Neler Yeni

İncehesap'tan Monitör Almayın.

Ceon

80+
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
180
Reaksiyon skoru
96
Başlıkta yazdığım üzere İncehesap'la 1,5 ay içinde yaşadığım sorunu dile getiriyorum. 14 Mart 2025 Gaming Gecesi'nde AOC Q27G4FX monitörü 7799 TL karşılığında kurumsal fatura kestirerek satın aldım. Ürün 17 Mart 2025 Pazartesi günü elime ulaştı. Ürün ayıplı geldiğinden dolayı ürünü aynı gün kargoya götürüp iadesini isteyerek İncehesap'a gönderdim. Bu süreçte İncehesap'la da görüşerek iademi istedim. Müşteri temsilcisi İncehesap'ın bana ulaşıp iade faturasını iletmemi isteyeceğini belirtti. Bundan sonra İncehesap ürünü servise gönderip onarıldığını söyleyerek iki kez şirket adresini gönderdi. İkisinde de kabul etmedim çünkü en başta sorunlu gelen bir ürünü kabul etmek istemiyordum. En son İncehesap'ın gönderdiği servis şirketinden bir mesaj aldım. "Bize doğru adresi şu mail üzerinden iletir misiniz?" tarzında bir mesajdı. Bu mail adresine "Bu ürün geldiği gün hatalı geldiğinden ben aynı gün başka ürün sipariş edip teslim aldım. Ürünü gönderirken zaten iade seçeneği seçmiştim. İncehesap'la görüştüğümde ürün için iade yapılacağı söylenmişti. Ürünü iki kez kabul etmediğime rağmen incehesap bu konu için dönüş yapmadı." diyerek bir mail gönderdim. Dönüş olarak ekteki mail geldi.

1746122372179.webp


Ekteki görüntü İncehesap'a aittir. İncehesap'ın sitesinde açık açık iade yapılabileceği belirtilmektedir.

1746121697748.webp


Bu maile "Firmaların cayma hakkının neden bulunmadığını öğrenebilir miyim? Bana hasarlı ürün gönderildiğinden dolayı bana da acil monitör gerektiğinden yeni bir monitör alımı yaptım. Şirketim üzerinden iade faturası kesebilirim." yazarak iki saat sonra dönüş yaptım. Bundan sonra müşteri temsilcisi benim maili önemsemediğinden sonraki gün "Dönüş alabilir miyim?" diye tekrar yazdım. Bu maillerin sonucunda da ekteki dönüşü aldım.

1746122491484.webp


Bu dönüşten sonra da 26 Nisan 2025'te İncehesap'ın müşteri desteği ile iletişime geçtim. Bu konu hakkında sitenizde 14 gün içinde kurumsal da olsa iade edebileceği, ilk günden hatalı olan bir ürünü almayacağımı gerekirse süreci davaya sürükleyeceğimi belirttim. Cumartesi günü olduğundan bu konu hakkında şu anda bir dönüş alamayacağını belirtti ve durum size Pazartesi günü mail olarak belirtilecektir, dedi. Bugün 1 Mayıs 2025 Perşembe gününe gelmiş olmamıza rağmen herhangi bir dönüş almadım. Bugün teknik servise ürünün tarafıma gönderilmesini istediğimi belirten bir mail attım.
Süreci bu kadar uzattıklarından dolayı foruma yaşadıklarımı anlatmak istedim. Bu forum sayesinde İncehesap belki gerekeni yapar. Süreç daha fazla uzarsa hukuksal yollara başvuracağımı belirtmek istiyorum.

@Abdullah Hacıgül abi yardımcı olabileceksen desteğini bekliyorum. Şimdiden teşekkür ederim.
 
aynı benzer sorunu @itopya.com ile yaşadım. 5 günde değişim iade için döneceğiz dendi ama haylen dönmediler(20gündür)
teknik sevise gönderilene kadarda bekletildim. siz siz olun satış sonrası desteği olmayan yerlerden ürün almayın.
 
