torojan
80+ Bronze
- Katılım
- 10 Ocak 2022
- Mesajlar
- 746
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 639
- İsim
- abdullah ferhat yılmaz
Merhaba arkadaşlar,
Sizlere bir soru yöneltmek istiyorum.
Hepsiburada gibi yerlerde satış yapıyoruz genelde kart ,işlemci, boş kasaüzerine satışlar oluyor.
Size 2 fotoğraf göstereceğim ve fikrinizi soracağım.
1. iade Msi boş kasa satışı ve ekran kartı sığmadığı için gelen iade.
Kasa özelliklerinde en boy iç genişlik gibi tüm bilgiler yazmasına rağmen satış sonrası kasa çizik içi kıl dolu geldi.
Sonuç ise hepsiburada memnuniyet adına kabul ettirmek zorunda bıraktı kasa ise 2.el konumuna düştü..
2.iade ekran kartı.
Muhtemelen darboğaz yaptığı için bilgisayarı kastırdığını öne sürdü ve tabi ekran kartı yine 2.el durumuna düştü. İade kabul etmeme durumunda olay genelde çok uzuyor kabul edince de ürün yarı yarıya düşüyor neredeyse.
Sizce koşulsuz iade komple kalkmalı mıdır? Nasıl aksiyonlar alınsa tüketici olarak memnun olursunuz?
Sizlere bir soru yöneltmek istiyorum.
Hepsiburada gibi yerlerde satış yapıyoruz genelde kart ,işlemci, boş kasaüzerine satışlar oluyor.
Size 2 fotoğraf göstereceğim ve fikrinizi soracağım.
1. iade Msi boş kasa satışı ve ekran kartı sığmadığı için gelen iade.
Kasa özelliklerinde en boy iç genişlik gibi tüm bilgiler yazmasına rağmen satış sonrası kasa çizik içi kıl dolu geldi.
Sonuç ise hepsiburada memnuniyet adına kabul ettirmek zorunda bıraktı kasa ise 2.el konumuna düştü..
2.iade ekran kartı.
Muhtemelen darboğaz yaptığı için bilgisayarı kastırdığını öne sürdü ve tabi ekran kartı yine 2.el durumuna düştü. İade kabul etmeme durumunda olay genelde çok uzuyor kabul edince de ürün yarı yarıya düşüyor neredeyse.
Sizce koşulsuz iade komple kalkmalı mıdır? Nasıl aksiyonlar alınsa tüketici olarak memnun olursunuz?