İtopya ile muhatap olmayın. Asus ekipmanların tümüne Penta bakıyor olması lazım. Geçenlerde Asus mouse gönderdim, pili ve skatezleri yıprandığı için bu parçaları değiştirmelerini rica ettim. Yedek parça olmadığı için ürünün iade alınmasına karar verilmiş. Uzun süre önce uygun fiyata aldığım için ücret iadesi mümkün değildi benim için, ben de Penta'dan muadil veya üst ürünle değişim talep ettim ve aynı model kendilerinde bulunmadığı için üst model ürün gönderdiler. Garanti bitmesine de 1 ay kalmıştı. O yüzden servis Penta ise gönül rahatlığıyla gönderebilirsiniz, garanti belgesinde yazar veya Penta'dan S/N ile sorgulama yapılabilir.Ben de itopyadan asus klavye almıştım çok kısa süre içinde bazı tuşları basmamaya başladı. Arada bir algılıyor arada bir algılamıyor. Bu sebepten dolayı mail attım itopyaya ama herhangi bir geri dönüş yapmadılar. Ben de garantiden dolayı direkt Asus'a mı yollamalıyım?
Teknik Servis İşleyişi - PENTA
Faturası Penta Teknoloji tarafından kesilen ürünlerin olası arızaları durumunda arıza kabul, iade ve değişim koşullarının anlatıldığı bölüm.
www.penta.com.tr