Linkteki Klavye Alınır mı?

şu paraya manyetiklerin hayırlı olacağını sanmıyorum %60 ve kablolu bence cık. F75 ve F87 bak.
 
bu klavye ilgili ilgili yazılımsal ve yapısal sorunlar mevcut. Güncelleme sonrası brick olan cihazlar var. Kablosu arızalı cihazlar var. Bu fiyat bandında manyetik kovalamayın. Düz mekanik bakın. 3k ya çıkarsanız k1 he giriş seviyesi için iyi bir manyetik olacaktır.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,776
Mesajlar
11,070,546
Üyeler
197,981
Son üye
hesapist
Geri
Top