilk model, teknik olarak benim aldığım üründen çok daha düşük özellikteydi. İkinci model ise nispeten daha yakın olsa da bu model için 195 dolar + KDV fark talep ettiler. Böyle bir şey yapmaya hakları var mı? Neden ücret talep ettiklerini sorduğumdaysa satın aldığım fiyat üzerinden değişim değerlendirmesi yaptıklarını söylediler. Ayıplı ürünü denk bir ürünle değiştirmeleri, ellerinde yoksa daha üst bir model ile değiştirmeleri gerekmiyor mu?
 
hakları yok bir üst modelini ücretsiz vermesi gerekir altını veremez kabul etme kaldı ki ben incehesaptan kendi sitesinden klavye aldım w asd tuşları bozuluyordu hep bir kaç kere yaptırmaya gönderdikten sonra değiştirdiler daha pahalısı ile amazonda sorun çıkartmaması lazım amazona da yaz incehesabı tekrar ara thh başvurucam yardımcı olmazsanız vs söyle
Kendilerine telefonda denk bir ürün vermezseniz THH'ye başvuracağım diye söyledim, çok oralı olmadılar para iadesi yapmaktan başka şansımız yok dediler. Ben de para iadesi istemediğimi net bir şekilde belirtip THH'ye başvurumu yaptım. Maalesef kendileri müşteri memnuniyetinden ziyade, mağduriyet yaşayan müşterisi üzerinden nasıl kar elde ederim diye ellerini ovuşturuyorlar. Amazon yardımcı olamayacağını fakat durumu incehesabın aleyhine geri-bildirim olarak aldıklarını belirttiler. Umarım Amazon da dahil bunlarla işbirliği yapanlar anlaşmalarını gözden geçirirler.
 
thhye başvur büyük ihtimalle birkaç aya senin lehine sonuç çıkar bu süreçte fazladan monitörün falan varsa bekle derim paran çöpe gitmesin
 
Kendilerine telefonda denk bir ürün vermezseniz THH'ye başvuracağım diye söyledim, çok oralı olmadılar para iadesi yapmaktan başka şansımız yok dediler. Ben de para iadesi istemediğimi net bir şekilde belirtip THH'ye başvurumu yaptım. Maalesef kendileri müşteri memnuniyetinden ziyade, mağduriyet yaşayan müşterisi üzerinden nasıl kar elde ederim diye ellerini ovuşturuyorlar. Amazon yardımcı olamayacağını fakat durumu incehesabın aleyhine geri-bildirim olarak aldıklarını belirttiler. Umarım Amazon da dahil bunlarla işbirliği yapanlar anlaşmalarını gözden geçirirler.
şahsen amazon satıcılı anakart aldım montaj sonrası açıldı sabahına bir anda gitti belki bendendir bilmiyorum ürün sıfırdı iade ettim bozuk diye iade aldılar paramı verdiler aynı şekil incehesaptan gamepower klavye alıp garanti firmasıyla iletişim kurunca bir üst modeli gönderdiler senin durum tuhaf oldu kaldı ki para iadesinde ödediğin ücretimi geri verecekler güncel fiyatını vereceklerse uğraşma al derim eskisi ise uğraş..
 
şahsen amazon satıcılı anakart aldım montaj sonrası açıldı sabahına bir anda gitti belki bendendir bilmiyorum ürün sıfırdı iade ettim bozuk diye iade aldılar paramı verdiler aynı şekil incehesaptan gamepower klavye alıp garanti firmasıyla iletişim kurunca bir üst modeli gönderdiler senin durum tuhaf oldu kaldı ki para iadesinde ödediğin ücretimi geri verecekler güncel fiyatını vereceklerse uğraşma al derim eskisi ise uğraş..
Bu monitörden önce başka bir monitör aldım onda direkt kutudan çıkar çıkmaz monitör arızalı geldi, amazon hemen ürün iadesi alıp paramı göndermişti. Fakat amazon bu işlemi 1 ay içinde iade istersen yapıyor şu anki durumda Amazonun elinden bir şey gelmiyor maalesef. Değişimde ürünü satın aldığım fiyat üzerinden değerlendirmeye alıyorlar iadede de aynı şey geçerli, şu an 14 bin alacağım alsam ama ürünün fiyatı 36 binlere dayanmış durumda.. Uğraşmaktan başka şans bırakmadılar maalesef, kendilerini elimden geldiğince her yerde şikayet etmeye çalışıyorum THH ile olan süreç belki hızlanır diye.
 
Uğraşmaktan başka şans bırakmadılar maalesef, kendilerini elimden geldiğince her yerde şikayet etmeye çalışıyorum THH ile olan süreç belki hızlanır diye.
Bezdirme politikası uyguluyor bu tarz firmalar. Büyük yüzsüzlük, mahkeme sonucu tüketici haklı bulunduğunda bir ceza ödemiyorlar bir yaptırım olmadığı için, sen cayıp uğraşmak istemeyip belki onların verdiği ürünü alırsın da 20 bin lira kar ederiz kafasında şanslarını deniyorlar, bu tarz davalara bakan hali hazırda avukatları olduğu için de taş atıp kolları yorulmuyor, bu yüzden bu tarz rahat geniş omurgasız bi şekilde davranabiliyorlar.
 
Geri
Top