Yardım Logitech değişim ürünü gümrükte takıldı!

Natisse

80+
Katılım
28 Haziran 2022
Mesajlar
81
Reaksiyon skoru
35
Dostlar selam arızalı olan logitech g pro superlight mouse u Logitech global ile iletişime geçtim. Sonuçta ürünün kusurlu olduğunu söylediler ve değişim onayı verdiler. Ürün kargoya verildi fakat verilirken farkettim ki kargoda türkçe harfler yazılmamış ve bunun sonucundada ürün 1 harf yüzünden gümrükte kaldı. Ups ike iletişime geçtim. Ürünün logitech ile iletişime geçilip faturasını almam gerektiğini söylediler. Bende ürünün garanti kapsamında değiştiğini ve herhangi bir fatura verilmediğini söyledim gönderici ile iletişme geçin dedi. Logiteche durumu anlattım onlarda 2 gün içinde size yardımcı olacağız dediler. Daha önce böyle bir sorun yaşayan oldumu. Şuanlık başka bir şey yapmam gerekirmi.
 
Dostlar selam arızalı olan logitech g pro superlight mouse u Logitech global ile iletişime geçtim. Sonuçta ürünün kusurlu olduğunu söylediler ve değişim onayı verdiler. Ürün kargoya verildi fakat verilirken farkettim ki kargoda türkçe harfler yazılmamış ve bunun sonucundada ürün 1 harf yüzünden gümrükte kaldı. Ups ike iletişime geçtim. Ürünün logitech ile iletişime geçilip faturasını almam gerektiğini söylediler. Bende ürünün garanti kapsamında değiştiğini ve herhangi bir fatura verilmediğini söyledim gönderici ile iletişme geçin dedi. Logiteche durumu anlattım onlarda 2 gün içinde size yardımcı olacağız dediler. Daha önce böyle bir sorun yaşayan oldumu. Şuanlık başka bir şey yapmam gerekirmi.
Acaba son durum ne
 
Hocam logitechten ğrünün değişim ürünü olduğunu gösteren fatura alıp ups e iketmiştim gelmişti ürün elime.
Eski olan mouse ne yaptınız birde benden en son böyle bir şey istendi foto belirttim yardım ederseniz sevinirim.
 

Ekler

  • IMG_20231229_140022.jpg
    IMG_20231229_140022.jpg
    142.4 KB · Hit: 212
Dostlar selam arızalı olan logitech g pro superlight mouse u Logitech global ile iletişime geçtim. Sonuçta ürünün kusurlu olduğunu söylediler ve değişim onayı verdiler. Ürün kargoya verildi fakat verilirken farkettim ki kargoda türkçe harfler yazılmamış ve bunun sonucundada ürün 1 harf yüzünden gümrükte kaldı. Ups ike iletişime geçtim. Ürünün logitech ile iletişime geçilip faturasını almam gerektiğini söylediler. Bende ürünün garanti kapsamında değiştiğini ve herhangi bir fatura verilmediğini söyledim gönderici ile iletişme geçin dedi. Logiteche durumu anlattım onlarda 2 gün içinde size yardımcı olacağız dediler. Daha önce böyle bir sorun yaşayan oldumu. Şuanlık başka bir şey yapmam gerekirmi.
Hocam aynı sorunu ben de yaşıyorum logi ile iletişime geçtim fakat hala tarafıma bilgi verilmedi.Size ne kadar sürede döndüler.
 
Geri
Top