Neler Yeni

İnceHesap'ın Meşhur Geri Vitesi ( R'si)

Banxtre

80+ Gold
Katılım
7 Nisan 2020
Mesajlar
9,633
En İyi Cevap
21
Dahası  
Reaksiyon skoru
18,045
Konum
İstanbul
İsim
Batuhan
İlgilendiği Kategoriler
E-Ticaret
Sadece sen yoksun ki. Yüzlerce, binlerce insan var.
O zaman listelendiği ürünleri yollamak durumunda ,bundan kaçış yok.

Epey'de orada burada listeneyim, site trafiğini üstüme çekeyim ama ürünü yollamayayım gibi bir dava yok malesef.

Şekil A paşa paşa yolladılar.
 

NakreS14

80+ Platinum
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
13,149
En İyi Cevap
25
Dahası  
Reaksiyon skoru
9,071
İsim
Serkan
Selamlar
Konu başlığı biraz komiğinize gitmiş olabilir ama bu olayı en güzel bu şekilde açıklayabilirdim.
Hakkınızı aramanın ne kadar önemli olduğunu anlatan bir konudur ,keyifli okumalar.

Olay Nasıl Başladı?
Günü tarih olarak belirtmeyeceğim ama ortalama 1 buçuk ay önce İncehesap üzerinden MSI B450M Mortar Max adlı anakartı değerli dostum Crayzreign'in tavsiyesi üzerine fiyatın bedavadan az pahalı olması nedeni ile aldım.
Peki ne kadara mı aldım ?

Tanesi 390 TL'den olmak üzere 2 adet stok olan ürünü direk hızlıca ödeme yapıp almış bulunduk ,fiyatına göre bedava olan bu anakartı kaçırmak olmazdı.
Normal fiyatları da ortalama 650-800 civardı o zamanın kuru ile .

Anakartları aldıktan sonra beklemeye başladık ama ne ses ne de soluk vardı kargolandığına dair ,3 gün geçti ne arayan ne de soran vardı ,iyisi mi müşteri hizmetlerinden bilgi almak için onları aramaktı.

Sabahın erken saatlerinde müşteri hizmetleri açılır açılmaz aradım ve sırası ile müşteri hizmetleri ile görüşmemi kısım kısım anlatayım.

Müşteri Hizmetleri 1

Biraz konuştuktan sonra konu şuraya geldi ve telefon kapatıldı karşılıklı olarak.
-Bu ürün elimizde yoktur ,fiyat hatası sebebi ile siparişiniz iptal edilecektir.


Açıkçası bu açıklama beni pek memnun etmedi çünkü daha önceki çevremdekilerin deneyimine göre 1TL'ye monitörler almalar ,ucuza koltuk ve bileşen getirenler olduğu için biraz diretmeden direk kabullenmek istemedim ki sanırım hukuki olarak da bu ürünleri göndermek zorunda kalıyormuş mağaza.
Uzatmadan 2. müşteri temsilcisine geçelim:

Müşteri Temsilcisi -2

Bu sefer biraz daha sert bir uslûp ile konuşmaya başladım ve bu ürünün gönderilmesi gerektiğini aksi halde Tüketici Hakem Heyetine gideceğimi ,bu işlerle uğraşmaya bol vaktim olduğunu söyledim (Halbuki yok bu arada : D )

Bu sefer kem-küm etti müşteri hizmetleri ,benim 'bir üstünü bağlar mısın' talebime karşılık verip beni şikayet yetkilisine bağladı .


Müşteri Temsilcisi -3

Sitenin adını vermeye gerek yok ama bu temsilci şikayet sitesindeki sorunlarla ilgilenen kişiymiş durumu kendisine anlattığımda artık konu daha da harlandı ve baya sert olarak karşılıklı olarak konuştuk ama kesinlikle argo vs olmadı kendisini yormuş olacağım ki bir üstünü daha istediğimde iş kategori müdürüne kadar gitmiş ve stok kontrolü yapılıp aranacağım söylendi.
Beklemeye başladım


Müşteri Temsilcisi 3-(Devam)


Müşteri hizmetleri 3 telefonu olmayacağını ima ederek kapatmıştı ama bilin bakalım ne oldu ,şu diyalog yaşandı:

-Ürünleriniz birazdan kargoya çıkacaktır,başka bir isteğiniz var mıdır?
-(BEN) Hani ürün yoktu elinizde göndermeniz mümkün değildi ,demin öyle demiştiniz ?
-Kaçamak cevaplar vs



Olayın Sonu


Olayın sonu ise tabii ki malum ,ürünler 2 saat sonra tarafıma kargolandı ve sorunsuz şekilde elime ulaştı.


