AnAlien
80+
- Katılım
- 2 Mayıs 2022
- Mesajlar
- 15
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 2
- İsim
- Melih Üzeroğlu
Herkese merhaba, konuyu nereye yazacağımı bilemediğim için buraya yazıyorum. incehesap ile yaşadığım deneyimi sizlere aktarmak istiyorum ve birazda yardım, ne yapabilirim ne edebilirim?
2 mart tarihinde incehesap tan alert 6600 aldım ve biraz özelleştirdim.
anakart = b560m-a pro
ekran kartı = msi radeon 6600 armor
işlemci = i5 10400F
kasa = 750w 80 plus (4 adet fan var 3 önde 1 arkada)
4 martta bu sistem evime ulaştı ve 2 hafta geçmeden 13. gün ekran kartında bir sorun olduğunu fark ettim. sorunun özetini çıkartayım önce
- ekran kartı boştayken kasa fanı çalışmıyorken 5 dakika da bir 58 dereceye çıkıyor tekrar soğutuyor tekrar çıkıyor
- ekran kartı boştayken kasa fanı 2. derecedeyken 10 dakika da bir 58 dereceye çıkıyor tekrar soğutuyor tekrar çıkıyor
- ekran kartı boştayken kasa fanı son dereceyken 20 dakika da bir 58 dereceye çıkıyor tekrar soğutuyor tekrar çıkıyor
ilk aklıma gelen şey kasanın hava akımı kötüdür demek oldu bunu da test ettim yan panelleri çıkarttım fanlar da çalışıyordu ama yine 20 dakika da bir 58 dereceye çıkıyor. 1 saatlik videosu da var.
sürekli wattman hatası ve kod 43 hatası da alıyorum arada ekran donuyor falan bunların da kayıtlarını aldım.
direkt incehesap ı aradım ve mail attım tüm sorunları belirten şeyleri gösterdim sonra değişim istediğimi söyledim ve bana değiştiremeyiz garantiye gider oradaki teknik servis değiştirir dediler.
cayma hakkım varken bunu söylemeleri garip geldi neyse tamam dedim 21 inde mi 23 martta mı ne gönderdim ekran kartını çünkü araya hafta sonu girdi ve 22 martta doğum günüm.
ekran kartını göndermeden önce aşırı detaylı not yazdım bir de değişim talebinde bulundum. 2 haftalık ürün ve kullanamadım zaten. bir sorun yok diyip gönderdiler çalışıyor diyip gönderdiler.
msi teknik servisini aradım konuştum, bir beyefendi dedi ki biz ısı sorununa bakmadık normal çalışıp çalışmadığının testini yaptık özür dileriz tekrar gönderin kendim ilgilenicem dedi.
bunun üzerine tekrar gönderdim videoları da gönderdim izlediler, ardına ısı testini yaptılar baktılar 20 30 dakika boşta beklettiler sorun gözükmüyor, videoları var ve sonra ekran kartını tekrar gönderdiler.
ekran kartı gelince bende tekrardan video çektim onlara tekrardan attım ve kasamı istediler sorun başka bir parça da olabilir biz bir testlerini tekrardan yapalım dediler, kasamı gönderdim ve yine değişim talebinde bulundum. (sadece ekran kartının değişim talebi) kasamı incelerken svchost.exe den kaynaklı işletim sistemin yapıyor dediler. format atıp şu şu oyunlara girip tekrar çıkın sorunu anlarsınız dedim, direkt hatayı aldılar, raporlayıp msi teknik servisine gönderdiler. aha dedim tam değişecek artık bu ekran kartı, msi yine sorun göremeyip tekrar gönderdiler. incehesap da kasamda ki işlemcinin termal macununu değiştirmiş sonra testler yapmış kasamı göndermişler. kasam geldiği zaman işlemci açık geldi. kısacası stok fanının 3 vidasını kapamamışlar öyle test yapmışlar. hem ayıplı mal veriyolar hem ayıplı hizmet yapıyorlar ve bunları videoya çekmeme rağmen sorumluluklarını asla kabul edip ürünlerini geri almıyorlar. ürün 16.400 tl olduğu için gidemiyorum tüketici hakeme bende yakında cimere başvurucam.
not = 1 - ekran kartı başka sistemlerde boştayken sabit bir şekilde oyuna gir çık yaptıktan sonra bile sabit 30 veya 40 derece arasında kalıyor.
