Yardım Kulaklık Kararsızlığı :(

Hangisi ?


  • Oy kullanan toplam üye
    33
  • Anket kapatıldı .

Razorlance

80+ Bronze
Katılım
15 Nisan 2020
Mesajlar
599
Reaksiyon skoru
277
Evet arkadaşlar dün bir konu açmıştım sağolsun bazı arkadaşlar beni güzel aydınlattılar şimdi ki sorum şu öncelikle herkes bir James Donkey 712 öneriyor öncelikle bu kulaklık neden bu kadar öneriliyor veya bu kulaklık dururken arctis 1 neden bu kadar öneriliyor usb girişli bir kulaklık daha iyi ses vermesi gerekmez mi veya Gamepower kizaru 324tl gibi bir fiyatta gayet güzel bassları titreşimi varken neden büyük bir markanın en ucuz ürününü almalıyım kafamda milyon soru var çıldırcam :( bütçem max 350tl bu fiyata çok güzel kulaklıklar var güzel hoş ancak hepsinin bir artı eksi durumu var mesela kablosu örme olması veyahut mikrofon kalitesi gibi ve son sorum 7.1 olsa ne olur olmasa ne olur yani ne gibi eksiklikler hissedilir

EDİT:İzlemediğim inceleme videosu kalmadı :')
 
Evet arkadaşlar dün bir konu açmıştım sağolsun bazı arkadaşlar beni güzel aydınlattılar şimdi ki sorum şu öncelikle herkes bir James Donkey 712 öneriyor öncelikle bu kulaklık neden bu kadar öneriliyor veya bu kulaklık dururken arctis 1 neden bu kadar öneriliyor usb girişli bir kulaklık daha iyi ses vermesi gerekmez mi veya Gamepower kizaru 324tl gibi bir fiyatta gayet güzel bassları titreşimi varken neden büyük bir markanın en ucuz ürününü almalıyım kafamda milyon soru var çıldırcam :( bütçem max 350tl bu fiyata çok güzel kulaklıklar var güzel hoş ancak hepsinin bir artı eksi durumu var mesela kablosu örme olması veyahut mikrofon kalitesi gibi ve son sorum 7.1 olsa ne olur olmasa ne olur yani ne gibi eksiklikler hissedilir

EDİT:İzlemediğim inceleme videosu kalmadı :')
kizaru nun görünmü mükemmel corsair in 1200 tl lik kulaklıgına benziyo sırf gorunus için bile alınır ama yınede kullanan kısıllere sor
 
Bu listede kesinlikle Arctis 1
 
7.1 teknolojisi giriş seviyesi kulaklıklarda bence çokta işlevsel olmuyor. Yani olmaması çok bir şey kaybettirmez zaten windows sanal 7.1 sunuyor diye biliyorum. Jd 712 kulaklığı fiyat performans olarak başarılı bir kulaklık ama fiyatı düşük olduğu için öneriliyor. Biraz daha bütçeyi arttırınca daha mantıklı seçenekler ortaya çıkıyor. 350Tl için bence en iyi seçim Corsair Hs50 olacaktır. Ama eğer hoşunuza gitmediyse SteelSeries Arctis 1 de İtopya'da indirim ile 280Tl seviyesine düşünce alınabilir bence.
 
7.1 teknolojisi giriş seviyesi kulaklıklarda bence çokta işlevsel olmuyor. Yani olmaması çok bir şey kaybettirmez zaten windows sanal 7.1 sunuyor diye biliyorum. Jd 712 kulaklığı fiyat performans olarak başarılı bir kulaklık ama fiyatı düşük olduğu için öneriliyor. Biraz daha bütçeyi arttırınca daha mantıklı seçenekler ortaya çıkıyor. 350Tl için bence en iyi seçim Corsair Hs50 olacaktır. Ama eğer hoşunuza gitmediyse SteelSeries Arctis 1 de İtopya'da indirim ile 280Tl seviyesine düşünce alınabilir bence.
peki bu 280tl indirimi ne gibi sıklıklarla geliyor hocam
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

kizaru nun görünmü mükemmel corsair in 1200 tl lik kulaklıgına benziyo sırf gorunus için bile alınır ama yınede kullanan kısıllere sor
grupta kullanan bir arkadaşla konuşmuştum muazzam olduğunu söylüyor ancak sorun şu sanırım türkiye piyasasında yeni bir kulaklık 1 tane tek incelemesi bulunuyor oda konuştuğum arkadaş :D
 