Velhasıl kelam olmayan anakartı üretip yolladı herhalde bana İncehesap, hem de 2 adet :D
İlk aramada durumu kabullensek direkt ürün yok ,hatalı fiyat ayağına hemen para iadesini yapma yoluna girişeceklerdi ,konuda çok yazmadım ama her müşteri temsilcisi iade edelim sorunu çözelim vs ile kandırmaya çalıştı .


Konuyu açmamızın sebebine gelecek olursak ,böyle durumlarda muhakkak hakkınızı aramayı ,müşteri temsilcisi ile görüşürken bir üste bağlanmayı istemeyi unutmayın ,malum yoksa olan anakartı yollamamak için uğraşıyorlar .

Buraya kadar okuyanlara teşekkürlerimi sunuyorum ,iyi forumlar .

Alıntıyı görüntüle
Hayırlı olsun parası ödenen ürünü satıcılar göndermek zorunda stokta yok deme hakları yok.
 

asertyu

80+ Silver
Katılım
22 Nisan 2020
Mesajlar
2,868
En İyi Cevap
1
Aynı fiyata ben de aldım. Yolladılar hiç de uğraşmadım.Benim ki de biraz geç kargolandı ama yolladılar. Boşa uğraşmışsın bence. Geldi yani. Müşteri temsilcisi stok yok olarak görüyor. Bitirdik çünkü.Müşteri hizmetlerinin depodan haberi olmayabilir. Ayrı birimler çünkü senin ürün kargo için depoya bilgi geçildiyse gerisi önemsiz
 

krammer

80+ Bronze
Katılım
2 Haziran 2020
Mesajlar
1,192
O zaman listelendiği ürünleri yollamak durumunda ,bundan kaçış yok.

Epey'de orada burada listeneyim, site trafiğini üstüme çekeyim ama ürünü yollamayayım gibi bir dava yok malesef.

Şekil A paşa paşa yolladılar.
Kesinlikle katılıyorum. Fiyat hatası kul hatası mevzusu olsa niye her yerde listeleniyor
 

cLarq

80+ Gold
Katılım
20 Temmuz 2020
Mesajlar
9,400
En İyi Cevap
3
500₺ ye 2 adet Asus vg279qm aldığım günler aklıma geldi :)
Vg279qm - 27İnç 240hz İps Fişek fişekk.
 

Birol Azak

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
1,903
Dahası  
Reaksiyon skoru
986
İsim
Birol azak
yine iyi işin peşini bırakmamışsın başkası olsa stok yok dediklerinde kapatır bir daha aramazdı
 
Katılım
2 Temmuz 2020
Mesajlar
439
Dahası  
Reaksiyon skoru
173
İsim
Muhammed Dinç
1₺ e mouse aldığımı hatırlıyorum ordan zannetmiyorum ki fiyat hatası deyip iptal etsinler ilk görüştüğün eleman yanlış bilgi vermiş herhalde
 

pickpocket

Ventus☪
Moderatör
Katılım
7 Nisan 2020
Mesajlar
14,061
En İyi Cevap
27
Dahası  
Reaksiyon skoru
11,924
Yaş
29
Konum
Adana
İsim
Ventus
İlgilendiği Kategoriler
Teknik Sorunlar
Instagram
www.instagram.com/serhatcanavci
Steam
www.steamcommunity.com/id/serhatcanavcii
Twitter
AvciSerhatCan
Facebook
serhatcanavci
Discord
Ventus#1033
Reddit
VentusTR
Hakkını aramakta sünnettir. Aferim aslanım benim. Hayırlı olsun. 🙂
 

Mert Özkaya

𝑅 𝑜 𝓍
80+ Titanium
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
26,651
En İyi Cevap
11
Dahası  
Reaksiyon skoru
25,793
Konum
Ankara
İsim
Mert Özkaya
Instagram
_mrt_ozky_
Discord
Mert Özkaya #6849
Kitap okur gibi devamını merak ederek okudum.d
Bilgilendirme için teşekkürler. Ayrıca hayırlısı olsun.
Bir benzer sorunu hepsiburada ile yaşamıştım. Sert bir üslup kullanmak lazım, yoksa işi kendi çıkarlarına çekiyorlar.
 

KPSharingan

80+ Bronze
Katılım
3 Eylül 2021
Mesajlar
534
Dahası  
Reaksiyon skoru
246
İsim
Berke S
Hayırlı olsun. :)
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,017,464
Mesajlar
9,187,530
Üyeler
161,290
Son üye
Piyoxy06
Top Bottom