Öneri N11 Alışveriş Deneyimim (DİKKAT)

Jordison

80+ Bronze
Katılım
28 Mart 2025
Mesajlar
718
Reaksiyon skoru
270
Selamlar. Öncelikle durumu kısaca özetleyeceğim...
Çok basit ve ucuz bir ürün satın almıştım.
Satın aldıktan sonra faturam sisteme girilmeyince satıcıya ulaştım. Yanıt vermiyor.
N11 temsilcisi kayıt açabilmek için 7 gün geçmesi gerektiğini daha sonrs işlem yapabileceklerini söyledi...
7. Günün akşamında "Aciliyet Belirterek" Kayıt açıldı. Ertesi gün tekrar arayıp süreci sordum. Satıcıyı sürekli aradıklarını, Hatta farklı numaralardan sürekli iletişime geçmeye çalıştıklarını ancak iletişim kuramadıklarını söylediler. Bu sefer satıcıya mail gönderdiklerini belirttiler ve, "Faturamı satıcıdan alıp bana n11'in ulaştıracağını" söylediler. Tam 5 gün daha geçti. Müşteri temsilcisi beni aradı, "Alışverişinize ne yazık ki satıcımız Faturanızı size sağlayamayacak. İsterseniz ürünü iade edin" dedi... (Ürünü iade etmek istemiyorum, Ambalajı vs yok zaten.)
Buna benzer durumu farklı bir platformda yaşamıştım. Onlar sorunu çözebilmişti...
Şimdi gelelim asıl olaya, 7 gün geçtiği için artık şikayet edemiyorum. Çünkü tüketici fatura almadığı için bildiğim kadarıyla aynı şekilde suçlu sayılıyor...

Böyle bi rezalet hayatımda görmedim. Gerçekten müşteri memnuniyeti, ilgi alaka sıfır. Müşteri temsilcisinin tek yaptığı şey ekranında yazan klasik cümleleri robot gibi söylemek oldu...
 
Selamlar. Öncelikle durumu kısacs özetleyeceğim...
Çok basit ve ucuz bir ürün satın almıştım.
Satın aldıktan sonra faturam sisteme girilmeyince satıcıya ulaştım. Yanıt vermiyor.
N11 temsilcisi kayıt açabilmek için 7 gün geçmesi gerektiğini daha sonrs işlem yapabileceklerini söyledi...
7. Günün akşamında "Aciliyet Belirterek" Kayıt açıldı. Ertesi gün tekrar arayıp süreci sordum. Satıcıyı sürekli aradıklarını, Hatta farklı numaralardan sürekli iletişime geçmeye çalıştıklarını ancak iletişim kuramadıklarını söylediler. Bu sefer satıcıya mail gönderdiklerini belirttiler ve, "Faturamı satıcıdan alıp bana n11'in ulaştıracağını" söylediler. Tam 5 gün daha geçti. Müşteri temsilcisi beni aradı, "Alışverişinize ne yazık ki satıcımız Faturanızı size sağlayamayacak. İsterseniz ürünü iade edin" dedi...
Buna benzer durumu farklı bir platformda yaşamıştım. Onlar sorunu çözebilmişti...
Şimdi gelelim asıl olaya, 7 gün geçtiği için artık şikayet edemiyorum. Çünkü tüketici fatura almadığı için bildiğim kadarıyla aynı şekilde suçlu sayılıyor...

Böyle bi rezalet hayatımda görmedim. Gerçekten müşteri memnuniyeti, ilgi alaka sıfır. Müşteri temsilcisinin tek yaptığı şey ekranında yazan klasik cümleleri robot gibi söylemek oldu...
bu satıcı kaynaklı bir sorun maalesef, N11 buna bir şey yapamaz
 
bu satıcı kaynaklı bir sorun maalesef, N11 buna bir şey yapamaz
Platformdaki pazaryeri satıcılarının satış güvenliğinden n11 sorumlu değil mi? Ben zaten faturamı alamadığım için gerekli şikayeti oluşturacaktım. Ama bana size faturanızı ileteceğiz vs.vs. dedikleri için mecburen bekledim. Süre geçene kadar çok ilgiliydiler. Süre geçtikten sonra robota bağladılar...
 
Platformdaki pazaryeri satıcılarının satış güvenliğinden n11 sorumlu değil mi? Ben zaten faturamı alamadığım için gerekli şikayeti oluşturacaktım. Ama bana size faturanızı ileteceğiz vs.vs. dedikleri için mecburen bekledim. Süre geçene kadar çok ilgiliydiler. Süre geçtikten sonra robota bağladılar...
Doğru bu konuda haklısın hepsiburada ve amazon en iyisi bence
 
bu satıcı kaynaklı bir sorun maalesef, N11 buna bir şey yapamaz
Satıcı kaynaklı da ,n11 den büyük mü satıcı? Bunu çözemiyolarsa bıraksınlar bu işleri ,çünkü fatura mevzularının cezası var. Hukukçu birine yapsalardı şunu büyük ihtimalle davalik falan olurlardi satici falan, fatura kesmiyorlar vergi kaçırıyorlar diye.
 
Satıcı kaynaklı da ,n11 den büyük mü satıcı? Bunu çözemiyolarsa bıraksınlar bu işleri ,çünkü fatura mevzularının cezası var. Hukukçu birine yapsalardı şunu büyük ihtimalle davalik falan olurlardi satici falan, fatura kesmiyorlar vergi kaçırıyorlar diye.
Haklısın
 
Valla şu saatten sonra kimseye tavsiye falan etmem. Mahalle bakkalı bile artık bana o platformdan daha güvenilir geliyor :kekw:
 
N11'den alışveriş yapmam ve pek de güvenmem ama bu tüm e-ticaret sitelerinde olabilecek bir durum. Belli başlı sebepleri var. Birincil sebebi alsatçılar.
 
Geri
Top