Neler Yeni

Yardım Kargo sırasında kırılan Monitör

Katılım
13 Ağustos 2024
Mesajlar
7
Dahası  
Reaksiyon skoru
2
İsim
Muhammet Bahadır
Merhaba,

Asus VG249QM1A markalı monitörü kullanıyordum ölü piksel oluşmasından dolayı UPS kargo ile Asus yetkili servise gönderdim.
Kargo ellerine ulaştıklarında beni aradılar ve monitörün kırık olduğunu garanti kapsamı dışına çıktığını söylediler.
Yani monitörüm kargo taşımacılığı sırasında kırılmıştı ve bana biz iadesini yapalım siz kargo şirketine tutanak tutturursunuz dediler.
Bende kargo şirketini aradım ve olayı anlattım, bana Kargo hasar tespit tutanağı tutacaklarını söylediler ancak kutuda herhangi bir ezilme vs. yoksa yapabilecekleri bir şey olmadığını söylediler.
Biraz araştırdım ancak daha önce böyle bir olay yaşamadığım için ne yapmam gerektiğini bilmiyorum bu yüzden sizden akıl almak istiyorum.

Saygılarımla,
 

xenk2626

80+ Silver
Katılım
20 Nisan 2024
Mesajlar
3,494
Dahası  
Reaksiyon skoru
772
İsim
Kadir Efe Ulusoy

ProArk

80+
Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
441
Dahası  
Reaksiyon skoru
173
Konum
Ankara
İsim
Ömer Ünal
İlgilendiği Kategoriler
Bilgisayar ve oyunlar
Ben her zaman ne olursa olsun ürün alınca kendim kutu açılışı videosu çekerim. Bandrol kısmını yırtarak kamerada gösteririm. Elimde kanıt olsun diye. Sende fotoğraf çekmişsin. Onu yolla en kötü. Tekrardan olumsuz alırsan eğer tüketici hakem heyetine başvuruda bulun.
 

xTURANN

80+ Bronze
Katılım
9 Aralık 2020
Mesajlar
1,891
kargo kutusundan bahsettim
Monitörü kendi kutusuna koyduysa, muhtemelen poşet geçirip gönderirler. Ekstra Kutu Sanmıyorum Koyacakları.
Yurt içi ile mouse gönderdim, mouse'un kendi kutusu olduğu için ufak bile olsa karton kutuya koymadılar poşetle Turkcell'e yolladım.
 

TyShame

80+ Bronze
Katılım
19 Haziran 2024
Mesajlar
546
Dahası  
Reaksiyon skoru
186
İsim
Halil Karagöz
Merhaba,

Asus VG249QM1A markalı monitörü kullanıyordum ölü piksel oluşmasından dolayı UPS kargo ile Asus yetkili servise gönderdim.
Kargo ellerine ulaştıklarında beni aradılar ve monitörün kırık olduğunu garanti kapsamı dışına çıktığını söylediler.
Yani monitörüm kargo taşımacılığı sırasında kırılmıştı ve bana biz iadesini yapalım siz kargo şirketine tutanak tutturursunuz dediler.
Bende kargo şirketini aradım ve olayı anlattım, bana Kargo hasar tespit tutanağı tutacaklarını söylediler ancak kutuda herhangi bir ezilme vs. yoksa yapabilecekleri bir şey olmadığını söylediler.
Biraz araştırdım ancak daha önce böyle bir olay yaşamadığım için ne yapmam gerektiğini bilmiyorum bu yüzden sizden akıl almak istiyorum.

Saygılarımla,
Hocam göndermeden önce yani kutuyu kargolarken saat ve zaman gösterir fotoğraf varsa sorun olacağını sanmıyorum. Bu arada ürünü kutusuna koyup göndermişsiniz mantıken öyle olması lazımda benim sorum kutunun içinde monitörle beraber gelmiş köpüklerden yokmuydu ? Yani kutunun içinde sabit kalsa muhtemelen kırılmazdı diye düşünüyorum, yani ekstra çaba harcamadan kırmaları zor olurdu.
 

xTURANN

80+ Bronze
Katılım
9 Aralık 2020
Mesajlar
1,891
Monitör Firmasına İlettiğin Görselleri Kanıt Olarak Sunabilirsin, Fakat Ölü Pixel'in dibine girip çektiysen, monitörün geri kalanını almadıysan sıkıntı çıkabilir.

