Classı public static şeklinde yap
Ya da diğer clasın içine gir getirmek istediğin classın adını yaz ve yanına onu çağırmak istesiğin adı yaz mesela
Classın adı" data "olsun
Çağırmak istediğin değişkende " dt"olsun
data dt;
Sonra dt yazarsın yanına nokta koyup o classtaki çağırmak istediğin değişkenin adını yazarsın
Mesela
dt.böl(int a,int b)
Gibisinden umarım yardımcı olmuşumdur
onCommand methodunun içine bir komut yazıp sonra bir argüment yazıyorum. argüment 0 Player target olacak. Sonra ben o target isimli oyuncuyu diğer class'tan alıp event methodu içerisinde kullanmak istiyorum. Anlayamadım nasıl yapabileceğimi.Classı public static şeklinde yap
Ya da diğer clasın içine gir getirmek istediğin classın adını yaz ve yanına onu çağırmak istesiğin adı yaz mesela
Classın adı" data "olsun
Çağırmak istediğin değişkende " dt"olsun
data dt;
Sonra dt yazarsın yanına nokta koyup o classtaki çağırmak istediğin değişkenin adını yazarsın
Mesela
dt.böl(int a,int b)
Gibisinden umarım yardımcı olmuşumdur