İşlemci kullanımı yuksekte

xragu

80+ Gold
Katılım
19 Ekim 2020
Mesajlar
5,335
Reaksiyon skoru
3,352
Herkese selamlar gta5 oynuyorum islemcim %70-60 arasi gidiyor max aldigim sıcaklik 62 derece oldu ve ekran kartim darboğaz da farkindayim % bir düşüyor bir yükseliyor sabit kalmiyor %1 bile oluyor arkadaslar monitorum 1280x1024 ve oyunu bu cozunurlukte high ayarlarda 80 fps aliyorum normalmi sizce bi zarar verirmi oyun orjinal

Cpu fx6300
Gpu rx460 bu arada ekran kartim 40 dereceti geciremedim gta5 de
Kasa ise mb511
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,714
Mesajlar
11,080,209
Üyeler
198,182
Son üye
celeste
Geri
Top