Selamlar
Konu başlığı biraz komiğinize gitmiş olabilir ama bu olayı en güzel bu şekilde açıklayabilirdim.
Hakkınızı aramanın ne kadar önemli olduğunu anlatan bir konudur ,keyifli okumalar.
Olay Nasıl Başladı?
Günü tarih olarak belirtmeyeceğim ama ortalama 1 buçuk ay önce İncehesap üzerinden MSI B450M Mortar Max adlı anakartı değerli dostum Crayzreign'in tavsiyesi üzerine fiyatın bedavadan az pahalı olması nedeni ile aldım.
Peki ne kadara mı aldım ?
Tanesi 390 TL'den olmak üzere 2 adet stok olan ürünü direk hızlıca ödeme yapıp almış bulunduk ,fiyatına göre bedava olan bu anakartı kaçırmak olmazdı.
Normal fiyatları da ortalama 650-800 civardı o zamanın kuru ile .
Anakartları aldıktan sonra beklemeye başladık ama ne ses ne de soluk vardı kargolandığına dair ,3 gün geçti ne arayan ne de soran vardı ,iyisi mi müşteri hizmetlerinden bilgi almak için onları aramaktı.
Sabahın erken saatlerinde müşteri hizmetleri açılır açılmaz aradım ve sırası ile müşteri hizmetleri ile görüşmemi kısım kısım anlatayım.
Müşteri Hizmetleri 1
Biraz konuştuktan sonra konu şuraya geldi ve telefon kapatıldı karşılıklı olarak.
-Bu ürün elimizde yoktur ,fiyat hatası sebebi ile siparişiniz iptal edilecektir.
Açıkçası bu açıklama beni pek memnun etmedi çünkü daha önceki çevremdekilerin deneyimine göre 1TL'ye monitörler almalar ,ucuza koltuk ve bileşen getirenler olduğu için biraz diretmeden direk kabullenmek istemedim ki sanırım hukuki olarak da bu ürünleri göndermek zorunda kalıyormuş mağaza.
Uzatmadan 2. müşteri temsilcisine geçelim:
Müşteri Temsilcisi -2
Bu sefer biraz daha sert bir uslûp ile konuşmaya başladım ve bu ürünün gönderilmesi gerektiğini aksi halde Tüketici Hakem Heyetine gideceğimi ,bu işlerle uğraşmaya bol vaktim olduğunu söyledim (Halbuki yok bu arada : D )
Bu sefer kem-küm etti müşteri hizmetleri ,benim 'bir üstünü bağlar mısın' talebime karşılık verip beni şikayet yetkilisine bağladı .
Müşteri Temsilcisi -3
Sitenin adını vermeye gerek yok ama bu temsilci şikayet sitesindeki sorunlarla ilgilenen kişiymiş durumu kendisine anlattığımda artık konu daha da harlandı ve baya sert olarak karşılıklı olarak konuştuk ama kesinlikle argo vs olmadı kendisini yormuş olacağım ki bir üstünü daha istediğimde iş kategori müdürüne kadar gitmiş ve stok kontrolü yapılıp aranacağım söylendi.
Beklemeye başladım
Müşteri Temsilcisi 3-(Devam)
Müşteri hizmetleri 3 telefonu olmayacağını ima ederek kapatmıştı ama bilin bakalım ne oldu ,şu diyalog yaşandı:
-Ürünleriniz birazdan kargoya çıkacaktır,başka bir isteğiniz var mıdır?
-(BEN) Hani ürün yoktu elinizde göndermeniz mümkün değildi ,demin öyle demiştiniz ?
-Kaçamak cevaplar vs
Olayın Sonu
Olayın sonu ise tabii ki malum ,ürünler 2 saat sonra tarafıma kargolandı ve sorunsuz şekilde elime ulaştı.
Velhasıl kelam olmayan anakartı üretip yolladı herhalde bana İncehesap, hem de 2 adet
İlk aramada durumu kabullensek direkt ürün yok ,hatalı fiyat ayağına hemen para iadesini yapma yoluna girişeceklerdi ,konuda çok yazmadım ama her müşteri temsilcisi iade edelim sorunu çözelim vs ile kandırmaya çalıştı .
Konuyu açmamızın sebebine gelecek olursak ,böyle durumlarda muhakkak hakkınızı aramayı ,müşteri temsilcisi ile görüşürken bir üste bağlanmayı istemeyi unutmayın ,malum yoksa olan anakartı yollamamak için uğraşıyorlar .
Buraya kadar okuyanlara teşekkürlerimi sunuyorum ,iyi forumlar .
Alıntıyı görüntüle