İtopya havale ile alışveriş yardım

Katılım
16 Ekim 2021
Mesajlar
11
Reaksiyon skoru
2
Arkadaşlar selamlar. Aranıza yeni katıldım. Konuyu yanlış yere açtıysam affedin.
Sorum şu sizlere. İtopya'dan DH-FLAG hazır sistem siparişi verdim. İşlemimi havale ile yaptım. Dekontumu gönderdim. Ödeme bekleniyor aşamasında. Ödemenin onaylanması hafta içi olacak muhtemelen. Benim aklıma takılan bu sistem stoğu ödeme onaylanana kadar biterse ne olur ? Siparişini verdiğim sistem bana ayrıldı mı ? Cevaplarsanız sevinirim.
 
up up
 
Arkadaşlar selamlar. Aranıza yeni katıldım. Konuyu yanlış yere açtıysam affedin.
Sorum şu sizlere. İtopya'dan DH-FLAG hazır sistem siparişi verdim. İşlemimi havale ile yaptım. Dekontumu gönderdim. Ödeme bekleniyor aşamasında. Ödemenin onaylanması hafta içi olacak muhtemelen. Benim aklıma takılan bu sistem stoğu ödeme onaylanana kadar biterse ne olur ? Siparişini verdiğim sistem bana ayrıldı mı ? Cevaplarsanız sevinirim.
Muhtemelen bekletirler sistem stoğa girmesi için veya iade yaparlar diye düşünüyorum sana özel ayrılacağını düşünmüyorum açıkcası ama yine bilen birisi cevaplasın yanlış yönlendirmek istemem
 
Arkadaşlar selamlar. Aranıza yeni katıldım. Konuyu yanlış yere açtıysam affedin.
Sorum şu sizlere. İtopya'dan DH-FLAG hazır sistem siparişi verdim. İşlemimi havale ile yaptım. Dekontumu gönderdim. Ödeme bekleniyor aşamasında. Ödemenin onaylanması hafta içi olacak muhtemelen. Benim aklıma takılan bu sistem stoğu ödeme onaylanana kadar biterse ne olur ? Siparişini verdiğim sistem bana ayrıldı mı ? Cevaplarsanız sevinirim.
Büyük ihtimalle stok biterse ücret iadesi olur.
 
Arkadaşlar selamlar. Aranıza yeni katıldım. Konuyu yanlış yere açtıysam affedin.
Sorum şu sizlere. İtopya'dan DH-FLAG hazır sistem siparişi verdim. İşlemimi havale ile yaptım. Dekontumu gönderdim. Ödeme bekleniyor aşamasında. Ödemenin onaylanması hafta içi olacak muhtemelen. Benim aklıma takılan bu sistem stoğu ödeme onaylanana kadar biterse ne olur ? Siparişini verdiğim sistem bana ayrıldı mı ? Cevaplarsanız sevinirim.
Alabileceğiniz en sağlıklı bilgiyi müşteri hizmetlerinden alabilirsiniz.
Sorun olacağını sanmıyorum.
En fazla stok biter ve hesabınıza paranız geri iade edilir.
 
Teşekkürler cevaplarınız için. Müşteri hizmetleri hafta sonu çalışmadığı için konu açmak istedim. Havale olayı çok saçma oluyor o zaman.
 
hocam hafta sonu olduğu içinmi ulaşılamıyor yoksa alt yapı çalışması diyor telefonda ondan dolayımı ulaşılamıyor.
Teşekkürler cevaplarınız için. Müşteri hizmetleri hafta sonu çalışmadığı için konu açmak istedim. Havale olayı çok saçma oluyor o zaman.
 
maile yönlendiriyor mail atıyorum onada cevap yok anlamadımm. İnternetten verdiğim siparişi gidip elden alsam Mesafeli satış sözleşmesi geçerliliğini korurmu acaba :D
 
maile yönlendiriyor mail atıyorum onada cevap yok anlamadımm. İnternetten verdiğim siparişi gidip elden alsam Mesafeli satış sözleşmesi geçerliliğini korurmu acaba :D
Elden vermiyorlar. Hafta sonu olduğu zaman bütün iletişim kesiliyor itopya ile. Benim de ilk defa başıma böyle bir şey geliyor. Garip.
 
ayın 7 sinde gidip aldım ben elden bilgisayar komple toplama. Veriyolar ya elden
Elden vermiyorlar. Hafta sonu olduğu zaman bütün iletişim kesiliyor itopya ile. Benim de ilk defa başıma böyle bir şey geliyor. Garip.
 
yok direk gittim arabayla bu ssitemi almak istiyorum dedim aldım. Vatan gibi biyer zaten alıp çıkıyosun
Siteden hazır sistem sipariş ettikten sonra mı gidip elden aldınız ? Yoksa tek tek toplayıp mı ?
 
Geri
Top