Sürekli takip edin derim haftasonu indirimleri gibi indirimlerde görüyordum o fiyatlarda.
peki hs50 ile arasında seçim yapıcak olsanız arctis 1 mi hs 50 mi gerçekten almışken bu fiyata en iyisini almak istiyorum araştırdıkça dahada çıldırıyorum :(
 
peki hs50 ile arasında seçim yapıcak olsanız arctis 1 mi hs 50 mi gerçekten almışken bu fiyata en iyisini almak istiyorum araştırdıkça dahada çıldırıyorum :(
Hs50 normalde biraz daha üst seviye bir kulaklık. Ama qp bilişimde 340Tl(normalde 300Tl idi dolar artıp korona sürümü etkileyince arttı) yani Hs50 bence daha iyi bir kulaklık.
 
Hs50 normalde biraz daha üst seviye bir kulaklık. Ama qp bilişimde 340Tl(normalde 300Tl idi dolar artıp korona sürümü etkileyince arttı) yani Hs50 bence daha iyi bir kulaklık.
peki bu kulaklıkların bass seviyeleri nasıldır sizce film izlerken vs yani sadece oyun için istemiyorum gerek arctis 1 gerek hs 50 işte bu konuda kizaru aklımı çelip duruyor :(
 
300TL aşağısı için ise önerim kesinlikle JD 712. Ama 300TL'yi birazda olsa aşan bir bütçe varsa Corsair HS50 ve Arctis 1 önerebilirim, kesinlikle daha iyiler. Arctis 1'i denemedim ama birçok kişinin kullandığı ve beğendiği bir kulaklık. Denemediğim için karşılaştırma yapamam bu yüzden HS50'den yanayım diyebiliriz.
 
300TL aşağısı için ise önerim kesinlikle JD 712. Ama 300TL'yi birazda olsa aşan bir bütçe varsa Corsair HS50 ve Arctis 1 önerebilirim, kesinlikle daha iyiler. Arctis 1'i denemedim ama birçok kişinin kullandığı ve beğendiği bir kulaklık. Denemediğim için karşılaştırma yapamam bu yüzden HS50'den yanayım diyebiliriz.
bu hs50 denedin demek oluyor sanırım eğer öyleyse bass ları hakkında yorum yaparmısın kulaklıkla çok fazla film anime izleyen birisiyim ve o patlama sahnelerini vs hissetmek istiyorum özellikle söylüyorum ben pek oyuncu sayılmam kendi çapımda geceleri 2-3 saat oyuna girerim bu kadarı yeterli :D gerisi hep müzik vs ve gaza gelip şu an arctis 1 alamam az kaldı :')
 
peki bu kulaklıkların bass seviyeleri nasıldır sizce film izlerken vs yani sadece oyun için istemiyorum gerek arctis 1 gerek hs 50 işte bu konuda kizaru aklımı çelip duruyor :(
Biraz düz mantık olacak ama bu kulaklık mobil kullanım için de uygun. Yani bu açıdan da tatmin ediyor olması gerekiyorki günlük mobil kullanıma da uygun desinler. O yüzden çok bi sıkıntı yaşayacağınızı düşünmüyorum.
 
Kulaklığım bozulduğu zamanda arkadaşım sayesinde 5 gün kullandığım olmuştu yaklaşık 1 ay önce. Ben sürekli şarkı dinleyen bir insanım. Bazen başım ağrıyana dek. Kullandığım kulaklıkların hepsi oyunlardan yana müzik dinlemek için veya birşeyler izlemek için olmuştur hep. Taksitlerim bitene kadar daha iyi bir kulaklık alamayacağım için ucuz olarak görüp indirimde JD 712 aldım onu kullanıyorum şuan gayette memnunum. HS50 kesinlikle fiyatının hakkını veriyor ses kalitesi konusunda diyeceğim bir şey yok basslar derin ve güçlü ve JD 712'nin üstünde. Fakat mikrofonu pek iyi düzeyde değil bana göre, JD 712 bu konuda üstün. Yakın zamanda kullandığım için bu ikisini karşılaştırabiliyorum sadece. Oyun, discord, müzik karışık bir şey için bakıyorsan JD 712 tam sana göre. Fakat şarkı dinlemek veya film/dizi izlemek ağır basacaksa HS50 tercihimdir.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,968
Mesajlar
11,072,128
Üyeler
198,020
Son üye
wiien
Geri
Top