Yardım Lg24mk400h monitörde ghosting

Aziz G.

80+
Katılım
20 Kasım 2020
Mesajlar
415
Reaksiyon skoru
149
Arkadaşlar hepinize merhaba
Sorunu fark etmem baya uzun oldu fakat geçen hafta şğphelenmiştim.
Bugün daha detaylı inceledim ve monitörde ghosting var mediamarkt tan alınmıştı 2 yıl önce garantinin bitmesine birkaç ay var
Acaba garanti veya iade gibi bir şey olur mu?
Daha önce yaşayan varsa böyle bir durum süreç nasıl işliyor bir yazar mısınız?
 
Arkadaşlar hepinize merhaba
Sorunu fark etmem baya uzun oldu fakat geçen hafta şğphelenmiştim.
Bugün daha detaylı inceledim ve monitörde ghosting var mediamarkt tan alınmıştı 2 yıl önce garantinin bitmesine birkaç ay var
Acaba garanti veya iade gibi bir şey olur mu?
Daha önce yaşayan varsa böyle bir durum süreç nasıl işliyor bir yazar mısınız?
İstersen bir Media Markt ara durumu anlat , yönlendirme yaparlar en azından, başına gelen arkadaşlar da yorum atar süreç nasıl işlediğini dahir,
Ghosting çokmu monitörde geçmiş olsun bu arada
 
TN panelde hissedilir ghosting olmaması lazım. Emin misiniz?
Varsa bile garantinin pek oralı olacağını sanmıyorum.
 
İstersen bir Media Markt ara durumu anlat , yönlendirme yaparlar en azından, başına gelen arkadaşlar da yorum atar süreç nasıl işlediğini dahir,
Ghosting çokmu monitörde geçmiş olsun bu arada
Sağol hocam response time diye bir oyun ayarı var normal veya fast de olunca fark ediliyor ama belli olmuyor faster modunu açınca rezalet bir şekilde ghosting oluyor görüntü bozuluyor vs.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

TN panelde hissedilir ghosting olmaması lazım. Emin misiniz?
Varsa bile garantinin pek oralı olacağını sanmıyorum.
malesef var ve çok kötü
 
Sağol hocam response time diye bir oyun ayarı var normal veya fast de olunca fark ediliyor ama belli olmuyor faster modunu açınca rezalet bir şekilde ghosting oluyor görüntü bozuluyor vs.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


malesef var ve çok kötü
Garanti firmasını ara bence usta durumu anlat , ghosting de değişim veya iade varmı tam bilmiyorum, tahminim değisirler cok fazla ise
 
Garanti firmasını ara bence usta durumu anlat , ghosting de değişim veya iade varmı tam bilmiyorum, tahminim değisirler cok fazla ise
peki benden ücret alırlar mı
alırlar ise ne kadar bir ücret olur bu zamanında 880 TL'ye aldım şimdi fiyatlar 400*500 tl kadar artmış
 
peki benden ücret alırlar mı
alırlar ise ne kadar bir ücret olur bu zamanında 880 TL'ye aldım şimdi fiyatlar 400*500 TL kadar artmış
Usta garantisi 2 3 ay var dedin sanırım garanti kapsamı içinde yaparlar saten , kullanıcı hatası olacak bir şey değil ghosting ücret alicaklarini sanmıyorum, bence direk garanti ile iletişime geç , durumu anlat
 
Usta garantisi 2 3 ay var dedin sanırım garanti kapsamı içinde yaparlar saten , kullanıcı hatası olacak bir şey değil ghosting ücret alicaklarini sanmıyorum, bence direk garanti ile iletişime geç , durumu anlat
tamam hocam bir arayım ne diyecekler bende bilmiyorum
 
Burdanda bilgilendirirsen mutlu olurum sonucu
dostum mediamarkt müşteri hizmetleri adaradım öncelikle birkaç defa malesef müşteri hizmetlerine bağlanamadım
mediamarkt sitesine girdim ve yetkili servis listesine baktım lgnin numarasını bulup aradım
müşteri hizmetlerine durumu bildirdim ve bilgi almak istediğimi söyledim
süreci anlattı
önce arıza kaydı gibi bir şey oluşturuyorlar mış fatura ve seri no istiyorlar
sonrasında bulunduğunuz bölgedeki yetkili servisin numarasını veriyorlar
Ben kaydı oluşturmayacağımı ve bölgemdeki yetkili servisin numarasını istediğimi söyledim
Numarayı verdiler
Bu hafta içinde kendim gitmeyi düşünüyorum
Süreç böyleydi fakat büyük ihtimalle herhangi bir sonuç çıkmayacak çünkü yorumları okuduğumda kimsenin memnun kalmadığını ve
iade , garanti gibi şeylerde problem çıktığını gördüm
 
dostum mediamarkt müşteri hizmetleri adaradım öncelikle birkaç defa malesef müşteri hizmetlerine bağlanamadım
mediamarkt sitesine girdim ve yetkili servis listesine baktım lgnin numarasını bulup aradım
müşteri hizmetlerine durumu bildirdim ve bilgi almak istediğimi söyledim
süreci anlattı
önce arıza kaydı gibi bir şey oluşturuyorlar mış fatura ve seri no istiyorlar
sonrasında bulunduğunuz bölgedeki yetkili servisin numarasını veriyorlar
Ben kaydı oluşturmayacağımı ve bölgemdeki yetkili servisin numarasını istediğimi söyledim
Numarayı verdiler
Bu hafta içinde kendim gitmeyi düşünüyorum
Süreç böyleydi fakat büyük ihtimalle herhangi bir sonuç çıkmayacak çünkü yorumları okuduğumda kimsenin memnun kalmadığını ve
iade , garanti gibi şeylerde problem çıktığını gördüm
Anladım usta , gene dene şansını yakında var ise garanti servisi elden
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,160,777
Mesajlar
10,462,203
Üyeler
184,345
Son üye
DonarAtik
Geri
Top