Neler Yeni

Yardım Kingston Fury Renegade Yaşadığım Sorunlar Hakkında Yardım

upmy

80+
Katılım
15 Haziran 2023
Mesajlar
1
Merhaba. Amazon'dan aldığım Kingston Fury Renegade SSD'de bazı sorunlarla karşılaştım. Beni yönlendirirseniz sevirinim.

Kurulumunu ve hız testlerini yaptım. CrystalDiskMark ile hız testi yaptığımda okuma hızları görünüyor fakat yazma hızları 0 olarak görünüyordu. SSD, Kingston SSD Manager ve CrystalDiskInfo tarafından bir anda görülmemeye başlandı. Disk dosya gezgininde görünüyordu fakat herhangi bir okuma/yazma işlemi yapamıyordum, yapmaya çalıştığımda da böyle bir yer yok tarzından hata veriyordu. Bunun ardından diğer slottaki eski SSD ile yerlerini değiştirdim.

Slot değişikliği sonrası Steam üzerinden SSD'ye oyun indiriyordum, diske yazma hatası verip indirme işlemini durdurmuş. SSD'yi hem dosya gezgininde, hem Windows disk yöneticisi'nde hem de kendi yazılımı olan Kingston SSD Manager yazılımında göremedim. CMD üzerinden diskpart ile disk listesini yazdırdığımda da görünmüyordu fakat diskpart ile ilgili slot hakkında bilgi almak istediğimde SSD'nin boyutunu görüntüleyebiliyordum. Bilgisayarı yeniden başlattığımda da düzelmedi. Bunun üzerine slotları yine değiştirdim. Oyun indirme işlemi tamamlandı ve bir hata vermedi.

Durum hakkında Kingston'a mail attım. Detay sordular detayları verdim ve dönüşlerini bekliyorum. Şu anda ürünü sorunsuz şekilde Amazon'a iade edebiliyorum fakat fiyat farkı yüzünden tekrar satın almam mümkün değil.
Bilgisayarım PCIe 3.0 destekliyor, bu nedenle bu SSD'den tam performans alamıyorum. İleride PCIe 4.0 destekleyen bir bilgisayarda kullanabilirim.

Sizce ürünü iade etmeli miyim? Bu yaşadığım sorunlar normal mi? Kullanıma devam edip Kingston'dan gelecek olan mail ile duruma göre mi hareket etmeliyim?
İade durumunda Samsung 970 Evo Plus almamı önerir misiniz? Teşekkürler.
 
Top Bottom