Neler Yeni

İncehesap.com kullanacaklar bir daha düşünsün

Perfectshot06

Moderatör
Katılım
4 Ocak 2021
Mesajlar
21,873
Dahası  
Reaksiyon skoru
14,325
Konum
Ankara
İsim
Oğuz Oğuz
Yok valla daha internetten kulaklık almam :D Kulaklıkta güzeldi aslında da işte şansımıza böyle denk geldi 6-7 aya anca döner paramız her platformda çalışıyor diyorlar Arctis1 wireless yarın mediamarkette varsa alırım.
Arctis 1 wireless aldıysanız almayın hocam onun yerine ben asus rog strix go 2.4 aldım. Çok memnunum.
Mesaj otomatik birleştirildi:

https://www.n11.com/urun/asus-rog-s...losuz-oyuncu-kulakligi-1573775?magaza=eternal
1640137142965.png


Ben bu satıcıdan aldım sorunsuz ve jelantinli geldi.
 

lynrd0019

80+
Katılım
28 Mart 2020
Mesajlar
21
Dahası  
Reaksiyon skoru
19
İsim
Çağrı

Mert Özkaya

𝑅 𝑜 𝓍
80+ Titanium
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
26,651
En İyi Cevap
11
Dahası  
Reaksiyon skoru
25,793
Konum
Ankara
İsim
Mert Özkaya
Instagram
_mrt_ozky_
Discord
Mert Özkaya #6849
Siz de sizin ürünleriniz iyi geldi diye o firmanın iyi olmadığını bence anlamalısınız. E-Ticaret sitelerinin iyi ve kötü yanları sorun oluştuğunda verdiği tepki ve çözümlerle ölçülmektedir. Belli bir seviyeye gelen alışveriş sitelerinin de bu seviyeye gelme sebebi müşteri memnuniyetidir. Yasal olarak yapması gerekeni yaptığı için bir firma iyi olmaz. Ama yasanın gereğini yapmazsa bu firma iyi değildir. Konuyu açma sebebimiz zaten sizlerin yorumlarından yola çıkıp kısıtlı bütçesiyle böyle saçma bir mağduriyet yaşamasın kimse diye. Ben zaten kendileriyle ilgili yasal işlemleri başlatıyorum. Açılmış ürünü sıfır gibi gönderip sonra iade almamayı da savunmamak lazım.
Dostum şikayetvara gir, en güvendiğin siteyi yaz. Onun hakkında da şikayetler vardır.
Hatasız, kusursuz satıcılar yoktur zaten, robot değiller insanlar. Siz hakkını aradığınız sürece mağdur olacağını sanmıyorum.
Tek ben değil, donanım arşivi sponsorluğunda bir site incehesap. Sizce dolandırıcı olsalar d.a sponsoru olabilirlermiydi?
Forumda incehesap üzerinden kaç bin tane ürün önermişimdir, herhangi bir şikayet de duymadım. Sizin gibi sorun yaşayanlar elbette var, her zaman olacak.
 

ddy34

80+ Bronze
Katılım
27 Eylül 2021
Mesajlar
799
Dahası  
Reaksiyon skoru
488
İsim
Mert
Umarım sizler bu tarz sorun yaşamazsınız ancak konuyu açma sebebim özellikle kısıtlı bütçesi olan arkadaşlar şikayetleri araştırmadan alım yapmamalı.
Canım kardeşim hangi çağda hangi devirde hangi ülkede yaşıyorsun? Neyin şikayetini araştıralım. Şuan şikayet araştırarak ürün alacak olsak mahalledeki merdiven altı esnaf dışında ürün almazdık. Hepsiburada - n11 - gittigidiyor - incehesap - itopya - sinerji - teknobiyotik - gamingen - game garaj ... vs vs. her yerde ama her yerde şikayet var. Şikayetin olmadığı tek bir yer var mı? Google a şikayet yazıp başına hangi firmayı yazarsam yazayım 1000 tane şikayet çıkacak. O zaman mobil operatörde kullanma. Telefonda kullanma pc de kullanma. Bunlarda da şikayet var?
 

NakreS14

80+ Platinum
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
13,149
En İyi Cevap
25
Dahası  
Reaksiyon skoru
9,071
İsim
Serkan
İncehesap.com'dan bir kulaküstü kulaklık satın aldım. Ürün geldiğinde kutu açılımlarında gördüğüm 2 jelatin yoktu açılmış iade edilmiş ürünü sıfır diye gönderdiler. Ardından eksiksiz geldiği gibi iade ettim iadeyi kabül etmeyip geri kargoladılar. Çözüm üretilmiyor. Bu siteyi kullanıp şans eseri sorun yaşamayan insanların önerilerine güvenip bu siteyi kullanmanızı tavsiye etmiyorum.
2 alışverişim oldu sorun yaşamadim biri telefon biri klavye
 

bythmn

80+ Gold
Katılım
5 Mayıs 2020
Mesajlar
7,999
En İyi Cevap
1
İncehesapta birkaç defa denk geldim kulaklık iade almamaya. Kendi sitesinde de yazıyor zaten hijyenik ürünler iade olmayabilir diye. Ama tabii ki uğraşırsanız hakkınızı alırsınız. Bence bu tür ürünlerde direkt amazonu tercih edin. Tertemiz her türlü arkanızda duruyor.
 

