Merhabalar bildiğiniz üzere 05.09.2020 tarihinde sipariş verdiğim DA-3 sistem elime 6 gün içerisinde ulaştı ve hasarlı bir şekilde gelmişti ve hasar tutanağı tutup göndermiştik.
Buraya kadar bir sıkıntı yok fakat aradan tam olarak 9 gün geçti ve bize geri dönüş sağlanmadı , hâlbuki bize dönüş sağlanacağı yazıyordu .
2 gündür biz aradık ve bize yine aynı şekilde ürünün ellerinde olduğu söylendi ve işlemler yapılınca atanacağı söylendi, bugün aradığımızda ise ürünün ellerine daha yeni ulaştığı ve kontrolün yeni yapıldığı söylenip en geç haftaya cumaya kadar bu konu ile ilgili bilgilendirileceksiniz dendi .
Bu süreç nereye kadar uzayacak bilmiyorum ve şuan ellerinde bekletiyorlar gibi geldi.
Ayrıca 14 günlük süreç bu sürecin içine dahil mi diye sorduğumuzda bize tam olarak şu dendi " sizi hafta içi arayacak arkadaşlara belirtirseniz size bu konuda yardımcı olurlar"( biz değişim istedik )
Görüldüğü üzere benim canımı sıkan bir belirsizlik var.En başından beri hiçbir şekilde bilgilendirirlmedik ve şuanda gerçekten çok üzgünüm , inşallah haftaya bizi bilgilendirirler ve daha fazla uzamaz.
@Abdullah Hacıgül abi nin sistemini uzun süredir bekliyordum ve kötü bir deneyim yaşamak beni cidden mağdur etti.
Tabikide bu olayın sorumlusu asla ve asla Abdullah abi olamaz .
Burada 2 sorumlu var.
1-Kargo firmasının rezalet bir çalışma sistemi olması ve kargoya zarar vermeleri.
2-İtopya nın ilgisizliği.
Umarım herkes sorunsuz bir şekilde sistemini teslim alır .