Neler Yeni

Yardım İncehesap PİŞMANLIKTIR : müşterilerini mağdur ediyor.

poffyze

80+
Katılım
6 Nisan 2021
Mesajlar
221
Dahası  
Reaksiyon skoru
75
İsim
Hüseyin
19 NİSAN 2021 tarihinde aldığım MSI MAG CoreLiquid 360R ARGB link: MAG CoreLiquid 360R ürününü 1299 TL (Merkez bankası kuru ile 160 USD) ye aldım. 31 OCAK 2022 de soğutmayı totalde 826 saat kullandıktan sonra pompası bozuldu ve İncehesap firmasına geri gönderdim. İncehesap benim adıma ServisPoint yetkili servise gönderdi. Servisin kararı '' İADE/DEĞİŞİM'' ile sonuçlandı (eke koyuyorum) fakat İncehesap bana hiç sormadan bir mail ile size paranızı iade edeceğiz diye mail attılar ve (1299 TL iade edildi - Merkez bankası kuru ile 96 USD). Bunun üzerine hem mail yolu ile hem de telefon yolu ile ( Meray hanımla görüştüm) kendilerine para iadesi istemediğimi aynı ürünün yenisini gönderilmesini talep ettim fakat taleplerimi hiç kale almadan ertesi gün iadenin hesabıma düştüğünü gösteren bir mail attılar. Tekrar arayıp ben sizden iade istemedim, değişim istediğim dedim ve Özge hanıma dile getirdim. Fakat aldığım cevap beni derinden üzdü. Özge hanım bana, bu ürünü değişim edemeyiz fakat 1000 TL tarafımıza ödeme yaparsanız size aynı ürünün V2 olanını link: MAG CoreLiquid 360R V2 gönderebiliriz dedi.

Arkadaşlar bu acımasızca teklif ile karşı karşıyayım. Bu teklifi kabul etmedim ve kesinlikle kabul etmeyeceğim. Bana iade ettikleri 1300 TL ye muadil hiç bir ürün alamıyorum. Üstelik V2 dedikleri V1 ile neredeyse hiç bir fark yok sadece LGA 1700 uyumlu.

Şikayetvar.coma şikayet edeceğim
Tüketici haklarına şikayet edeceğim
İngilizce olarak bizzat MSI ya mail atacağım

farklı bir öneriniz var mı bu adaletsiz teklifte mağdur olmamam için ?

Teşekkürler
 

Ekler

  • b92f88e7-87f4-11ec-9718-005056911af3 (5) (1)-1.png
    b92f88e7-87f4-11ec-9718-005056911af3 (5) (1)-1.png
    177.4 KB · Hit: 191

SIR_INDO_SCARF

80+ Silver
Katılım
29 Kasım 2020
Mesajlar
3,181
İncehesap sadece çakallık yapmaya çalışıyor. Ama sıvı soğutucu direk pişmanlıktır. Kule tipi soğutucusunu bu yüzden seviyorum. Tek bozulabileceği parça fanı.
 

poffyze

80+
Katılım
6 Nisan 2021
Mesajlar
221
Dahası  
Reaksiyon skoru
75
İsim
Hüseyin
İncehesap sadece çakallık yapmaya çalışıyor. Ama sıvı soğutucu direk pişmanlıktır. Kule tipi soğutucusunu bu yüzden seviyorum. Tek bozulabileceği parça fanı.
Malesef verdikleri cevabı duyunca ben şok olmuştum.
 

ddy34

80+ Bronze
Katılım
27 Eylül 2021
Mesajlar
789
Dahası  
Reaksiyon skoru
486
İsim
Mert
1299₺ ye aldığın ürün 800₺ ye düşmüş olsa sesini çıkarmazdın ancak aksi durum olduğun için incehesap pişmanlıktır diye konu açıyorsun :D Ürün 800₺ den satılıyor olsaydı da ben kabul etmiyorum ürünü gönderin haksızlık dermiydin acaba.
 

BERKANY

80+ Silver
Katılım
1 Şubat 2022
Mesajlar
4,254
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,341
Yaş
28
İsim
Berkay BABUCCU
Başvuracağım inşallah dostum çok saol, malesef bu tür olaylar tüketiciyi üzüyor. Ben çok üzüldüm. Evet bu arada eklere ekledim servis değişim hakkını bana sundu ama benim onayım olmadan bana paramı iade ettiler.
Kanıtlarınla tüketici haklarına git.İncehesap'a da tüketici hakları mahkemesinde görüşürüz de restini çek.Git heyete durumu anlat.Belgelerini sun birazda incehesap uğraşsın.Günümüzde artık tüketicilere önem veriliyor bu işler eskisi gibi değil.Heyet haklı bulduktan sonra incehesap paşa paşa gerekeni yapacaktır ceza yemek istemiyorsa.
 

