Neler Yeni

İtopya Servis Değişim Kararı

YURTSEVENGAMER

80+ Silver
Katılım
11 Ocak 2021
Mesajlar
2,407
yakın zamanra razer farem arızalandı.
itopyaya gönderdim, itopya da arena bilgisayara gönderdi.
arena bilgisayar ise farenin arızalı olduğunu ve değişim/iade formunu itopyaya gönderdiğini iletti. yaklaşık 2 hafta itopya ile sürekli telefon görüşmesi ve mailleşme yolu ile iletişime geçtim ve sonunda aynı farenin kapalı kutusunu temin edebildim.
bırakma peşini derim
Hocam temin etmişsiniz fakat benim ürünüm stokata yok maalesef.
 

timssy

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
715
Dahası  
Reaksiyon skoru
429
İsim
Salih
Elimizde yok falan kolpa onlar. Bilerek yapıyorlar çünkü biliyorlar faturada düşük fiyatta gözüktüğünü ne tırtıklarsak iyidir gözüyle bakıyorlar. Bu tarz firmalardan alışveriş bile yapmamak lazım aslında ama insan bazen mecbur kalıyor işte :d Amazonun gözünü seveyim kullanıp beğenmesem bile iade alıyor. Hatta koşulsuz aynı ürün ile değişim yapıyor. Birde bizdeki firmalara bak :d
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ek olarak elinde yoksa bile muadili ile değiştirmek zorunda.
 

timssy

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
715
Dahası  
Reaksiyon skoru
429
İsim
Salih
Çünkü tüketici kaynaklı olamayan durumlarda firma sorumludur sattığı üründen.
 

YURTSEVENGAMER

80+ Silver
Katılım
11 Ocak 2021
Mesajlar
2,407
Tamamdır itiraz edeceğim. Gelişmeleri bu konuya yazarım. Herkese teşekkürler.
 

yusuftheayay

80+ Bronze
Katılım
3 Şubat 2022
Mesajlar
1,984
Yaklaşık 2 hafta önce sistemimi servise verdim. Sıvı soğutması arızalıydı zaten oradaki müşteri temsilcisi de kontrol edince ağrızalı olduğunu anladı ve sıvı soğutucuyu servise yolladılar. Bugün telefonla arandım, servisten değişim kararı çıkmış fakat aynı sıvı soğutucudan ellerinde bulunmuyormuş. Fatura tutrarına üstüne ekleyerek değişim yapılabilirmiş. Fakat sıvı soğutucunun fatura fiyatı 630 TL çünkü aldığım sistem kampanyalıydı. İtopya sitesinde de fiyatlar aşırı pahalı olduğu için, ürün iyi olmasa bile en kötü 2k para eklemem gerekiyor.Hiç bu durumu yaşayan var mı? Ne yapmalıyım?

Sistem Özellikleri:
GIGABYTE B450M S2H 3600MHz(OC) DDR4 Soket AM4 M.2
1 Adet
GIGABYTE GeForce RTX 3060 Ti EAGLE OC 2.0 8GB GDDR
NZXT KRAKEN M22 RGB 120mm İşlemci Sıvı Soğutucu
NZXT H510 ELITE RGB Tempered Glass USB 3.1 Beyaz M
Silicon Power 16GB (2x8GB) XPOWER Turbine Mavi 320
AMD Ryzen 5 5600X 3.7GHz 32MB Önbellek 6 Çekirdek
GIGABYTE AORUS P750GM 750W 80+ Gold Full Modüler 1
WD 500GB Blue SN570 Gen3x4 M.2 2280 SSD (3500MB Ok
Bende media markttan gamepad aldım aynısını yaşadım 250 TL'ye indirimle almıştım para iadesi yaptılar, muadili yok o fiyata zaten külliyen zarar, garanti işi hikaye artık onlarında işine geliyor para iadesi, garantisi yok varsayıp satın alıcaz artık
 

Farmer

80+
Katılım
1 Temmuz 2023
Mesajlar
43
Dahası  
Reaksiyon skoru
2
İsim
Ahmet
itopya'da Alihan bey var benim en son razer fare değişim sorunumda kendisi yardımcı olmuştu istersen bi onunla görüşmeyi dene.
sonuçta büyük zarar edeceksin bu durumda şuan kabul edersen
ExploiT arkadaşında dediği gibi tüketici hakem heyetine gideceğini de söyle ve gerçekten de git derim sonuç alamazsan
Ben de 3 gün önce klavye aldım numpad kısmındaki “4” tuşu çalışıyor ama ışığı yanmıyor. Mağazada hemen değişim sağlarlar mı yoksa servise gönderirler mi? Beklemek istemiyorum sırf bi ışık için başka klavye yok elimde.
 

