WOYAC
80+ Bronze
- Katılım
- 6 Ağustos 2021
- Mesajlar
- 585
- Reaksiyon skoru
- 188
geçen ay ps4 kolunun fotoğraftada kırmızı daire içindeki kare tuşu hariç diğer tuşlar çalışmıyor ne yapmam lazım diye konu açmıştım sizin önerilerinizle garantiye yolladım haziranın 24 ünde kargoya verdim 27 sinde ellerine ulaşmış bana anca bu gün elime ulaşıyor ama böyle bir rezillik görmedim ortalama bir firma (ne büyük ne küçük) isim vermeyim ürünü resmen tamir etmeden yollamışlar birde dalga geçer gibi kargoyu alıcı ödemeli yapıp üstünede bilgilendirme notu yazmış notta: Ürün açılıp gerekli bakımları yapıldı, üründe herhangi bir kırık durumu yoktur, anakartında bir oksitlenme görülmedi, ürün anakartı temizlendi yeniden toplandı ve test edildi herhangi bir sorun görülmedi ürün müşteriye geri gönderildi. yazılı bir not bırakmışlar öğlen vakti elime ulaşmıştı denedim hala çalışmıyordu tuşlar telefonla ulaşamazdım dakikam yoktu bende aldığım site üzerinden mesaj yoluyla ulaşmaya çalıştım cevap verilmedi genelde mesaj attıktan 1-2 saat sonra cevap verirlerdi ne yapmam gerekiyor bu durumla ilk defa karşılaştım abilerime ve arkadaşlarıma sorduğumda çoğu tüketici mahkemesine başvur diyorlar sizden de bir fikir almak istedim