BlueLabels

80+ Bronze
Katılım
31 Ağustos 2020
Mesajlar
1,993
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,014
İsim
Kaira Bilgic
İncehesap.com'dan bir kulaküstü kulaklık satın aldım. Ürün geldiğinde kutu açılımlarında gördüğüm 2 jelatin yoktu açılmış iade edilmiş ürünü sıfır diye gönderdiler. Ardından eksiksiz geldiği gibi iade ettim iadeyi kabül etmeyip geri kargoladılar. Çözüm üretilmiyor. Bu siteyi kullanıp şans eseri sorun yaşamayan insanların önerilerine güvenip bu siteyi kullanmanızı tavsiye etmiyorum.
zorlarsanız geri alırlar
 

yureksyz

80+ Silver
Katılım
17 Haziran 2020
Mesajlar
4,768
En İyi Cevap
3
İncehesap.com'dan bir kulaküstü kulaklık satın aldım. Ürün geldiğinde kutu açılımlarında gördüğüm 2 jelatin yoktu açılmış iade edilmiş ürünü sıfır diye gönderdiler. Ardından eksiksiz geldiği gibi iade ettim iadeyi kabül etmeyip geri kargoladılar. Çözüm üretilmiyor. Bu siteyi kullanıp şans eseri sorun yaşamayan insanların önerilerine güvenip bu siteyi kullanmanızı tavsiye etmiyorum.
Şans eseri sorun yaşamayan değil. İade etmeniz için teknik bir sorun yaşamanız gerekiyor.
 

lynrd0019

80+
Katılım
28 Mart 2020
Mesajlar
21
Dahası  
Reaksiyon skoru
19
İsim
Çağrı
Anladığımız kadarıyla donanım arşivi sponsoru olduğu için incehesap’ın yaptığı olumsuzlukları görmezden geleceğiz. Kendileri açılmış ürünü gönderecek iade kabül etmeyecek biz de tamam nasıl olsa her yerde sorun var diyip görmezden geleceğiz. Bu tarz olumsuz durumları sonuna kadar savunacak arkadaşlar var. Böyle bir olayı sorun olarak görmüyorsanız kendiniz tercih edebilirsiniz ama bende 1000 TL bütçesiyle kulaklık alacakları uyarmak zorundayım ki jelatini eksik açıldığı belli kulaklığı gönderip iade değişim almayan bir yere parasını 7 8 ay kaptırmasın. Ben gider alır yasal süreci beklerim ama bekleyemeyecek olanları düşünmek zorundayım.
 
Son düzenleme:

ddy34

80+ Bronze
Katılım
27 Eylül 2021
Mesajlar
799
Dahası  
Reaksiyon skoru
488
İsim
Mert
Anladığımız kadarıyla donanım arşivi sponsoru olduğu için incehesap’ın yaptığı olumsuzlukları görmezden geleceğiz. Kendileri açılmış ürünü gönderecek iade kabül etmeyecek biz de tamam nasıl olsa her yerde sorun var diyip görmezden geleceğiz. Bu tarz olumsuz durumları sonuna kadar savunacak arkadaşlar var. Böyle bir olayı sorun olarak görmüyorsanız kendiniz tercih edebilirsiniz ama bende 1000 TL bütçesiyle kulaklık alacakları uyarmak zorundayım ki jelatini eksik açıldığı belli kulaklığı gönderip iade değişim almayan bir yere parasını 7 8 ay kaptırmasın. Ben gider alır yasal süreci beklerim ama bekleyemeyecek olanları düşünmek zorundayım.
Canımın içi kimse görmezden gel demiyorki. Herkes hakkını ara demiş. Bende öyle diyorum. Ancak bu duruma istinaden incehesaptan bir şey almayın ah bu kaka demek çok mantıksız. Senin yaşadığın durumu mehmet hepsiburada da yaşadı. Ayşe n11 de yaşadı. Ahmet gittigidiyor da yaşadı. Her yerde var bu. 10.000 tane sipariş edilen bir ürünün 10.000 tanesininde sorunsuz şikayetsiz olması mümkün değil. Bu tarz şeyler pek olağan şeyler. Bunu idrak etmen gerekiyor.
 

A1meda

80+
Katılım
2 Mart 2021
Mesajlar
343
Dahası  
Reaksiyon skoru
135
İsim
A1meda
E-ticaret şans işi hocam. Her jelatinsiz ürüne de refurbished dememek lazım.
Belki ürün fabrikadan jelatinsiz geçti belki ürün paketleyen arkadaş yanlışlıkla jelatini kopardı öyle gözükmesin diye komple çıkarıp çöpe attı belkide tamamen sizin dediğiniz gibi değişim ürünü geldi.
Kulaklık olduğu içinde iade almadılar.
Yani sizin olay tamamen çıkmaza girmiş oldu. Bence hijyenik ürün kategorisinde ürün alan arkadaşlar kargo esnasında kargocudan rica edip onun gözünün önünde kutuyu açıp kontrol etmeliler. Eğer sizin dediğiniz bir durum varsa hemen tutanak tutturabilirler, diğer türlü 5 dakika sonra sizin açıp açmadığınız ne malum yani kanıtlayamazsınız.
Ama sizin yerinizde bende olsam bütün hevesim kaçardı.
Olayı belki satıcıya değilde ürünün garantisine anlatabilirsiniz. Belki jelatinli ürün ile değişim yapılabilir.
E-ticaret şans işi değildir. E-ticarette yüz yüze dokunarak alışveriş yapmadığımız için tüketiciler daha çok korunur. Şans işi diye bir şey yok. Ne yani tüketici şansına kusurlu ürün geldi diye kabullenecek mi?
 

