karşıdakimacır
80+
- Katılım
- 16 Ekim 2021
- Mesajlar
- 11
- Reaksiyon skoru
- 2
Arkadaşlar selamlar. Aranıza yeni katıldım. Konuyu yanlış yere açtıysam affedin.
Sorum şu sizlere. İtopya'dan DH-FLAG hazır sistem siparişi verdim. İşlemimi havale ile yaptım. Dekontumu gönderdim. Ödeme bekleniyor aşamasında. Ödemenin onaylanması hafta içi olacak muhtemelen. Benim aklıma takılan bu sistem stoğu ödeme onaylanana kadar biterse ne olur ? Siparişini verdiğim sistem bana ayrıldı mı ? Cevaplarsanız sevinirim.
Sorum şu sizlere. İtopya'dan DH-FLAG hazır sistem siparişi verdim. İşlemimi havale ile yaptım. Dekontumu gönderdim. Ödeme bekleniyor aşamasında. Ödemenin onaylanması hafta içi olacak muhtemelen. Benim aklıma takılan bu sistem stoğu ödeme onaylanana kadar biterse ne olur ? Siparişini verdiğim sistem bana ayrıldı mı ? Cevaplarsanız sevinirim.