Ou-Sama
80+ Platinum
- Katılım
- 7 Mayıs 2020
- Mesajlar
- 11,543
- Reaksiyon skoru
- 6,237
Bir oyun vardı adını unuttum. Oyun'un başında bi adaya düşüyoruz. Haritada mağaralar var oralara gidip yaratıkları kesiyorduk, altın hazine vs kazanıyorduk parayla silah ya da asa geliştriyorduk elma meyve felan yetişrirp iksir yapıyorduk en son bi cadıyı yeniyorduk. Güzel oyundu adını bir türlü hatırlayamadım, umarım hatırlayan çıkar, çok pis oynayasım geldi 