Evet bu ama vip halini görmüştüm
onu bilemiyorum hocamEvet bu ama vip halini görmüştüm
Ev dostum bunu diyorum sanal ram ile 21 gb oluyo tarzı bisey okudum gördüm açıkçası beğendim ve almayı düşünüyorum
Hocam resimde cevabı yazdığı için ekstra bir şey yazmadım.Ev dostum bunu diyorum sanal ram ile 21 gb oluyo tarzı bisey okudum gördüm açıkçası beğendim ve almayı düşünüyorum
sahibindende yoksa uçakla gidip alcanEv dostum bunu diyorum sanal ram ile 21 gb oluyo tarzı bisey okudum gördüm açıkçası beğendim ve almayı düşünüyorum
Pardon görmedim note 30 nasıl alınır mi?Hocam resimde cevabı yazdığı için ekstra bir şey yazmadım.
Henüz Ülkemizde Satışı Yok.
Telefonculara sorabilirsin belki YD getirmişlerdir.
keşke tüm telefonların ekran köşeleri böyle keskin olsa. benim mi 8 se de böyle
Dostum açıkcası pek güvenmiyorum
Yardım için teşşekkürlerHocam resimde cevabı yazdığı için ekstra bir şey yazmadım.
Henüz Ülkemizde Satışı Yok.
Telefonculara sorabilirsin belki YD getirmişlerdir.
gidip bak yani neden güvenmiyorsun imei at*lcak o kadar neden sansür anladınızDostum açıkcası pek güvenmiyorum