Yardım Logitech değişim ürünüm gümrükte takıldı

Katılım
1 Ekim 2024
Mesajlar
19
Reaksiyon skoru
4
Logitech G Pro X 2 Lightspeed kulaklığımda olan problemi logitech desteğe anlattığımda bana hollandadan müşteri memnuniyeti adına yenisini yolladılar dün yollanan kargo bugün ülkeye giriş yapmış fakat gümrükte takılmış 67.5 euro olarak yazdıkları için UPS'i arayıp sorduğumda noterle vs uğraşmam gerektiğini söylediler ve ortalama 15 20k civarı bir fiyat çıkabileceğini söyledi ürünün fiyatı zaten 10k ürünün kargo bedeli hariç 15 20k bu kadar tutar mı başına gelen varsa ortalama ne kadar tutabileceğini söyleyebilir mi rica etsem attıkları formu doldurmuştum aradıktan sonra iptal etmişler
 

Ekler

  • Screenshot_1.webp
    Screenshot_1.webp
    18.2 KB · Hit: 58
Logitech G Pro X 2 Lightspeed kulaklığımda olan problemi logitech desteğe anlattığımda bana hollandadan müşteri memnuniyeti adına yenisini yolladılar dün yollanan kargo bugün ülkeye giriş yapmış fakat gümrükte takılmış 67.5 euro olarak yazdıkları için UPS'i arayıp sorduğumda noterle vs uğraşmam gerektiğini söylediler ve ortalama 15 20k civarı bir fiyat çıkabileceğini söyledi ürünün fiyatı zaten 10k ürünün kargo bedeli hariç 15 20k bu kadar tutar mı başına gelen varsa ortalama ne kadar tutabileceğini söyleyebilir mi rica etsem attıkları formu doldurmuştum aradıktan sonra iptal etmişler
Ben de daha önce garanti vasıtasıyla yurtdışından ürün getirtiyordum lakin ben arayıp garanti/değişim ürünü olduğunu söylediğimde form vs. dolduruyordum ve hiç bir şekilde vergi ödemiyordum. Logitech ile görüşseniz belki yardımcı olurlar.
 
Yeni yasayla beraber maalesef faturada yazan değişim ürünüdür yazısını umursamıyorlar sadece fiyata bakıyorlar.
 
Ben de daha önce garanti vasıtasıyla yurtdışından ürün getirtiyordum lakin ben arayıp garanti/değişim ürünü olduğunu söylediğimde form vs. dolduruyordum ve hiç bir şekilde vergi ödemiyordum. Logitech ile görüşseniz belki yardımcı olurlar.
aynısını bugün upsi az önce arayarak belirttim 0 ürün olarak yollandığı için ve 30 euroyu geçtiği için yapabileceğimiz bir şey yok dendi bana öyle bir form vs atmadılar fotoğrafta belirttiğim kısma yönlendirdi beni sms ile ordakileri doldurmuştum aradıktan sonra iptal etmişler o kısmı
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Yeni yasayla beraber maalesef faturada yazan değişim ürünüdür yazısını umursamıyorlar sadece fiyata bakıyorlar.
aynısı söylendi telefonda konuşurken 0 ürün olduğu için üstünde yazan fiyat önemli diyor gerisini umursamıyor
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

logitech desteğine tekrardan yazıcam yardımcı olamayız derlerse kargoyu geri çektirin diyeceğim gümrükçülere yar olmasın bana olamayacaksa
 
aynısını bugün upsi az önce arayarak belirttim 0 ürün olarak yollandığı için ve 30 euroyu geçtiği için yapabileceğimiz bir şey yok dendi bana öyle bir form vs atmadılar fotoğrafta belirttiğim kısma yönlendirdi beni sms ile ordakileri doldurmuştum aradıktan sonra iptal etmişler o kısmı
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


aynısı söylendi telefonda konuşurken 0 ürün olduğu için üstünde yazan fiyat önemli diyor gerisini umursamıyor
Geçmiş olsun hocam logitech ile bi görüş istersen ben onun haricinde geçen sene hyperx'den değişim almıştım ama onlar ürünü direk Türkiye üzerinden yollamışlardı yurtdışı ile iletişime geçmiş olmama rağmen, belki sana da o tarz bir şey ayarlarlar.
 
Geçmiş olsun hocam logitech ile bi görüş istersen ben onun haricinde geçen sene hyperx'den değişim almıştım ama onlar ürünü direk Türkiye üzerinden yollamışlardı yurtdışı ile iletişime geçmiş olmama rağmen, belki sana da o tarz bir şey ayarlarlar.
benim bir arkadaşım da hyperxden kulaklığı bozulunca yurtdışından almıştı yenisini yollamışlardı problem olmadı bize patlayacağı tuttu yine yapacak bir şey yok gibi yazdım cevap bekliyorum
 
Geri
Top