Neler Yeni

İtopya tarafından mağdur edildim

baris__0

80+
Katılım
8 Ocak 2023
Mesajlar
3
Dahası  
Reaksiyon skoru
0
İsim
Barış
Merhaba İtopya'dan Gigabyte B550 DS3H anakart satın aldım ve hiçbir görüntü alamadım. İletişime geçtim iade etmek istediğimi söyledim onlarda bana iade kargo numarası verdiler ve yolladım. Fakat anakartı iade almadıklarını servise gönderdiklerini bana gelen iade kargo ile haberim oldu. Gigabyte RMA'ya göndermişler ve BIOS yazılmış geri gönderilmiş.

Fakat hiçbir ambalajlama yapılmamış sadece anakart ve kutusuyla kargoya verilmiş. Kargocularda kutuyu ezmişler. Anakartın M.2 yuvası kırılmış ve yine anakartta sorun devam ediyor.

İtopya ile iletişime geçtiğimde bana tutanak tutturun denildi ama teslim almıştım ve bu kadar hasar alacağını düşünmemiştim. Servise göndersem M.2 slotu kırık garanti dışı diyecekler asıl sorunu yapmacaklar. İtopya'da yaptığı kargo ambalajlama hatası yüzünden beni ortada bıraktı.
 

hardbroman

80+ Bronze
Katılım
30 Mart 2024
Mesajlar
1,507
Dahası  
Reaksiyon skoru
481
İsim
Mirhan Yalçın
Merhaba İtopya'dan Gigabyte B550 DS3H anakart satın aldım ve hiçbir görüntü alamadım. İletişime geçtim iade etmek istediğimi söyledim onlarda bana iade kargo numarası verdiler ve yolladım. Fakat anakartı iade almadıklarını servise gönderdiklerini bana gelen iade kargo ile haberim oldu. Gigabyte RMA'ya göndermişler ve BIOS yazılmış geri gönderilmiş.

Fakat hiçbir ambalajlama yapılmamış sadece anakart ve kutusuyla kargoya verilmiş. Kargocularda kutuyu ezmişler. Anakartın M.2 yuvası kırılmış ve yine anakartta sorun devam ediyor.

İtopya ile iletişime geçtiğimde bana tutanak tutturun denildi ama teslim almıştım ve bu kadar hasar alacağını düşünmemiştim. Servise göndersem M.2 slotu kırık garanti dışı diyecekler asıl sorunu yapmacaklar. İtopya'da yaptığı kargo ambalajlama hatası yüzünden beni ortada bıraktı.
İtopyanın ilk hatası iade istemenize rağmen iade yapmamaları 14 günlük koşulsuz iade yapmaları gerekiyordu, sanırım sizden kaynaklı bir anakart arızası olabilir; garantiye gönderip parça tamiri isteyebilirsiniz diye düşünüyorum.
 

drakathx

80+
Katılım
25 Ağustos 2023
Mesajlar
312
Dahası  
Reaksiyon skoru
36
İsim
Burak
hocam gene gönder yapacak bir şey yok sendede hata var her zaman ürünü 2 dk dahi olsa kargocunun yanında kontrol edip açmak hata sizde sonuncu yaptığınız harekette
 

R9XTX

80+
Katılım
25 Haziran 2021
Mesajlar
320
İadeyi ne için gönderdin?Sorun var iade etmek istiyorum diyip gönderdiysen hata etmişsin.Sadece iade etmek istiyorum deseydin ve gönderdeydin iade almak zorundalardı.Ne diye iade ettin?
Mesaj otomatik birleştirildi:

Gigabyte anakartımı pini yamulduğu için göndermiştim ve doğal olarak benim sorunum olduğu için kullanıcı hatası dedi ve garanti dışı bıraktı tamir ücreti istediler ve tamir ederlerse garanti devam etmeyecek dediler ve bende doğal olarak tamir ettirmedim.Gigabyte böyle bir firma.
 

baris__0

80+
Katılım
8 Ocak 2023
Mesajlar
3
Dahası  
Reaksiyon skoru
0
İsim
Barış
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
İadeyi ne için gönderdin?Sorun var iade etmek istiyorum diyip gönderdiysen hata etmişsin.Sadece iade etmek istiyorum deseydin ve gönderdeydin iade almak zorundalardı.Ne diye iade ettin?
Mesaj otomatik birleştirildi:

Gigabyte anakartımı pini yamulduğu için göndermiştim ve doğal olarak benim sorunum olduğu için kullanıcı hatası dedi ve garanti dışı bıraktı tamir ücreti istediler ve tamir ederlerse garanti devam etmeyecek dediler ve bende doğal olarak tamir ettirmedim.Gigabyte böyle bir firma.
Sorun olsa dahi iade almak zorundalar ayıplı ürünü iade etmek istemem benim en doğal hakkım.
Anakarttaki sorun hiçbir şekilde görüntü alamıyordum bios atıp geri yollamışlar tam olarak test yapmadan.M2 lik bir sorun yok sadece soketin plastiği kırılmış ama anakart ile hiçbir şekilde işletim sistemi kurulmuyor sürekli restart atıyor işlemci fanları duruyor kasa fanları çalışıyor falan.Benim itopyaya gönderdiğim gibi geri gönderselerdi m2 slotu zarar görmeyecekti ve garanti dışı kalmayacaktı.Tutanak tutturmak aklıma gelmedi çünkü kutuda okadar büyük bir hasarda yok ama m2 slotu kırılmış garanti bunu kullanıcı hatası diyip asıl sorunlara bakmayacak bile bu yüzden mağdur edildim.Bunu itopyaya söylediğimde tutanak tutturun diyip işin içinden sıyrıldılar.Müşteri memnuniyeti parayı alana kadarmış demekki gerisi önemsiz onlar için.
Mesaj otomatik birleştirildi:

İtopyanın ilk hatası iade istemenize rağmen iade yapmamaları 14 günlük koşulsuz iade yapmaları gerekiyordu, sanırım sizden kaynaklı bir anakart arızası olabilir; garantiye gönderip parça tamiri isteyebilirsiniz diye düşünüyorum.
anakartın arızası çok bambaşka bişiy fakat m2 slotun kırılmasını bahane ederek gigabyte garanti dışı bırakıp bakmayacak m2 slotu kırıldığı için.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
954,419
Mesajlar
8,660,476
Üyeler
150,473
Son üye
1nwly
Top Bottom