Yardım Kayip Kargo Destek Cok Onemlı

kayıp paketler şube ve işletmeye göre değişsede ortalama 2 hafta içinde ambara çekiliyor ambarda arkasına düşülmeyen ürünleri imha adı altında işlerine gelirse alan alıyor kısacası
Arastirmam uzerine yaptigim sey illegal olmasada, kargo firmasinin ve dolap sozlesmesine usulsuzluk yapildigi icinde yasal olarak bir sey cikmaz. Keske firmalar bu kadar acimasiz olmasa, ben de herhangi bir caba sarf edildigini dusunmuyorum kargomun bulunmasi icin. Kolinin fotografi, kolinin icindeki diger kutularin konteynirlarin fotolarini da ayri ayri atmama ragmen bulamadilarsa muhtemelen ozen gostermemislerdir
 
Arastirmam uzerine yaptigim sey illegal olmasada, kargo firmasinin ve dolap sozlesmesine usulsuzluk yapildigi icinde yasal olarak bir sey cikmaz. Keske firmalar bu kadar acimasiz olmasa, ben de herhangi bir caba sarf edildigini dusunmuyorum kargomun bulunmasi icin. Kolinin fotografi, kolinin icindeki diger kutularin konteynirlarin fotolarini da ayri ayri atmama ragmen bulamadilarsa muhtemelen ozen gostermemislerdir
hocam Ankarada büyük bir depo var adı aklımda değil kargoyu bırakalı çok oldu o depo Türkiyenin en büyük dağıtım deposu doğu bölgesi iç anadolu ve karadeniz bölgesine full orası yönlendiriyor o bölgeye giden bir paketin bulunma ihtimali yok çünkü İzmir Bornovadaki İKEA kadar bir depodan bahsediyorum oraya giden paketle zaten uğraşmıyorlardı orada kaybolan gidiyordu direk belki 30 kere oradan istek yaptım paket kayıp diye resmini attım bulunamıyor çünkü çok karışık ve büyük genel DTM ler o şekilde olduğu için bulmak imkansız gibi oluyor
 
Merhabalar zamani olan bilgili birisi okuyup yardimci olursa sevinirim benim icin cok onemli bir konu.Ben yaz muh ogrencisiyim ve 8 Haziran tarihinde arkadasim ile Dolap uygulamasi uzerinden temsili bir ilan aciktik sehirlerarasi kargo yapmak icin (hem kargo ucretinden kismak hemde kurye cagirabilmek icin). 9 Haziranda Trendyol Express ile kargoyu kapida kuryeye teslim ettik ve kargo yola cikti. Ancak cuma gunu yani 12 haziranda kargomun durumu henuz hic degismedigi icin ve hala yolda gozukuyor oldugu ve 9 hazirandan beri hic bir guncelleme yapilmadigi icin firma ile iletisime gectim. Firma 3 is gunu icerisinde donus yapilacagini ve kayit acildigini soyledi. 15 Haziran pazartesi gunu ise kargomun kayip oldugunu soylediler ve aliciya(arkadasim) iade yaptilar ve bana da iade yapilacagini soylediler. Ancak yapicaklarini belirttikleri iade temsili ilan fiyati olan 300 TL idi. Benim kargomun icinde projelerim icin satin aldigim gelistirme kartlari, moduller, sensorler,alici-vericiler olmak uzere toplam degeri 35500 tl degerinde elektronik parca (faturali) ve 2 adette ayakkabi bulunuyordu. Ayriyettende multimetre havya ekipmanlari tarzi urunler bulunuyordu. Yani kolimin degeri yaklasik 50bin tl idi. Kargo firmasina bunu acikladim ancak yapilabilecek bir sey olmadigini en fazla dolaptaki satis miktari kadar iade yapilabilecegini soylediler. Ayriyetten ben de kolimin gorselini vs atabilecegim belki bulunmasini saglayacak bir mail adresi istedim ve bildiginiz yalvardim temsilciye. Verdikleri mail adresine yolladim gorselleri ve kargo icerigi bilgisini. tekrar aradim aradan 2 gun gectikten sonra(17 haz) ve arastirmanin devam etigini soylediler. Bugun 19 haziranda tekrar aradim ve attigim gorseller ile birlikte inceleme yapildigini ve 16 haziran tarihinde iade yapilacagina karar verildigi aktarildi. Bende "17 haziranda aradigimda arastirmanin devam ettigini soylemistiniz" dedim ancak uzerine baska bir yorum yapmadilar.
Boyle bir durumda yapilabilecek herhangi bir sey var mi ? Ben Turkiye sartlarinda bireysel olarak ucus kontrol kartlari alici veridi data link modulleri ve genel olarak gomulu sistemlerde kendini gelistirmeye calisan bir yazilim muhendisligi 2.sinif ogrencisiyim ve bu kaybolan urunleri zar zor bogazimdan arttirdigim parayla almistim.
Büyük ihtimalle kaybolmadı zaten biri almıştır o koliyi. Böyle değerli bir kargo gönderimi için keşke temsili ilan işine girmeseydiniz şu durumda içeriğin pahalı olduğunu kanıtlasan bile 300TL ye satmışsın diyerek rahatça haklı çıkarlar…
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,897
Mesajlar
11,071,449
Üyeler
198,003
Son üye
kelesmert
Geri
Top