Jordison
80+ Bronze
- Katılım
- 28 Mart 2025
- Mesajlar
- 718
- Reaksiyon skoru
- 270
Selamlar. Öncelikle durumu kısaca özetleyeceğim...
Çok basit ve ucuz bir ürün satın almıştım.
Satın aldıktan sonra faturam sisteme girilmeyince satıcıya ulaştım. Yanıt vermiyor.
N11 temsilcisi kayıt açabilmek için 7 gün geçmesi gerektiğini daha sonrs işlem yapabileceklerini söyledi...
7. Günün akşamında "Aciliyet Belirterek" Kayıt açıldı. Ertesi gün tekrar arayıp süreci sordum. Satıcıyı sürekli aradıklarını, Hatta farklı numaralardan sürekli iletişime geçmeye çalıştıklarını ancak iletişim kuramadıklarını söylediler. Bu sefer satıcıya mail gönderdiklerini belirttiler ve, "Faturamı satıcıdan alıp bana n11'in ulaştıracağını" söylediler. Tam 5 gün daha geçti. Müşteri temsilcisi beni aradı, "Alışverişinize ne yazık ki satıcımız Faturanızı size sağlayamayacak. İsterseniz ürünü iade edin" dedi... (Ürünü iade etmek istemiyorum, Ambalajı vs yok zaten.)
Buna benzer durumu farklı bir platformda yaşamıştım. Onlar sorunu çözebilmişti...
Şimdi gelelim asıl olaya, 7 gün geçtiği için artık şikayet edemiyorum. Çünkü tüketici fatura almadığı için bildiğim kadarıyla aynı şekilde suçlu sayılıyor...
Böyle bi rezalet hayatımda görmedim. Gerçekten müşteri memnuniyeti, ilgi alaka sıfır. Müşteri temsilcisinin tek yaptığı şey ekranında yazan klasik cümleleri robot gibi söylemek oldu...
Çok basit ve ucuz bir ürün satın almıştım.
Satın aldıktan sonra faturam sisteme girilmeyince satıcıya ulaştım. Yanıt vermiyor.
N11 temsilcisi kayıt açabilmek için 7 gün geçmesi gerektiğini daha sonrs işlem yapabileceklerini söyledi...
7. Günün akşamında "Aciliyet Belirterek" Kayıt açıldı. Ertesi gün tekrar arayıp süreci sordum. Satıcıyı sürekli aradıklarını, Hatta farklı numaralardan sürekli iletişime geçmeye çalıştıklarını ancak iletişim kuramadıklarını söylediler. Bu sefer satıcıya mail gönderdiklerini belirttiler ve, "Faturamı satıcıdan alıp bana n11'in ulaştıracağını" söylediler. Tam 5 gün daha geçti. Müşteri temsilcisi beni aradı, "Alışverişinize ne yazık ki satıcımız Faturanızı size sağlayamayacak. İsterseniz ürünü iade edin" dedi... (Ürünü iade etmek istemiyorum, Ambalajı vs yok zaten.)
Buna benzer durumu farklı bir platformda yaşamıştım. Onlar sorunu çözebilmişti...
Şimdi gelelim asıl olaya, 7 gün geçtiği için artık şikayet edemiyorum. Çünkü tüketici fatura almadığı için bildiğim kadarıyla aynı şekilde suçlu sayılıyor...
Böyle bi rezalet hayatımda görmedim. Gerçekten müşteri memnuniyeti, ilgi alaka sıfır. Müşteri temsilcisinin tek yaptığı şey ekranında yazan klasik cümleleri robot gibi söylemek oldu...