aynı benzer sorunu @itopya.com ile yaşadım. 5 günde değişim iade için döneceğiz dendi ama haylen dönmediler(20gündür)
teknik sevise gönderilene kadarda bekletildim. siz siz olun satış sonrası desteği olmayan yerlerden ürün almayın.
bende itopya'dan aldığım monitör arızası için 5-6 ay beklemiştim :)
arkadaşımın monitörü ekranından boydan boya çatlamış şekilde geldi iade etmek istediğinde direkt reddettiler kullanıcı hatası diye :D itopya asla şaşırtmıyor. İtopyadan almayın aldırtmayın.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Gerekirse amazondan 300-500 daha fazla verip alacağınız şeyi alın müşteri desteği en iyi firmalardan biri.
 
arkadaşımın monitörü ekranından boydan boya çatlamış şekilde geldi iade etmek istediğinde direkt reddettiler kullanıcı hatası diye :D itopya asla şaşırtmıyor. İtopyadan almayın aldırtmayın.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Gerekirse amazondan 300-500 daha fazla verip alacağınız şeyi alın müşteri desteği en iyi firmalardan biri.
gelde anlat reis insanlar haylen parasıyla isteğe isteğe rezil oluyor. bunların reklamını yapan yayıncılarıda izlemiyorum ben sizde izlemeyin izletmeyin. reklama ayırdıkları parayı müşteri memluniyeti için harcasalardı şimdi bu kadar rezalet konumda değillerdi
 
Ayıplı ürün görselleri ektedir.

1746124044772.webp
1746124063808.webp

1746124129886.webp
 
Başlıkta yazdığım üzere İncehesap'la 1,5 ay içinde yaşadığım sorunu dile getiriyorum. 14 Mart 2025 Gaming Gecesi'nde AOC Q27G4FX monitörü 7799 TL karşılığında kurumsal fatura kestirerek satın aldım. Ürün 17 Mart 2025 Pazartesi günü elime ulaştı. Ürün ayıplı geldiğinden dolayı ürünü aynı gün kargoya götürüp iadesini isteyerek İncehesap'a gönderdim. Bu süreçte İncehesap'la da görüşerek iademi istedim. Müşteri temsilcisi İncehesap'ın bana ulaşıp iade faturasını iletmemi isteyeceğini belirtti. Bundan sonra İncehesap ürünü servise gönderip onarıldığını söyleyerek iki kez şirket adresini gönderdi. İkisinde de kabul etmedim çünkü en başta sorunlu gelen bir ürünü kabul etmek istemiyordum. En son İncehesap'ın gönderdiği servis şirketinden bir mesaj aldım. "Bize doğru adresi şu mail üzerinden iletir misiniz?" tarzında bir mesajdı. Bu mail adresine "Bu ürün geldiği gün hatalı geldiğinden ben aynı gün başka ürün sipariş edip teslim aldım. Ürünü gönderirken zaten iade seçeneği seçmiştim. İncehesap'la görüştüğümde ürün için iade yapılacağı söylenmişti. Ürünü iki kez kabul etmediğime rağmen incehesap bu konu için dönüş yapmadı." diyerek bir mail gönderdim. Dönüş olarak ekteki mail geldi.

Alıntıyı görüntüle

Ekteki görüntü İncehesap'a aittir. İncehesap'ın sitesinde açık açık iade yapılabileceği belirtilmektedir.

Alıntıyı görüntüle

Bu maile "Firmaların cayma hakkının neden bulunmadığını öğrenebilir miyim? Bana hasarlı ürün gönderildiğinden dolayı bana da acil monitör gerektiğinden yeni bir monitör alımı yaptım. Şirketim üzerinden iade faturası kesebilirim." yazarak iki saat sonra dönüş yaptım. Bundan sonra müşteri temsilcisi benim maili önemsemediğinden sonraki gün "Dönüş alabilir miyim?" diye tekrar yazdım. Bu maillerin sonucunda da ekteki dönüşü aldım.

Alıntıyı görüntüle

Bu dönüşten sonra da 26 Nisan 2025'te İncehesap'ın müşteri desteği ile iletişime geçtim. Bu konu hakkında sitenizde 14 gün içinde kurumsal da olsa iade edebileceği, ilk günden hatalı olan bir ürünü almayacağımı gerekirse süreci davaya sürükleyeceğimi belirttim. Cumartesi günü olduğundan bu konu hakkında şu anda bir dönüş alamayacağını belirtti ve durum size Pazartesi günü mail olarak belirtilecektir, dedi. Bugün 1 Mayıs 2025 Perşembe gününe gelmiş olmamıza rağmen herhangi bir dönüş almadım. Bugün teknik servise ürünün tarafıma gönderilmesini istediğimi belirten bir mail attım.
Süreci bu kadar uzattıklarından dolayı foruma yaşadıklarımı anlatmak istedim. Bu forum sayesinde İncehesap belki gerekeni yapar. Süreç daha fazla uzarsa hukuksal yollara başvuracağımı belirtmek istiyorum.

