Neler Yeni

Çözüldü✓ İTOPYA BOZUK ÜRÜN GÖNDERDİ İADE ALMIYOR

JuunBuun

80+ Bronze
Katılım
19 Şubat 2022
Mesajlar
1,463
Dahası  
Reaksiyon skoru
890
İsim
Taksim Delisi Cenk
microsoft ne alaka.Ayıplı ürün yollamışlar
 

JuunBuun

80+ Bronze
Katılım
19 Şubat 2022
Mesajlar
1,463
Dahası  
Reaksiyon skoru
890
İsim
Taksim Delisi Cenk
öğrenciyim yarına proje ödevlerim var. Tüketici hh başvurmam için ne kadar süre var. Bugün başvurmasam olur mu?
istanbulda yaşıyorsan.Kartaldaki depolarına götür elden ver.Bana yanlış rem yollamışlardı bu sekilde geri istediler.Elden götürüp değiştim.
 
Katılım
8 Şubat 2024
Mesajlar
32
Dahası  
Reaksiyon skoru
11
İsim
Hasan gokdemır
istanbulda yaşıyorsan.Kartaldaki depolarına götür elden ver.Bana yanlış rem yollamışlardı bu sekilde geri istediler.Elden götürüp değiştim.
İstanbuldayım değişim yapacaklarsa beylikdüzü şubesine gidebilirim de değişim yapmazlarsa boşuna gitmiş olurum
 

JuunBuun

80+ Bronze
Katılım
19 Şubat 2022
Mesajlar
1,463
Dahası  
Reaksiyon skoru
890
İsim
Taksim Delisi Cenk
İstanbuldayım değişim yapacaklarsa beylikdüzü şubesine gidebilirim de değişim yapmazlarsa boşuna gitmiş olurum
müşteri hizmetleri sana diyecekki.İnternet satışları mağaza ile alakasız oluyor.Sana kargo kodu verıyolar kargoyla yollaman gerekecek.
Depoları kartal sanayide.
müşteri hizmetlerine ayıplı-kusurlu ürün diye kayıt aç.o şekilde insallah geri yolla derlerse.kargoyu beklerım dersen yollarsın.Beklemem dersen elden götürürsün.
ben musterı temsılcısı ıle 4. kez aramamda ancak incelemeye aldılar.ilk 3 bana değişim olmayacak demişti.
 
Katılım
8 Şubat 2024
Mesajlar
32
Dahası  
Reaksiyon skoru
11
İsim
Hasan gokdemır
müşteri hizmetleri sana diyecekki.İnternet satışları mağaza ile alakasız oluyor.Sana kargo kodu verıyolar kargoyla yollaman gerekecek.
Depoları kartal sanayide.
müşteri hizmetlerine ayıplı-kusurlu ürün diye kayıt aç.o şekilde insallah geri yolla derlerse.kargoyu beklerım dersen yollarsın.Beklemem dersen elden götürürsün.
ben musterı temsılcısı ıle 4. kez aramamda ancak incelemeye aldılar.ilk 3 bana değişim olmayacak demişti.
Müşteri hizmetleri ile whattsaptan konuştugumda bana microsoftla görüşün dediler işte. Nasıl kayıt açacağım ki anlamadım
 

montenegro98

80+ Bronze
Katılım
20 Ocak 2022
Mesajlar
1,362
Dahası  
Reaksiyon skoru
439
İsim
burak karadağ
itopya ürün satış sonrası destekte hiç ilgilenmiyor birdaha alışveriş falan yapmam burdan.bende monitör gönderdim 20 iş günün dendi 30 35 iş günü oldu hala bekliyorum sorunda çözülmüyor :)
 
Katılım
8 Şubat 2024
Mesajlar
32
Dahası  
Reaksiyon skoru
11
İsim
Hasan gokdemır
itopya ürün satış sonrası destekte hiç ilgilenmiyor birdaha alışveriş falan yapmam burdan
Yarına proje ödevim var. Bunla ugrasmaktan ödev yapamıyorum. Az para da vermedim. Aylık harçlığım 2000 tl. Biriktirerek aldığım ürünün bozuk çıkıp iade alınmaması çok canımı sıktı.
 

hellx6

80+
Katılım
16 Şubat 2024
Mesajlar
113
Dahası  
Reaksiyon skoru
16
İsim
Hellx
Koşulsuz iade seçeneğimi kullanmama izin verilmiyor, arızalı ürünü iade almıyorlar bir çok sebep var tüketici hakem heyetine başvurmana yarayacak. Uğraşacaksın ama kazanacaksın. Başvur gitsin
Hocam selamlar bende kulaklık aldım geri iade etmek istiyorum hijyen konusundan dolayı kabul etmiyorlarmis aynı şey benim içinde geçerli mi ?
Mesaj otomatik birleştirildi:

Yarına proje ödevim var. Bunla ugrasmaktan ödev yapamıyorum. Az para da vermedim. Aylık harçlığım 2000 TL. Biriktirerek aldığım ürünün bozuk çıkıp iade alınmaması çok canımı sıktı.
İtopyadan alışveriş yapmayacağım bende bundan sonra çoğu kez beni de uğraştırdılar
 

JuunBuun

80+ Bronze
Katılım
19 Şubat 2022
Mesajlar
1,463
Dahası  
Reaksiyon skoru
890
İsim
Taksim Delisi Cenk
Müşteri hizmetleri ile whattsaptan konuştugumda bana microsoftla görüşün dediler işte. Nasıl kayıt açacağım ki anlamadım
musterı hizmetleri ile sesli görüş.Seslide kendinden de emin konuş
önceki görüşmeyi hiç yapmamış gibi konuş.Yeni Ürün aldım ürün ayıplı-kusurlu ürün çıktı de.
Yardımcı olur musunuz ürünü değişim veya iade etmek istiyorum.Artık hangisini istiyorsan onu söylersin.
Microsoft vs derse.Ayıplı-kusurlu gelen ürünü neden servisi ile göndereyim de.Ben arızalı veya outlet ürün almadım diyeceksin.
Gelen ürün ayıplı ürün birebir değişim yoksa iade istiyorum diyeceksin.
Aynı durumu İzmirden N11 üzerinden bir firmadan şöyle bir cihazda yaşamıştım.sonuçta elektronik ürün.
Servis + Firma ile 20 gün mücadelem sonucu sıfırı ile değişti servis.
71fdcpRhplS._AC_UF1000,1000_QL80_.jpg
 

JuunBuun

80+ Bronze
Katılım
19 Şubat 2022
Mesajlar
1,463
Dahası  
Reaksiyon skoru
890
İsim
Taksim Delisi Cenk
Hocam selamlar bende kulaklık aldım geri iade etmek istiyorum hijyen konusundan dolayı kabul etmiyorlarmis aynı şey benim içinde geçerli mi ?
Mesaj otomatik birleştirildi:


İtopyadan alışveriş yapmayacağım bende bundan sonra çoğu kez beni de uğraştırdılar
kulaklık işi biraz sıkıntılı.Hijyen muhabbeti var evet.Üründe bir arıza kusur vs yoksa biraz zor diye tahmin ediyorum
 

lydialy

80+
Katılım
20 Haziran 2021
Mesajlar
130
Dahası  
Reaksiyon skoru
28
İsim
Altan Yenigün
itopya mi ? Allah korusun, asla ve asla. sağlam gönderdiğim ürünü kırıp, bana geri göndermeye çalıştılar...
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
941,418
Mesajlar
8,563,810
Üyeler
148,075
Son üye
cengizhann12
Top Bottom