Neler Yeni

Yardım Incehesap Ekran Kartı servis sorunum

UmutCan0

80+
Katılım
27 Ocak 2021
Mesajlar
53
Dahası  
Reaksiyon skoru
21
İsim
Umutcan Uysal
Az önce aradılar ve benim "mining" yaptığım söyleyip mining yaptığım için garanti dışı kaldığını söylediler.... incehesap'tan bir şey almayın.
 

songokutr

80+ Bronze
Katılım
14 Haziran 2020
Mesajlar
1,919
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,224
İsim
haro
biosun tarihi gözüküyor ama hangi tarihte atıldığı gözükmüyor diye biliyorum. gözükse bile böyle bir iddayı da arkası boş ortaya atmazlar. ben konuyu okuyunca ilk aklıma alınıp bios atılıp denenip, sorun çıkınca beğenmedim diye iade edilmiş bir kart olabileceği geldi. sonuçta incehesap iade ürünleri kontol etmeden satan bir firma. kaldı ki ekran kartının da biosunu kontrol etmeleri pek mümkün durmuyor. daha önce aldığım klavyenin içinde değişim istendiğine dair not vardı. birisi almış, beğenmemiş sonra bana satmışlar.

Bir iddia atıyorsan kanıtlaman lazım. Kanıtlayamazsan bunun hukukta hiç bir anlamı yoktur. Arkadaş THH'e verdigi vakit incehesap haksız bulunacaktır. Ve kartını alacaktır.

Not: Özellikle kartın minig yapıldıgı tespit ediliyorsa ne zaman yapıldıgınıda tespit etmek zorundalar. Bios atılıp atılmadıgınıda zaman olarak tespit etmek zorundalar. Yoksa bu işin içinden çıkılmaz. Kanıt olmadıgı için müşteri yüzde 99 haklı çıkar.
 

UmutCan0

80+
Katılım
27 Ocak 2021
Mesajlar
53
Dahası  
Reaksiyon skoru
21
İsim
Umutcan Uysal
Bir iddia atıyorsan kanıtlaman lazım. Kanıtlayamazsan bunun hukukta hiç bir anlamı yoktur. Arkadaş THH'e verdigi vakit incehesap haksız bulunacaktır. Ve kartını alacaktır.

Not: Özellikle kartın minig yapıldıgı tespit ediliyorsa ne zaman yapıldıgınıda tespit etmek zorundalar. Bios atılıp atılmadıgınıda zaman olarak tespit etmek zorundalar. Yoksa bu işin içinden çıkılmaz. Kanıt olmadıgı için müşteri yüzde 99 haklı çıkar.
THH'ye başvuracağım.
 

UmutCan0

80+
Katılım
27 Ocak 2021
Mesajlar
53
Dahası  
Reaksiyon skoru
21
İsim
Umutcan Uysal
Bir iddia atıyorsan kanıtlaman lazım. Kanıtlayamazsan bunun hukukta hiç bir anlamı yoktur. Arkadaş THH'e verdigi vakit incehesap haksız bulunacaktır. Ve kartını alacaktır.

Not: Özellikle kartın minig yapıldıgı tespit ediliyorsa ne zaman yapıldıgınıda tespit etmek zorundalar. Bios atılıp atılmadıgınıda zaman olarak tespit etmek zorundalar. Yoksa bu işin içinden çıkılmaz. Kanıt olmadıgı için müşteri yüzde 99 haklı çıkar.
Asus'u arayıp ne zaman bios atıldığının gözüküp gözümediğini sordum ve ne zaman atıldığının gözükmediğini söylediler.
 

Tokuchi77

80+ Bronze
Katılım
19 Mayıs 2021
Mesajlar
547

RevDeisDou

80+ Titanium
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
44,493
En İyi Cevap
18
Dahası  
Reaksiyon skoru
49,283
İsim
Rev D
İlgilendiği Kategoriler
Hepsi ;)
Az önce aradılar ve benim "mining" yaptığım söyleyip mining yaptığım için garanti dışı kaldığını söylediler.... incehesap'tan bir şey almayın.
Mining yapılan kartlar garanti dışı bırakılamaz. Bunun sebebi mining' in normal bir iş yükü olması. Hakkınızı arayın. ASUS' un mining yapılınca garanti bozacağını sanmıyorum.
 