Farmer

80+
Katılım
1 Temmuz 2023
Mesajlar
43
Dahası  
Reaksiyon skoru
2
İsim
Ahmet
Ben de 3 gün önce klavye aldım numpad kısmındaki “4” tuşu çalışıyor ama ışığı yanmıyor. Mağazada hemen değişim sağlarlar mı yoksa servise gönderirler mi? Beklemek istemiyorum sırf bi ışık için başka klavye yok elimde.
@Legolasea
 

YURTSEVENGAMER

80+ Silver
Katılım
11 Ocak 2021
Mesajlar
2,407
Mağaza hala para ile değişim yapıyor. Servise de her ne kadar mailde tüketici hakem heyetine gideceğimini belirtsem de pek değişiklik yapma taraftarı olmadılar. Elimizde ürün yok diyorlar. Sizce şimdi ne yampalıyım. Bir ürün seçik üzerine 2*3k para mı koymalıyım yoksa tüketici hakem heyetine başvurabiliryor isem başvurmalı mıyım?
 

M-Q^GÖKTÜRK

80+ Platinum
Katılım
1 Kasım 2020
Mesajlar
17,956
Dahası  
Reaksiyon skoru
11,061
İsim
göksel yurtcan
müteadil ürün isteyin hocam
 

ExploiT

80+ Bronze
Katılım
15 Haziran 2020
Mesajlar
947
Mağaza hala para ile değişim yapıyor. Servise de her ne kadar mailde tüketici hakem heyetine gideceğimini belirtsem de pek değişiklik yapma taraftarı olmadılar. Elimizde ürün yok diyorlar. Sizce şimdi ne yampalıyım. Bir ürün seçik üzerine 2*3k para mı koymalıyım yoksa tüketici hakem heyetine başvurabiliryor isem başvurmalı mıyım?
Hala yanaşmıyorlarsa hakem heyetine başvurun. Zaten e devlet üzerinden başvurabiliyorsunuz. Kesinlikle haklı çıkarsınız merak etmeyin boşa vakit kaybı değil yani. Siz hakem heyetine başvuracaksınız onlar savunma yapacaklar işin uzamaması için sizi arayıp uzlaşmaya çalışacaklardır. Uzlaşmazsalar onların zararına olacak ki uzlaşmaya çalışacaklardır. Asla üstüne para vermeyin muadil ürün almak sizin hakkkınız sonuna kadar savunun kazanan siz olacaksınız.
 

YURTSEVENGAMER

80+ Silver
Katılım
11 Ocak 2021
Mesajlar
2,407
müteadil ürün isteyin hocam
elimizde yok diye geçiştiriyor servis
Mesaj otomatik birleştirildi:

Hala yanaşmıyorlarsa hakem heyetine başvurun. Zaten e devlet üzerinden başvurabiliyorsunuz. Kesinlikle haklı çıkarsınız merak etmeyin boşa vakit kaybı değil yani. Siz hakem heyetine başvuracaksınız onlar savunma yapacaklar işin uzamaması için sizi arayıp uzlaşmaya çalışacaklardır. Uzlaşmazsalar onların zararına olacak ki uzlaşmaya çalışacaklardır. Asla üstüne para vermeyin muadil ürün almak sizin hakkkınız sonuna kadar savunun kazanan siz olacaksınız.
servisi mi şikayet etmeliyim yoksa itopya yı mı?
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Çevrim içi yöneticiler

  • B1L0
    Hayırlı forumlar

Forum istatistikleri

Konular
1,055,941
Mesajlar
9,495,694
Üyeler
167,746
Son üye
Mikail 37
Top Bottom