Natisse
80+
- Katılım
- 28 Haziran 2022
- Mesajlar
- 81
- Reaksiyon skoru
- 35
Dostlar selam arızalı olan logitech g pro superlight mouse u Logitech global ile iletişime geçtim. Sonuçta ürünün kusurlu olduğunu söylediler ve değişim onayı verdiler. Ürün kargoya verildi fakat verilirken farkettim ki kargoda türkçe harfler yazılmamış ve bunun sonucundada ürün 1 harf yüzünden gümrükte kaldı. Ups ike iletişime geçtim. Ürünün logitech ile iletişime geçilip faturasını almam gerektiğini söylediler. Bende ürünün garanti kapsamında değiştiğini ve herhangi bir fatura verilmediğini söyledim gönderici ile iletişme geçin dedi. Logiteche durumu anlattım onlarda 2 gün içinde size yardımcı olacağız dediler. Daha önce böyle bir sorun yaşayan oldumu. Şuanlık başka bir şey yapmam gerekirmi.