Gelen Kargoya Tutanak Tuttur. Hatta Mümkünse Alma. Ne Kadar Belge varsa ( tutulabilir tutanak ) tuttur. Kargo personeli memnuniyet tutanağı varsa onu bile tuttur. Belge belgedir.
Ayrıca monitörün kırıldığını bildiren tarafın yazışmalarını da kanıt olarak Kargo Firmasına ya da THH'ye sunacağın kanıtlara eklersin.

Fakat kargoyu gönderirken bir şeyler imzaladıysan, işin zor. THH'ye gitmen gerekecektir.

Her kargo firması biliyor, ürünleri sorunsuz, güvenli, kutusunda zerre eziksiz getirip götürmeyi. Fakat bir gün içerisinde o kadar fazla ürünle uğraşıyorlar ki, zamandan tasarruf niyetine atıp duruyorlar. Kısa Süre x Arabaya Yüklenen Kargo = Çalışma Tasarrufu, o da = Bolca Kahve - Sigara içme molası.
 
Katılım
13 Ağustos 2024
Mesajlar
7
Dahası  
Reaksiyon skoru
2
İsim
Muhammet Bahadır
Hocam göndermeden önce yani kutuyu kargolarken saat ve zaman gösterir fotoğraf varsa sorun olacağını sanmıyorum. Bu arada ürünü kutusuna koyup göndermişsiniz mantıken öyle olması lazımda benim sorum kutunun içinde monitörle beraber gelmiş köpüklerden yokmuydu ? Yani kutunun içinde sabit kalsa muhtemelen kırılmazdı diye düşünüyorum, yani ekstra çaba harcamadan kırmaları zor olurdu.
Kutunun içinde köpükler mevcuttu yani kırılması için ekstra çaba harcamaları gerekiyordu ki öyle de oldu.
 

TyShame

80+ Bronze
Katılım
19 Haziran 2024
Mesajlar
546
Dahası  
Reaksiyon skoru
186
İsim
Halil Karagöz
Kutunun içinde köpükler mevcuttu yani kırılması için ekstra çaba harcamaları gerekiyordu ki öyle de oldu.
Türkiye'de kargo işte. Ptt ile yurtiçinden uzak duracaksın ama anlaşmalıysa nasıl duracaksın bilmiyorum insanı mağdur etmekten başka bir şey bildiği yok çalışanlarının insanın yaptığı işe bir saygısı olur abicim en kötü işi bile yapıyorsan en iyi şekilde yapmaya çalışmak lazım ama işte insanımız rezalet. Umarım Thh ve tutanaklarla çözülür hocam belgelerinizi mutlak tutturun önceki arkadaşların yorumları çok güzel.
 
Katılım
13 Ağustos 2024
Mesajlar
7
Dahası  
Reaksiyon skoru
2
İsim
Muhammet Bahadır
Türkiye'de kargo işte. Ptt ile yurtiçinden uzak duracaksın ama anlaşmalıysa nasıl duracaksın bilmiyorum insanı mağdur etmekten başka bir şey bildiği yok çalışanlarının insanın yaptığı işe bir saygısı olur abicim en kötü işi bile yapıyorsan en iyi şekilde yapmaya çalışmak lazım ama işte insanımız rezalet. Umarım Thh ve tutanaklarla çözülür hocam belgelerinizi mutlak tutturun önceki arkadaşların yorumları çok güzel.
Bütün arkadaşlara tek tek teşekkürlerimi sunuyorum yardımları için.
Dediğiniz gibi bütün tutanakları tutturacağım herhangi bir aksilik halinde Tüketici hakem heyetine gideceğim.
 

