Yardım İtopya Garanti Servis Süreci Nasıl İşliyor?

Elessar

80+ Bronze
Katılım
28 Nisan 2022
Mesajlar
816
Reaksiyon skoru
431
Merhabalar monitörümde ölü piksel olduğu için garantiye yollamıştım 20 güne yakındır serviste bekliyor hiç bir şekilde herhangi bir konuda bilgilendirilmedim bu süreç nasıl işliyor? Özellikle İtopya'nın garanti servisine monitör gönderenler varsa belirtirse memnun olurum.
20 iş günü boyunca ellerinde bulundurma hakları olduğunu biliyorum fakat en azından değişim, para iadesi vs. gibi şeyler için hiç aranmadım. Müşteri hizmetlerini arayınca da pek bilgi vermiyorlar sadece ürünün ellerine ulaştığını söylüyorlar.
 
Merhabalar monitörümde ölü piksel olduğu için garantiye yollamıştım 20 güne yakındır serviste bekliyor hiç bir şekilde herhangi bir konuda bilgilendirilmedim bu süreç nasıl işliyor? Özellikle İtopya'nın garanti servisine monitör gönderenler varsa belirtirse memnun olurum.
20 iş günü boyunca ellerinde bulundurma hakları olduğunu biliyorum fakat en azından değişim, para iadesi vs. gibi şeyler için hiç aranmadım. Müşteri hizmetlerini arayınca da pek bilgi vermiyorlar sadece ürünün ellerine ulaştığını söylüyorlar.
benim monitör panel arızası vermişti gönderdim 1 ay sürdü sonra da daha üst model yollamışlardı sanırım ellerinde yoktu benim modelden
 
Merhabalar monitörümde ölü piksel olduğu için garantiye yollamıştım 20 güne yakındır serviste bekliyor hiç bir şekilde herhangi bir konuda bilgilendirilmedim bu süreç nasıl işliyor? Özellikle İtopya'nın garanti servisine monitör gönderenler varsa belirtirse memnun olurum.
20 iş günü boyunca ellerinde bulundurma hakları olduğunu biliyorum fakat en azından değişim, para iadesi vs. gibi şeyler için hiç aranmadım. Müşteri hizmetlerini arayınca da pek bilgi vermiyorlar sadece ürünün ellerine ulaştığını söylüyorlar.
Bilgi vermiyorlar , garanti mesajında yazıyor. Çok saçma bir sistem gerçekten , ben de ürünümü garantiye göndermiştim , ne kargodan teslim edildiğine dair ne itopyadan teslim alındığına dair ne de servisten bir bilgilendirme aldım. Aniden kargodan şu tarihte geliyoruz diye sms aldım. Organize bir sorumsuzluk gerçekten. Dediğim gibi gönderdikleri mesajda yazıyor zaten bilgilendirme yapmıyoruz diye , korkmana gerek yok. Takip numaranla teslim edilip edilmediğini takip et.
 
Bilgi vermiyorlar , garanti mesajında yazıyor. Çok saçma bir sistem gerçekten , ben de ürünümü garantiye göndermiştim , ne kargodan teslim edildiğine dair ne itopyadan teslim alındığına dair ne de servisten bir bilgilendirme aldım. Aniden kargodan şu tarihte geliyoruz diye sms aldım. Organize bir sorumsuzluk gerçekten. Dediğim gibi gönderdikleri mesajda yazıyor zaten bilgilendirme yapmıyoruz diye , korkmana gerek yok. Takip numaranla teslim edilip edilmediğini takip et.
Hocam peki haber vermezlerse bana nasıl tercih hakkı sunduracaklar? Yani para iadesi mi yoksa değişim mi istediğimi sormaları gerekmiyor mu?
 
Hocam peki haber vermezlerse bana nasıl tercih hakkı sunduracaklar? Yani para iadesi mi yoksa değişim mi istediğimi sormaları gerekmiyor mu?
Bu servisin vereceği bir karar , değişim veya iade çıkarsa servis sizi bilgilendirir zaten. Raporunuzu itopyaya sunarsınız ona göre işlem yapılır. Olay kargo takip numarasında , kargonuzu takip edin ve itopyaya ulaştığı zaman arayın ve hangi servise gönderdilerse onlarla ilgili bilgileri isteyin. Ona göre servisin sitesinden arıza kaydınızı sorgularsınız.
 
Bu servisin vereceği bir karar , değişim veya iade çıkarsa servis sizi bilgilendirir zaten. Raporunuzu itopyaya sunarsınız ona göre işlem yapılır. Olay kargo takip numarasında , kargonuzu takip edin ve itopyaya ulaştığı zaman arayın ve hangi servise gönderdilerse onlarla ilgili bilgileri isteyin. Ona göre servisin sitesinden arıza kaydınızı sorgularsınız.
Anladım peki hocam son bir şey daha sorayım eğer aynı monitörden ellerinde yoksa ve para iadesi yapılmasını istemezsem bir üst modelini alma hakkım var mı?
 
Anladım peki hocam son bir şey daha sorayım eğer aynı monitörden ellerinde yoksa ve para iadesi yapılmasını istemezsem bir üst modelini alma hakkım var mı?
Değişim kararı çıktığı takdirde ürün stoklarında yoksa kanunen ``MİSLİ İLE DEĞİŞİM`` yapmak zorundalar , değişim kararı çıkarsa size para iadesi teklif edebilirler , o numaraya düşeyim demeyin hakkınızı arayın. Ya misli bir ürünle değiştirilmesini isteyin ya da güncel fiyattan iade alın. Hiçbirini kabul etmezlerse tüketici hakem heyetine ihbarda bulunun (süreç uzar ama hakkınızı almış olursunuz) .
 
Değişim kararı çıktığı takdirde ürün stoklarında yoksa kanunen ``MİSLİ İLE DEĞİŞİM`` yapmak zorundalar , değişim kararı çıkarsa size para iadesi teklif edebilirler , o numaraya düşeyim demeyin hakkınızı arayın. Ya misli bir ürünle değiştirilmesini isteyin ya da güncel fiyattan iade alın. Hiçbirini kabul etmezlerse tüketici hakem heyetine ihbarda bulunun (süreç uzar ama hakkınızı almış olursunuz) .
Anladım hocam teşekkür ederim.
 
Merhabalar monitörümde ölü piksel olduğu için garantiye yollamıştım 20 güne yakındır serviste bekliyor hiç bir şekilde herhangi bir konuda bilgilendirilmedim bu süreç nasıl işliyor? Özellikle İtopya'nın garanti servisine monitör gönderenler varsa belirtirse memnun olurum.
20 iş günü boyunca ellerinde bulundurma hakları olduğunu biliyorum fakat en azından değişim, para iadesi vs. gibi şeyler için hiç aranmadım. Müşteri hizmetlerini arayınca da pek bilgi vermiyorlar sadece ürünün ellerine ulaştığını söylüyorlar.
hocam ne yaptınız acaba bende monitörü verdim 18 gün oldu daha aramadılar elden teslim ettim ürünü eksiksiz
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,164,150
Mesajlar
10,493,674
Üyeler
184,893
Son üye
ecrinnaz
Geri
Top