Razorlance
80+ Bronze
- Katılım
- 15 Nisan 2020
- Mesajlar
- 599
- Reaksiyon skoru
- 277
Evet arkadaşlar dün bir konu açmıştım sağolsun bazı arkadaşlar beni güzel aydınlattılar şimdi ki sorum şu öncelikle herkes bir James Donkey 712 öneriyor öncelikle bu kulaklık neden bu kadar öneriliyor veya bu kulaklık dururken arctis 1 neden bu kadar öneriliyor usb girişli bir kulaklık daha iyi ses vermesi gerekmez mi veya Gamepower kizaru 324tl gibi bir fiyatta gayet güzel bassları titreşimi varken neden büyük bir markanın en ucuz ürününü almalıyım kafamda milyon soru var çıldırcam
bütçem max 350tl bu fiyata çok güzel kulaklıklar var güzel hoş ancak hepsinin bir artı eksi durumu var mesela kablosu örme olması veyahut mikrofon kalitesi gibi ve son sorum 7.1 olsa ne olur olmasa ne olur yani ne gibi eksiklikler hissedilir
EDİT:İzlemediğim inceleme videosu kalmadı :')
EDİT:İzlemediğim inceleme videosu kalmadı :')