Çözüldü✓ laptop soğutucu önerisi

tospaemre

80+
Katılım
4 Nisan 2023
Mesajlar
39
Reaksiyon skoru
2
merhaba arkadaşlar hp 250 g7 4 gb ram kullanıyorum (ofis bilgisayarı) oyun vs. oynamak istediğimde ısınmaya başlıyor büyük oyunlar küçük oyunlar fark etmiyor valoranttada kasıyor roblox tarzı küçük oyunlardada aynı şekilde ısınıp fpsi düşürüyor termal macun fan bakımı vs. yaptırdım sorun olmadıgını söyledi zaten 3 senelik bir laptop daha yeni bilgisayar almayı düşündüm fakat ailem çok razı olmadı benimde aklıma fan geldi bütçem max 600 lira civarı belki artarsa 700 olabilir (bilgisayarın altına koyulandanda olur vantilatör olarakta olur etkili olsun yeter)
 
merhaba arkadaşlar hp 250 g7 4 gb ram kullanıyorum (ofis bilgisayarı) oyun vs. oynamak istediğimde ısınmaya başlıyor büyük oyunlar küçük oyunlar fark etmiyor valoranttada kasıyor roblox tarzı küçük oyunlardada aynı şekilde ısınıp fpsi düşürüyor termal macun fan bakımı vs. yaptırdım sorun olmadıgını söyledi zaten 3 senelik bir laptop daha yeni bilgisayar almayı düşündüm fakat ailem çok razı olmadı benimde aklıma fan geldi bütçem max 600 lira civarı belki artarsa 700 olabilir (bilgisayarın altına koyulandanda olur vantilatör olarakta olur etkili olsun yeter)
NS 2000
Birde 4 gb ram daha alip cift kanal yapatsan baya fps artisi olut
 
merhaba arkadaşlar hp 250 g7 4 gb ram kullanıyorum (ofis bilgisayarı) oyun vs. oynamak istediğimde ısınmaya başlıyor büyük oyunlar küçük oyunlar fark etmiyor valoranttada kasıyor roblox tarzı küçük oyunlardada aynı şekilde ısınıp fpsi düşürüyor termal macun fan bakımı vs. yaptırdım sorun olmadıgını söyledi zaten 3 senelik bir laptop daha yeni bilgisayar almayı düşündüm fakat ailem çok razı olmadı benimde aklıma fan geldi bütçem max 600 lira civarı belki artarsa 700 olabilir (bilgisayarın altına koyulandanda olur vantilatör olarakta olur etkili olsun yeter)
Zalman ns2000 kullandım. Ondan önce 6 fanlılar kullanmıştım. Hiç verim alamıyordum. Fan çoğaldıkça verim azalıyor. Tek fan her zaman daha iyi.
 
NS 2000
Birde 4 gb ram daha alip cift kanal yapatsan baya fps artisi olut
kanka laptop olmasa rami 16 yaparımda laptop iste
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Zalman ns2000 kullandım. Ondan önce 6 fanlılar kullanmıştım. Hiç verim alamıyordum. Fan çoğaldıkça verim azalıyor. Tek fan her zaman daha iyi.
sen ne önerirsin peki model olarak
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Zalman ns2000 kullandım. Ondan önce 6 fanlılar kullanmıştım. Hiç verim alamıyordum. Fan çoğaldıkça verim azalıyor. Tek fan her zaman daha iyi.
NS 2000
Birde 4 gb ram daha alip cift kanal yapatsan baya fps artisi olut
biriniz ns 2000 demissiniz diğeri tek fan şu tek fanlı ns2000 nasıl peki https://www.akakce.com/laptop-sogut...ns2000-1-fanli-usb-2-0-17-fiyati,4246584.html
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Loky
kanka laptop olmasa rami 16 yaparımda laptop iste
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


sen ne önerirsin peki model olarak
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:



biriniz ns 2000 demissiniz diğeri tek fan şu tek fanlı ns2000 nasıl peki https://www.akakce.com/laptop-sogut...ns2000-1-fanli-usb-2-0-17-fiyati,4246584.html
Ns2000 gayet iyidir
Laptopa ram eklemesi yapılıyor aga ama seninkine yapılıyor mu bilemiyorum
 
Son düzenleme:
merhaba arkadaşlar hp 250 g7 4 gb ram kullanıyorum (ofis bilgisayarı) oyun vs. oynamak istediğimde ısınmaya başlıyor büyük oyunlar küçük oyunlar fark etmiyor valoranttada kasıyor roblox tarzı küçük oyunlardada aynı şekilde ısınıp fpsi düşürüyor termal macun fan bakımı vs. yaptırdım sorun olmadıgını söyledi zaten 3 senelik bir laptop daha yeni bilgisayar almayı düşündüm fakat ailem çok razı olmadı benimde aklıma fan geldi bütçem max 600 lira civarı belki artarsa 700 olabilir (bilgisayarın altına koyulandanda olur vantilatör olarakta olur etkili olsun yeter)
Sıvı metal termal macun bu işi soğutucu olmadan da çözer ve bilgisayara biraz gerekli hız ayarlarını da yaparsan tadından yenmez soğutucu extra yüktür bana göre
 
Geri
Top