IOTCORE
80+
- Katılım
- 17 Nisan 2020
- Mesajlar
- 135
- Reaksiyon skoru
- 56
Instagram küçük işletmelerin koronavirüs salgını sırasında işletmelere destek vermeleri için yeni özellikler getirdiğini duyurdu.
yeni özellikler arasında hediye kartları, online yemek siparişleri ve bağış toplama çıkartmalarıda yer alıyor.
ABD ve Kanada'daki Instagram kullanıcıları artık şirketlerin sitesinden alışveriş yapmak için hediye kartlarına veya yemek siparişlerine bakabilecekler.
küçük işletme sahipleri, kendileri veya destekçileri tarafından oluşturulan bağış toplama şirketlerine bağış toplama etiketlerini de paylaşabiliyorlar.
kullanıcılar facebook'ta açılacak olan çıkartmalara bakabilecekler.
Instagram Çarşamba günü COVID-19 sırasında hediye kartlarını, yemek siparişlerini ve bağış toplamalarını içeren küçük işletmeleri destekleyecek yeni özellikler duyurdu.
bu, Facebook'un küçük işletmeler için dijital hediye kartları içeren yeni araçlarını piyasaya sürmesi anlamına geliyor
facebook ayrıca, COVID-19'dan etkilenen küçük işletmeler için Toplamda 100 milyon dolarlık yardım paketiyle beraber
işletmeler içinde 40 milyon dolar bağışta bulunduğunu açıkladı.
Goldman Sachs tarafından yapılan bir ankete göre,
ABD'deki küçük işletmelerin% 96'sı COVID-19'dan etkilendiklerini söylüyor.
Ayrıca,% 51'i sadece 0-3 ay faaliyet gösterebileceklerini belirtiyorlar.
Facebook küçük işletmecilerin yanı sıra SheaMoisture'de, koronavirüsten etkilenen girişimci kadınlara 1 milyon dolar yardım fonu yapacağını açıkladı
Instagram, küçük işletmeleri desteklemeyi kolaylaştıran özellikler üzerinde çalışmaya devam edeceğini söylüyor.
Instagram'ın baş işletme sorumlusu Justin Osofsky'in yaptığı açıklamada
Küçük işletmeler yerel toplulukların bel kemiğidir ve restoranlar mahallelerin ruhudur insanları bir araya getirip ve topluluk oluştururlar.
Açık kalmalarına, müşterilerle iletişim halinde olmalarına ve nasıl gezinecekleri konusunda bilgilendirilmelerine katkıda bulunmak istiyoruz diye açıklamlarda bulundu
yeni özellikler arasında hediye kartları, online yemek siparişleri ve bağış toplama çıkartmalarıda yer alıyor.
ABD ve Kanada'daki Instagram kullanıcıları artık şirketlerin sitesinden alışveriş yapmak için hediye kartlarına veya yemek siparişlerine bakabilecekler.
küçük işletme sahipleri, kendileri veya destekçileri tarafından oluşturulan bağış toplama şirketlerine bağış toplama etiketlerini de paylaşabiliyorlar.
kullanıcılar facebook'ta açılacak olan çıkartmalara bakabilecekler.
Instagram Çarşamba günü COVID-19 sırasında hediye kartlarını, yemek siparişlerini ve bağış toplamalarını içeren küçük işletmeleri destekleyecek yeni özellikler duyurdu.
bu, Facebook'un küçük işletmeler için dijital hediye kartları içeren yeni araçlarını piyasaya sürmesi anlamına geliyor
facebook ayrıca, COVID-19'dan etkilenen küçük işletmeler için Toplamda 100 milyon dolarlık yardım paketiyle beraber
işletmeler içinde 40 milyon dolar bağışta bulunduğunu açıkladı.
Goldman Sachs tarafından yapılan bir ankete göre,
ABD'deki küçük işletmelerin% 96'sı COVID-19'dan etkilendiklerini söylüyor.
Ayrıca,% 51'i sadece 0-3 ay faaliyet gösterebileceklerini belirtiyorlar.
Facebook küçük işletmecilerin yanı sıra SheaMoisture'de, koronavirüsten etkilenen girişimci kadınlara 1 milyon dolar yardım fonu yapacağını açıkladı
Instagram, küçük işletmeleri desteklemeyi kolaylaştıran özellikler üzerinde çalışmaya devam edeceğini söylüyor.
Instagram'ın baş işletme sorumlusu Justin Osofsky'in yaptığı açıklamada
Küçük işletmeler yerel toplulukların bel kemiğidir ve restoranlar mahallelerin ruhudur insanları bir araya getirip ve topluluk oluştururlar.
Açık kalmalarına, müşterilerle iletişim halinde olmalarına ve nasıl gezinecekleri konusunda bilgilendirilmelerine katkıda bulunmak istiyoruz diye açıklamlarda bulundu