UmutCan0

80+
Katılım
27 Ocak 2021
Mesajlar
53
Dahası  
Reaksiyon skoru
21
İsim
Umutcan Uysal
Üstat son durum ne oldu?
THH'ye gittik şikayette bulunduk sonucu bekliyoruz. Ama orada ki adam 6 ay ila 1 yıl sürer dedi pek anlamadım. Bir de değişim veya ücretsiz onarım istemeyin iade isteyin dediler ben de şuan ekran kartlarının çok pahalı olduğunu, iade etmemin mantıklı olmadığını söyledim. Kağıdı verirken hala boş kağıt gelecek zaten falan dediler. Sanki onlarda incehesap çalışanı gibi konuşuyorlardı. Ben yine de ücretsiz onarım talep ettim.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Mining yapılan kartlar garanti dışı bırakılamaz. Bunun sebebi mining' in normal bir iş yükü olması. Hakkınızı arayın. ASUS' un mining yapılınca garanti bozacağını sanmıyorum.
ASUS, ekran kartının BIOS'unun değiştirildiğini ve ürün bilgisinin değiştirildiğini söylemiş. Oysa ki ben hiç bir şekilde BIOS'unu değiştirmedim. Ben daha önce de servise yollamıştım o zaman bana yazılımsal sorun bulunduğunu ve yazılımını güncellediklerini söylemişlerdi. Neyin yazılımını güncellediler bilmiyorum ama. Bence incehesap BIOS'u ile oynadı ve şimdi suçu bana atıyorlar. Dediğim gibi THH'ye vardım ama oradaki adamlar incehesap haklı çıkacakmış gibi konuştular. Cidden bıktım nereye gitsem mağdur oluyorum.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Şu şekilde şikayette bulundum.
 

Ekler

  • IMG-20210701-WA0003.jpg
    IMG-20210701-WA0003.jpg
    181.3 KB · Hit: 59
Son düzenleme:

Tokuchi77

80+ Bronze
Katılım
19 Mayıs 2021
Mesajlar
547
THH'ye gittik şikayette bulunduk sonucu bekliyoruz. Ama orada ki adam 6 ay ila 1 yıl sürer dedi pek anlamadım. Bir de değişim veya ücretsiz onarım istemeyin iade isteyin dediler ben de şuan ekran kartlarının çok pahalı olduğunu, iade etmemin mantıklı olmadığını söyledim. Kağıdı verirken hala boş kağıt gelecek zaten falan dediler. Sanki onlarda incehesap çalışanı gibi konuşuyorlardı. Ben yine de ücretsiz onarım talep ettim.
Mesaj otomatik birleştirildi:


ASUS, ekran kartının BIOS'unun değiştirildiğini ve ürün bilgisinin değiştirildiğini söylemiş. Oysa ki ben hiç bir şekilde BIOS'unu değiştirmedim. Ben daha önce de servise yollamıştım o zaman bana yazılımsal sorun bulunduğunu ve yazılımını güncellediklerini söylemişlerdi. Neyin yazılımını güncellediler bilmiyorum ama. Bence incehesap BIOS'u ile oynadı ve şimdi suçu bana atıyorlar. Dediğim gibi THH'ye vardım ama oradaki adamlar incehesap haklı çıkacakmış gibi konuştular. Cidden bıktım nereye gitsem mağdur oluyorum.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Şu şekilde şikayette bulundum.
Merhaba

Ben de çok kötü bir süreç yaşamıştım ve bilgisayar almaya artık korkar olmuştum. Bilgisayar almak için firmaları araştırırken sadece bir tane bile şikayet eden, mağduriyet yaşayan birini gördüğümde o firmaya güvenim tamamen kaybolmuştu. Bu yüzden game garaj'ı tercih ettim ve dün bilgisayarım sapa sağlam geldi. Ve şu anlık hiçbir sorun yok.