SIR_INDO_SCARF

80+ Silver
Katılım
29 Kasım 2020
Mesajlar
3,181
1299₺ ye aldığın ürün 800₺ ye düşmüş olsa sesini çıkarmazdın ancak aksi durum olduğun için incehesap pişmanlıktır diye konu açıyorsun :D Ürün 800₺ den satılıyor olsaydı da ben kabul etmiyorum ürünü gönderin haksızlık dermiydin acaba.
Ama sonuçta bir maduriyet var.
 

poffyze

80+
Katılım
6 Nisan 2021
Mesajlar
221
Dahası  
Reaksiyon skoru
75
İsim
Hüseyin
1299₺ ye aldığın ürün 800₺ ye düşmüş olsa sesini çıkarmazdın ancak aksi durum olduğun için incehesap pişmanlıktır diye konu açıyorsun :D Ürün 800₺ den satılıyor olsaydı da ben kabul etmiyorum ürünü gönderin haksızlık dermiydin acaba.
Dostum ben verirdimde onlar verirmiydi 1300 lirayı ? Merak etme o kadar karaktersiz değilim. Ben paranın derdinde değilim. Aldığım ürünün değiştirilmemesinin derdindeyim.
 

Salu

80+ Bronze
Katılım
9 Ocak 2021
Mesajlar
1,703
Dahası  
Reaksiyon skoru
827
İsim
Furkan SARIGÖL
Yapılacak en iyi şey Tüketici hakem heyetine başvurmak onlardan olumlu karar çıkarsa ki bence çıkma ihtimali yüksek yenisini gönderirler
 

Erda Yıldırım

80+ Gold
Katılım
22 Kasım 2020
Mesajlar
5,762
Ulan mahalle telefonunuzdan aldığım telefon bozulunca adam bana daha iyisini veriyordu bunu onlar bile yapmiyor
 

poffyze

80+
Katılım
6 Nisan 2021
Mesajlar
221
Dahası  
Reaksiyon skoru
75
İsim
Hüseyin
Ulan mahalle telefonunuzdan aldığım telefon bozulunca adam bana daha iyisini veriyordu bunu onlar bile yapmiyor
Çünkü adam esnaf, tüketicinin ne olduğunu biliyor. fakat bunlar kurumsallığın arkasına gizlenmiş tek dişi kalmış canavar.
 

Yrrbay

80+
Katılım
9 Şubat 2022
Mesajlar
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
0
İsim
Ömer ege
19 NİSAN 2021 tarihinde aldığım MSI MAG CoreLiquid 360R ARGB link: MAG CoreLiquid 360R ürününü 1299 TL (Merkez bankası kuru ile 160 USD) ye aldım. 31 OCAK 2022 de soğutmayı totalde 826 saat kullandıktan sonra pompası bozuldu ve İncehesap firmasına geri gönderdim. İncehesap benim adıma ServisPoint yetkili servise gönderdi. Servisin kararı '' İADE/DEĞİŞİM'' ile sonuçlandı (eke koyuyorum) fakat İncehesap bana hiç sormadan bir mail ile size paranızı iade edeceğiz diye mail attılar ve (1299 TL iade edildi - Merkez bankası kuru ile 96 USD). Bunun üzerine hem mail yolu ile hem de telefon yolu ile ( Meray hanımla görüştüm) kendilerine para iadesi istemediğimi aynı ürünün yenisini gönderilmesini talep ettim fakat taleplerimi hiç kale almadan ertesi gün iadenin hesabıma düştüğünü gösteren bir mail attılar. Tekrar arayıp ben sizden iade istemedim, değişim istediğim dedim ve Özge hanıma dile getirdim. Fakat aldığım cevap beni derinden üzdü. Özge hanım bana, bu ürünü değişim edemeyiz fakat 1000 TL tarafımıza ödeme yaparsanız size aynı ürünün V2 olanını link: MAG CoreLiquid 360R V2 gönderebiliriz dedi.

Arkadaşlar bu acımasızca teklif ile karşı karşıyayım. Bu teklifi kabul etmedim ve kesinlikle kabul etmeyeceğim. Bana iade ettikleri 1300 TL ye muadil hiç bir ürün alamıyorum. Üstelik V2 dedikleri V1 ile neredeyse hiç bir fark yok sadece LGA 1700 uyumlu.

Şikayetvar.coma şikayet edeceğim
Tüketici haklarına şikayet edeceğim
İngilizce olarak bizzat MSI ya mail atacağım

farklı bir öneriniz var mı bu adaletsiz teklifte mağdur olmamam için ?

Teşekkürler
Geçmiş olsun abim.
 
Top Bottom