Perfectshot06

Moderatör
Katılım
4 Ocak 2021
Mesajlar
21,873
Dahası  
Reaksiyon skoru
14,325
Konum
Ankara
İsim
Oğuz Oğuz
E-ticaret şans işi değildir. E-ticarette yüz yüze dokunarak alışveriş yapmadığımız için tüketiciler daha çok korunur. Şans işi diye bir şey yok. Ne yani tüketici şansına kusurlu ürün geldi diye kabullenecek mi?
Hayır çok yanlış anlamışsınız buradaki şans işinden kastım siz mediamarkt gibi bir yere gittiğinizde bir ürün seçip almaya karar verdiğinizde direk sergilenen ürünün altındaki dolaptan açılıp verilir, ama internetten aldığınızda paketi kendi evinizde görürsünüz. Diyelim mediamark’daki çalışan görmedi jelatini açılmış ürün verdi hemen orda direk muhatap bulabilirsiniz ama evde bir kanıtınız olmayacaktır ve muhattap bulmakta zorluk çekebilirsiniz. Daha basit bir örnekle diyelim bir kazak aldınız ve kenarı yırtık eğer mağazaya gidip alırsanız daha denerken fark edip almaya bilirsiniz ama internetten alıp eve gelince göreceğiniz için bir sürü iade ile uğraşmanız gerekecek. Şans’dan kastım bu. Yani bazen ürünler hatalı gelir, yoksa kesinlikle ürün böyle gelmiş işte sizin kaderiniz yapacak bir şey yok gibi bir niyetim yok aksine arkadaş önce aldığı firmaya yazmalı, eğer kabul görmezse ürünü kendi servisine yazmalı yine olumsuz yanıt alamaz ise tüketici hakem heyetine taşımalıdır.
 

lynrd0019

80+
Katılım
28 Mart 2020
Mesajlar
21
Dahası  
Reaksiyon skoru
19
İsim
Çağrı
Canımın içi kimse görmezden gel demiyorki. Herkes hakkını ara demiş. Bende öyle diyorum. Ancak bu duruma istinaden incehesaptan bir şey almayın ah bu kaka demek çok mantıksız. Senin yaşadığın durumu mehmet hepsiburada da yaşadı. Ayşe n11 de yaşadı. Ahmet gittigidiyor da yaşadı. Her yerde var bu. 10.000 tane sipariş edilen bir ürünün 10.000 tanesininde sorunsuz şikayetsiz olması mümkün değil. Bu tarz şeyler pek olağan şeyler. Bunu idrak etmen gerekiyor.

Anlamak istemiyorsunuz ancak son kez ve net biçimde size açıklayayım.Sizin de idrak etmeniz gereken konu ayrım yapamadığınız konu şudur bir mal kusurlu çıkarsa sen bunu iade almak veya değiştirmek zorundasın. Sorun zaten malın kusurlu olması değil. Sorun firmanın tepkisi. Eğer sen bu malın arkasında durup değişimini yapsan kimse sana kötü firmasın demez zaten. Sana kötü denmesinin sebebi senin açılmış ürünü açılmamış diye gönderip iade değişim yapmaman. Bu şekilde satacaksan ürünün açıklamasına biz bu ürünü açtık diye yazmak zorundasın. Yazmıyorsan bu kötü niyettir. Bu firmayı da ne kadar bu kadar savunduğunuzu anlamış değilim. İyi olabilir buyrun kullanın kimse sizinle aynı şekilde düşünmek zorunda değil. Burada biz kimseyi ikna etmeye çalışmıyoruz. İyidir kötüdür bunun kararını müşteri verir. Ben yaşadığım olaydan yola çıkarak insanları uyarmak zorundayım. 1 kişinin bile benzer bir olay yaşamasına engel olmak benim için önemli. En azından bunu gören kişiler o siteden gelen ürünleri açarken video kaydı alır. Biz buradan alışveriş yapmayın demiyoruz. Alışveriş yapacaksanız bunları da düşünün kararı siz verin diyoruz. Ama sizler koşulsuz şartsız savunmanın derdinseniz. 10.000 siparişin 1 i sorunlu çıktı onu da geri alıp düzelttim farklıdır. 10.000 siparişin 1 i kusurlu çıktı aman o da mağdur olsun anlayışı farklıdır. Bu anlayış içerisinde insanlarla da E-Ticaret hakkında daha fazla tartışmamak gerek.
 
Top Bottom