Kara Cuma beklenmeli mi?

Yasin Çınar

80+ Bronze
Katılım
5 Nisan 2020
Mesajlar
1,258
Reaksiyon skoru
525
Arkadaşlar merhaba. Laptop için bütçe hazırladım ve bu zamanlarda laptop almayı düşünüyordum. Sonra aklıma kara cuma indirimleri geldi fakat daha 1 ay var bende beklemeyi seven birisi değilim. Sizce kara cumayı beklemeli miyim? Çoğu yer ürünün fiyatını yükseltip sonra düşürüyor. Dolarda epey bi artıyor. Daha 7 ekimde dolar 8,87 di. Sizce beklemeli miyim. Zaten alacağım laptop güçlü bir laptop değil piyasanın en ucuzlarından. Fikrinizi belirtirseniz sevinirim.
 
Arkadaşlar merhaba. Laptop için bütçe hazırladım ve bu zamanlarda laptop almayı düşünüyordum. Sonra aklıma kara cuma indirimleri geldi fakat daha 1 ay var bende beklemeyi seven birisi değilim. Sizce kara cumayı beklemeli miyim? Çoğu yer ürünün fiyatını yükseltip sonra düşürüyor. Dolarda epey bi artıyor. Daha 7 ekimde dolar 8,87 di. Sizce beklemeli miyim. Zaten alacağım laptop güçlü bir laptop değil piyasanın en ucuzlarından. Fikrinizi belirtirseniz sevinirim.
bütçeniz ne kadar ve laptopu atabilir misiniz
 
beklene bilir ama Pandemi Küresel kriz derken stok sorununu da göz önüne alırsak Pek indirim olacağını sanmıyorum.
4 ay Önce 5k satılan makine kara cumada 8999.dan 5999₺ etiketi görürsen şaşırma örnek vermek için söylüyorum.
 
Arkadaşlar merhaba. Laptop için bütçe hazırladım ve bu zamanlarda laptop almayı düşünüyordum. Sonra aklıma kara cuma indirimleri geldi fakat daha 1 ay var bende beklemeyi seven birisi değilim. Sizce kara cumayı beklemeli miyim? Çoğu yer ürünün fiyatını yükseltip sonra düşürüyor. Dolarda epey bi artıyor. Daha 7 ekimde dolar 8,87 di. Sizce beklemeli miyim. Zaten alacağım laptop güçlü bir laptop değil piyasanın en ucuzlarından. Fikrinizi belirtirseniz sevinirim.
kara cuma türkiyede balon beklenmez
 
bütçeniz ne kadar ve laptopu atabilir misiniz
Şuanda bir laptop belirlemedim ama alacağım laptop 3k civarlarında bu da piyasanın en ucuzu zaten daha ucuza hometech fln var. Ama alırsam büyük ihtimalle asus alırım(intel celeron olan modellerinden)
 
Şuanda bir laptop belirlemedim ama alacağım laptop 3k civarlarında bu da piyasanın en ucuzu zaten daha ucuza hometech fln var. Ama alırsam büyük ihtimalle asus alırım(intel celeron olan modellerinden)
büyük bir fiyat düşüşü olucağını sanmıyorum şimdi alabilirsiniz zaten üstteki arkadaşların dediği gibi biraz balon buralarda zaten dolar artmaya devam ederse o ürünlerede zam gelicek yapılan zamdan indirim olur muhtemelen
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

dahada geçecek gibi gözüküyor 10 günde 50 kuruş arttı (ortalama hesaplamadım)
ilerde düşüceğini düşünüyorum en azından 9 a sabitlenir eğer düşürmeye uğraşırlarsa
 
Beklenmez. Dolar 10 lira olacak bu gidişle.
 
Geri
Top