Zexius

80+ Bronze
Katılım
3 Aralık 2023
Mesajlar
957
Bütün arkadaşlara tek tek teşekkürlerimi sunuyorum yardımları için.
Dediğiniz gibi bütün tutanakları tutturacağım herhangi bir aksilik halinde Tüketici hakem heyetine gideceğim.
Senin işin zor servis işi kargo'ya şutlamış kargo firması da üstte ki arkadaşların dediği gibi kutu felan değişirler kapak sana patlayacak gibi duruyor ben gelen ürünü direkt videoya almaya başladım göndereceğim ürünüde en az 10 tane fotoğrafını 2 3 tane de videsounu bulundururum türkiye'de şans eseri yaşadığımız bir yerde kargolarımızında şans eseri ulaştığını düşünüyorum dilerim ups işini halleder
 

EmirhanBayramFK

80+ Bronze
Katılım
25 Aralık 2022
Mesajlar
1,321
Dahası  
Reaksiyon skoru
621
İsim
Emirhan Bayram
İlgilendiği Kategoriler
Yurt İçi Alışverişler-E-Ticaret-Pazaryerleri-Tüketici Hakem Heyetleri-Donanım/Yazılım
Bu kargo firmalarının yatacak yeri yok ak. İllAllah ettim yemin ederim. Elektronik ürün gönderiyoruz Trendyol,hepsibura'dadan satış yapıyoruz. 10 malın illaki 1 ini kırıyorlar. Ve tazmin işlemi başlatmak istediğinde. Yok kırılır stickeri yapıştırmamışsın. Yok paketleyememişsin. Yok ürün sigortalı gönderilmemiş. Kargoda kırılacak bir şey gönderirken kanıtlayacak şeyler bulundurun ve sigortalı gönderin kardeşim. O ürünü tazmin etme olasılığın maalesef çok düşük peşinden koşman gerekiyor. Kutuda dediği gibi heleki hiç bir hasar yoksa daha kötü.

Ulan Lojistik firması bana televizyon iadesi getirdi kamyonun arkasına geçti bana vereeceği televizyonu arıyor 5 dk oldu yok bulamadı sonra bir baktı 5 dakikadır üzerine bastığı taban yaptığı şey bana gelen televizyon iadesi. Söyleceklerim bu kadar.
 

cancan1135

80+ Bronze
Katılım
21 Kasım 2020
Mesajlar
991
Dahası  
Reaksiyon skoru
476
İsim
can
kargo kutusunu değiştiremezler için rahat olsun kutu üzerinde seri no var onu çıkarıp geri yapıştıramazlar belli olur
Mesaj otomatik birleştirildi:

bu arada trdeki en iyi iki kargo ups ve yurtiçi aras evlere resmen kargoyu getirmiyor, sürat kargolara tekme tokat dalıyo, ptt desen 20 gün dünya turuna çıkarıyor
 

exa_tr

80+
Katılım
28 Haziran 2022
Mesajlar
120
Dahası  
Reaksiyon skoru
29
İsim
Sedat Eren
Merhaba,

Asus VG249QM1A markalı monitörü kullanıyordum ölü piksel oluşmasından dolayı UPS kargo ile Asus yetkili servise gönderdim.
Kargo ellerine ulaştıklarında beni aradılar ve monitörün kırık olduğunu garanti kapsamı dışına çıktığını söylediler.
Yani monitörüm kargo taşımacılığı sırasında kırılmıştı ve bana biz iadesini yapalım siz kargo şirketine tutanak tutturursunuz dediler.
Bende kargo şirketini aradım ve olayı anlattım, bana Kargo hasar tespit tutanağı tutacaklarını söylediler ancak kutuda herhangi bir ezilme vs. yoksa yapabilecekleri bir şey olmadığını söylediler.
Biraz araştırdım ancak daha önce böyle bir olay yaşamadığım için ne yapmam gerektiğini bilmiyorum bu yüzden sizden akıl almak istiyorum.

Saygılarımla,
iki firmayı da arayıp darla iletişim kur üstüne anlaşmalı firmalar kendileri sorumlu olurlar benim bile zoruma gitti sana öyle olması
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
964,048
Mesajlar
8,737,283
Üyeler
152,168
Son üye
wastekuxdd
Top Bottom