yeni sistem topladim kulaklığım vardı razer blackshark v2x şimdi ben her şeyi kurdum ettim kulaklığı anakartın girişine taktım kulaklık ses veriyor 7.1 calısıyor sorun yok pubg girdim micten sesim karsıya gidiyordu steamdeki sesli sohbette mic acılmadı oto bloklu gözüküyor, pcnin ses kaydedicisini açtım giriş aygıtı görmüyor ses kaydedici tekrar pıubgde denedim burda da bloklu gözüküyor calısmıyor internetten baktım ama çözümü bulamadım yardım kasanın girişini de denedim yine aynı oluyor