İsmini Hatırlayamadığım Oyun

Ou-Sama

80+ Platinum
Katılım
7 Mayıs 2020
Mesajlar
11,543
Reaksiyon skoru
6,237
Bir oyun vardı adını unuttum. Oyun'un başında bi adaya düşüyoruz. Haritada mağaralar var oralara gidip yaratıkları kesiyorduk, altın hazine vs kazanıyorduk parayla silah ya da asa geliştriyorduk elma meyve felan yetişrirp iksir yapıyorduk en son bi cadıyı yeniyorduk. Güzel oyundu adını bir türlü hatırlayamadım, umarım hatırlayan çıkar, çok pis oynayasım geldi :D
 
Bir oyun vardı adını unuttum. Oyun'un başında bi adaya düşüyoruz. Haritada mağaralar var oralara gidip yaratıkları kesiyorduk, altın hazine vs kazanıyorduk parayla silah ya da asa geliştriyorduk elma meyve felan yetişrirp iksir yapıyorduk en son bi cadıyı yeniyorduk. Güzel oyundu adını bir türlü hatırlayamadım, umarım hatırlayan çıkar, çok pis oynayasım geldi :D
Gözlerim mazide kaldı :D. Uzak diyar oyunu
 
Ben de çok seviyorum, güzel oyun steam'de de 13,5Tl'ymiş satın alıcam.
 
Geri
Top