THH için ise enerji sarf etmene gerek yok. E-devlet üzerinden çok kolayca başvuru yapabiliyorsunuz.
Yapabiliyordunuz.
Ayrıca çok geçmiş olsun. Incehesap firmasına olan güvenim tamamen bitti sizin bu olayınızdan sonra.
 

xMUK

80+
Katılım
25 Ekim 2020
Mesajlar
135
Dahası  
Reaksiyon skoru
72
Yaş
33
İsim
Cüneyt Fırat AKGÜN
Gerçekten bu ne rezillik bir durumdur. Tüketici mahkemesine başvur zaman geçmeden.
 

İbrahim_Talha

80+ Silver
Katılım
3 Mayıs 2021
Mesajlar
2,298
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,953
İsim
İbrahim Talha DEMİR
THH'ye gittik şikayette bulunduk sonucu bekliyoruz. Ama orada ki adam 6 ay ila 1 yıl sürer dedi pek anlamadım. Bir de değişim veya ücretsiz onarım istemeyin iade isteyin dediler ben de şuan ekran kartlarının çok pahalı olduğunu, iade etmemin mantıklı olmadığını söyledim. Kağıdı verirken hala boş kağıt gelecek zaten falan dediler. Sanki onlarda incehesap çalışanı gibi konuşuyorlardı. Ben yine de ücretsiz onarım talep ettim.
Mesaj otomatik birleştirildi:


ASUS, ekran kartının BIOS'unun değiştirildiğini ve ürün bilgisinin değiştirildiğini söylemiş. Oysa ki ben hiç bir şekilde BIOS'unu değiştirmedim. Ben daha önce de servise yollamıştım o zaman bana yazılımsal sorun bulunduğunu ve yazılımını güncellediklerini söylemişlerdi. Neyin yazılımını güncellediler bilmiyorum ama. Bence incehesap BIOS'u ile oynadı ve şimdi suçu bana atıyorlar. Dediğim gibi THH'ye vardım ama oradaki adamlar incehesap haklı çıkacakmış gibi konuştular. Cidden bıktım nereye gitsem mağdur oluyorum.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Şu şekilde şikayette bulundum.
Yazının sonunda: "Ücretsiz onarım veya ürün değişikliği yapılmasını istiyorum." Desen daha güzel olurdu.
 

EFEMERTMİRAÇ

80+ Bronze
Katılım
9 Mart 2021
Mesajlar
543
Dahası  
Reaksiyon skoru
410
İsim
efemertmiraç
İnce hesaptan harddisk aldım arızalı çıktı geri gönderdim kargoda hdd kırmışlar bana garanti dışı kaldı dediler hiç kulanmadan 500 tl param gitti bir daha tövbe yazık bide söyledikleri laf neymiş onlara iade olurken sigortası yokmuş bana zorunlu kıldılar mng kargosu dengesizin biri kırmış
sattığım ekran kartı arızalınca ince hesapa vermiş ordada kazım yapılmış demişler biosu ne değişmiş garanti dışı kalmış 6 aydan aşağı çözülmezmiş sorun :(
 

Emirhandkee

80+ Titanium
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
22,711
En İyi Cevap
45
Merhaba incehesaptan bir hazır sistem aldım bundan 7 ay önce. Sistem geldiğinden beri reset atıyor. İlk servise gönderdiğimde Yazılım Güncellendi diyip geri yolladılar. Ama hala reset atıyordu. Bir daha gönderdim ve sorun ekran kartında diyip distribütöre yolladılar. Ve ardından şöyle bir mesaj geldi.
Merhaba, incehesap servisindeki ürününüzün yetkili serviste garanti disi islem icin ücreti 2.458,00 TL olarak hesaplanmistir. Onay ve ödeme icin [email protected] ile irtibata gecmelisiniz. Aciklama: ÜRÜNÜN BIOS VE ÜRÜN BILGISININ DEGISTIRILDIGI TESPIT EDILMISTIR. GPU ARIZALIDIR.
Ben hiç bir şey yapmadım GPU'ya ve garantı dışı yapmışlar daha 7 aylık ürün. Hem bozuk ürün yolluyorlar hem de benden ücret istiyorlar şaka gibi.
Ürünü garanti dışı bırakmamışlar. Garanti kapsamında olmayan bir işlem yapacakları için ücret istiyorlar.
İstersen THH'ye başvur.
 
Top Bottom