SencerSof
80+ Bronze
- Katılım
- 15 Mayıs 2022
- Mesajlar
- 1,876
- Reaksiyon skoru
- 453
3 gün önceye kadar türknetn 100mps VDSL paket kullanıyordum adamlar modeme 90mps falan internet gönderiyordu bende 85 86 ölçüyordum bu altyapımdan alabileceğim en yüksek hızdı.
Fahiş fiyatlardan sonra 3 gün önce millenicoma geçtim stabilite anlamında farkı yok gayet iyi ama hızlarım düştü download 86 dan 70e upload 12 den 6 7 ye düştü aynı altyapı aynı paket sorun millenicomda muhtemelen. Arayıp söylediğimde kadın bana resmen 60 üstü alıyorsun belanı mı arıyosun daha ne çok güzel işte demeye getirdi yardımcı olmadı.
Snr Margin düşürüp belki yükseltebilirim dedim ama benim modemde sadece değeri görme var galiba değiştirme yok. Sizce ne yapabilirim.
Fahiş fiyatlardan sonra 3 gün önce millenicoma geçtim stabilite anlamında farkı yok gayet iyi ama hızlarım düştü download 86 dan 70e upload 12 den 6 7 ye düştü aynı altyapı aynı paket sorun millenicomda muhtemelen. Arayıp söylediğimde kadın bana resmen 60 üstü alıyorsun belanı mı arıyosun daha ne çok güzel işte demeye getirdi yardımcı olmadı.
Snr Margin düşürüp belki yükseltebilirim dedim ama benim modemde sadece değeri görme var galiba değiştirme yok. Sizce ne yapabilirim.