@Abdullah Hacıgül abi yardımcı olabileceksen desteğini bekliyorum. Şimdiden teşekkür ederim.
Bende Gencer Gaming ile PSU konusunda sorun yaşamıştım thh ye başvurdum kabul olduktan 15 dk sonra bana üst model PSU göndericeklerini söylemişlerdi
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Tive
Başlıkta yazdığım üzere İncehesap'la 1,5 ay içinde yaşadığım sorunu dile getiriyorum. 14 Mart 2025 Gaming Gecesi'nde AOC Q27G4FX monitörü 7799 TL karşılığında kurumsal fatura kestirerek satın aldım. Ürün 17 Mart 2025 Pazartesi günü elime ulaştı. Ürün ayıplı geldiğinden dolayı ürünü aynı gün kargoya götürüp iadesini isteyerek İncehesap'a gönderdim. Bu süreçte İncehesap'la da görüşerek iademi istedim. Müşteri temsilcisi İncehesap'ın bana ulaşıp iade faturasını iletmemi isteyeceğini belirtti. Bundan sonra İncehesap ürünü servise gönderip onarıldığını söyleyerek iki kez şirket adresini gönderdi. İkisinde de kabul etmedim çünkü en başta sorunlu gelen bir ürünü kabul etmek istemiyordum. En son İncehesap'ın gönderdiği servis şirketinden bir mesaj aldım. "Bize doğru adresi şu mail üzerinden iletir misiniz?" tarzında bir mesajdı. Bu mail adresine "Bu ürün geldiği gün hatalı geldiğinden ben aynı gün başka ürün sipariş edip teslim aldım. Ürünü gönderirken zaten iade seçeneği seçmiştim. İncehesap'la görüştüğümde ürün için iade yapılacağı söylenmişti. Ürünü iki kez kabul etmediğime rağmen incehesap bu konu için dönüş yapmadı." diyerek bir mail gönderdim. Dönüş olarak ekteki mail geldi.

Alıntıyı görüntüle

Ekteki görüntü İncehesap'a aittir. İncehesap'ın sitesinde açık açık iade yapılabileceği belirtilmektedir.

Alıntıyı görüntüle

Bu maile "Firmaların cayma hakkının neden bulunmadığını öğrenebilir miyim? Bana hasarlı ürün gönderildiğinden dolayı bana da acil monitör gerektiğinden yeni bir monitör alımı yaptım. Şirketim üzerinden iade faturası kesebilirim." yazarak iki saat sonra dönüş yaptım. Bundan sonra müşteri temsilcisi benim maili önemsemediğinden sonraki gün "Dönüş alabilir miyim?" diye tekrar yazdım. Bu maillerin sonucunda da ekteki dönüşü aldım.

Alıntıyı görüntüle

Bu dönüşten sonra da 26 Nisan 2025'te İncehesap'ın müşteri desteği ile iletişime geçtim. Bu konu hakkında sitenizde 14 gün içinde kurumsal da olsa iade edebileceği, ilk günden hatalı olan bir ürünü almayacağımı gerekirse süreci davaya sürükleyeceğimi belirttim. Cumartesi günü olduğundan bu konu hakkında şu anda bir dönüş alamayacağını belirtti ve durum size Pazartesi günü mail olarak belirtilecektir, dedi. Bugün 1 Mayıs 2025 Perşembe gününe gelmiş olmamıza rağmen herhangi bir dönüş almadım. Bugün teknik servise ürünün tarafıma gönderilmesini istediğimi belirten bir mail attım.
Süreci bu kadar uzattıklarından dolayı foruma yaşadıklarımı anlatmak istedim. Bu forum sayesinde İncehesap belki gerekeni yapar. Süreç daha fazla uzarsa hukuksal yollara başvuracağımı belirtmek istiyorum.

@Abdullah Hacıgül abi yardımcı olabileceksen desteğini bekliyorum. Şimdiden teşekkür ederim.
he he kabul ettim diyip tikladigin sozlesmeleri okuma vakti k.g.
 
Geri
Top