2 - o kadar şikayet etmeme rağmen bir daha aramadılar umursamadılar bile, şikayetvar a da yazdım yine de umursamadılar.
bu kadar kötü bir hizmet olamaz.
2 mart tarihinde incehesap tan alert 6600 aldım ve biraz özelleştirdim.
anakart = b560m-a pro
ekran kartı = msi radeon 6600 armor
işlemci = i5 10400F
kasa = 750w 80 plus (4 adet fan var 3 önde 1 arkada)
4 martta bu sistem evime ulaştı ve 2 hafta geçmeden 13. gün ekran kartında bir sorun olduğunu fark ettim. sorunun özetini çıkartayım önce
- ekran kartı boştayken kasa fanı çalışmıyorken 5 dakika da bir 58 dereceye çıkıyor tekrar soğutuyor tekrar çıkıyor
- ekran kartı boştayken kasa fanı 2. derecedeyken 10 dakika da bir 58 dereceye çıkıyor tekrar soğutuyor tekrar çıkıyor
- ekran kartı boştayken kasa fanı son dereceyken 20 dakika da bir 58 dereceye çıkıyor tekrar soğutuyor tekrar çıkıyor
ilk aklıma gelen şey kasanın hava akımı kötüdür demek oldu bunu da test ettim yan panelleri çıkarttım fanlar da çalışıyordu ama yine 20 dakika da bir 58 dereceye çıkıyor. 1 saatlik videosu da var.
sürekli wattman hatası ve kod 43 hatası da alıyorum arada ekran donuyor falan bunların da kayıtlarını aldım.
direkt incehesap ı aradım ve mail attım tüm sorunları belirten şeyleri gösterdim sonra değişim istediğimi söyledim ve bana değiştiremeyiz garantiye gider oradaki teknik servis değiştirir dediler.
cayma hakkım varken bunu söylemeleri garip geldi neyse tamam dedim 21 inde mi 23 martta mı ne gönderdim ekran kartını çünkü araya hafta sonu girdi ve 22 martta doğum günüm.
ekran kartını göndermeden önce aşırı detaylı not yazdım bir de değişim talebinde bulundum. 2 haftalık ürün ve kullanamadım zaten. bir sorun yok diyip gönderdiler çalışıyor diyip gönderdiler.
msi teknik servisini aradım konuştum, bir beyefendi dedi ki biz ısı sorununa bakmadık normal çalışıp çalışmadığının testini yaptık özür dileriz tekrar gönderin kendim ilgilenicem dedi.
bunun üzerine tekrar gönderdim videoları da gönderdim izlediler, ardına ısı testini yaptılar baktılar 20 30 dakika boşta beklettiler sorun gözükmüyor, videoları var ve sonra ekran kartını tekrar gönderdiler.
ekran kartı gelince bende tekrardan video çektim onlara tekrardan attım ve kasamı istediler sorun başka bir parça da olabilir biz bir testlerini tekrardan yapalım dediler, kasamı gönderdim ve yine değişim talebinde bulundum. (sadece ekran kartının değişim talebi) kasamı incelerken svchost.exe den kaynaklı işletim sistemin yapıyor dediler. format atıp şu şu oyunlara girip tekrar çıkın sorunu anlarsınız dedim, direkt hatayı aldılar, raporlayıp msi teknik servisine gönderdiler. aha dedim tam değişecek artık bu ekran kartı, msi yine sorun göremeyip tekrar gönderdiler. incehesap da kasamda ki işlemcinin termal macununu değiştirmiş sonra testler yapmış kasamı göndermişler. kasam geldiği zaman işlemci açık geldi. kısacası stok fanının 3 vidasını kapamamışlar öyle test yapmışlar. hem ayıplı mal veriyolar hem ayıplı hizmet yapıyorlar ve bunları videoya çekmeme rağmen sorumluluklarını asla kabul edip ürünlerini geri almıyorlar. ürün 16.400 tl olduğu için gidemiyorum tüketici hakeme bende yakında cimere başvurucam.
Mesaj otomatik birleştirildi:
not = 1 - ekran kartı başka sistemlerde boştayken sabit bir şekilde oyuna gir çık yaptıktan sonra bile sabit 30 veya 40 derece arasında kalıyor.
2 - o kadar şikayet etmeme rağmen bir daha aramadılar umursamadılar bile, şikayetvar a da yazdım yine de umursamadılar.
bu kadar kötü bir hizmet olamaz.