Neler Yeni

İtopya'ya arızalı diye gönderdiğim ürün tamir edilmeden yollanmış.

Quiwick

80+ Silver
Katılım
18 Temmuz 2022
Mesajlar
2,977
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,138
İsim
Emre
Benimki de arena inş sorun çıkarmazlar
 

Hakan06

80+ Bronze
Katılım
8 Şubat 2021
Mesajlar
1,032
Dahası  
Reaksiyon skoru
464
İsim
Hakan Keser
Arenanın şikayetvar sayfası hiç iç açıcı gözükmüyor umarım sorun hallolur haber bekliyorum
Birde işin arka tarafı var.
Ben bu mouseyi garantiye yolladım ama itopyadan falan haber gelmedi ürün elimize ulaştı vb. ürün geri yollanırkende haber verilmedi bu sebepler kargo falan beklemiyorum. Sırf bu yüzden 2km yol gidip bu havada ürünü kendim alıp geldim ve sonuç bu :D . güne puanım 10 üstünden 2.
Mesaj otomatik birleştirildi:

THH ye başvuracağını söyle.
Cevaplarını bekliyorum tekrar servis falan derlerse oraya varacak iş. İnsanlarla dalga geçiyorlar resmen.
 

ijustfaruk

80+ Gold
Katılım
18 Eylül 2020
Mesajlar
8,751
En İyi Cevap
1
Birde işin arka tarafı var.
Ben bu mouseyi garantiye yolladım ama itopyadan falan haber gelmedi ürün elimize ulaştı vb. ürün geri yollanırkende haber verilmedi bu sebepler kargo falan beklemiyorum. Sırf bu yüzden 2km yol gidip bu havada ürünü kendim alıp geldim ve sonuç bu :D . güne puanım 10 üstünden 2.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Cevaplarını bekliyorum tekrar servis falan derlerse oraya varacak iş. İnsanlarla dalga geçiyorlar resmen.
Rezalet gerçekten Türkiye'ye hoşgeldin
 

johan

80+ Silver
Katılım
18 Ağustos 2022
Mesajlar
3,006
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,563
İsim
ismail
Olur öyle arada.Hp ye gönderdiğim laptopum aynı şekil geri gelmişti zamanında.
 

johan

80+ Silver
Katılım
18 Ağustos 2022
Mesajlar
3,006
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,563
İsim
ismail
Olur olmasına da şimdi ne yapacağım onu soruyorum
Sorun devam ediyorsa tekrar gönderirsin.Onlar da yetkili servise gönderiyordur zaten.Kendilerinin baktığını sanmıyorum.Biraz vakit kaybı tabi ama elden bir şey gelmez.
 

Hakan06

80+ Bronze
Katılım
8 Şubat 2021
Mesajlar
1,032
Dahası  
Reaksiyon skoru
464
İsim
Hakan Keser
Sorun devam ediyorsa tekrar gönderirsin.Onlar da yetkili servise gönderiyordur zaten.Kendilerinin baktığını sanmıyorum.
Gönderdim servisten geri geldi. Kendileri satıcı sadece işlem yapmıyorlar. Sorun şu ki servis dalga geçmiş benimle. Arıza notunda defalarca açık açık söyledim .Sorun tekerin dönüşü değil tuşun kendisi diye. Adamlar dalge geçer gibi teker sorunsuz dönüyor yazmış. İnsan sinirleniyor böyle olunca. Fare olmadan durmak da kolay olmuyor. Haftalarca mouse olmadan durmak iyi olmuyor.
 

Oğuzhan'

80+ Bronze
Katılım
29 Mayıs 2022
Mesajlar
603
Dahası  
Reaksiyon skoru
195
İsim
Oğuzhan
Ben de itopyadan asus klavye almıştım çok kısa süre içinde bazı tuşları basmamaya başladı. Arada bir algılıyor arada bir algılamıyor. Bu sebepten dolayı mail attım itopyaya ama herhangi bir geri dönüş yapmadılar. Ben de garantiden dolayı direkt Asus'a mı yollamalıyım?
 

Hakan06

80+ Bronze
Katılım
8 Şubat 2021
Mesajlar
1,032
Dahası  
Reaksiyon skoru
464
İsim
Hakan Keser
Ben de itopyadan asus klavye almıştım çok kısa süre içinde bazı tuşları basmamaya başladı. Arada bir algılıyor arada bir algılamıyor. Bu sebepten dolayı mail attım itopyaya ama herhangi bir geri dönüş yapmadılar. Ben de garantiden dolayı direkt Asus'a mı yollamalıyım?
Çok bir fikrim yok ama gönderebilirsin arıza notuyla beraber.
 
Top Bottom