Logitech G G435 alınır mı?

sarkilar

80+
Katılım
30 Nisan 2024
Mesajlar
104
Reaksiyon skoru
23
Logitech G G435 alınır mı? almayı dusunuyorum içerisinden çıkan usb ile bilgisayara bluethootsuz bağlayabiliyormuyuz+olarak normal bluethoot özelliği varmı sorun çıkartıyormu telefona bağlarken
 
Bluetoot var ve çıkan dongle ile bağlanıyorsunz.Ek olarak ille de wireless olucaksa alınır
 
tam bilmiyorumda hem telde hem pcde kullanmak istiyorum pc de bluethoot yok telefonda var pc de usb den takarak çalşyormu kablosuz
 
aynı modeli bende almayı düşündüm baya araştırdım sesi çok az geliyormuş fps oyunlarında ses kasmak zor dediler baya ve müzik dinlemek istediğinde bile ses az geliyormuş
 
Son düzenleme:
aynı modeli bende almayı düşündüm baya araştırdım sesi çok az geliyormuş fps oyunlarında ses kasmak zor dediler baya ve müzik dinlemek istediğinde bile ses az geliyormuş
Peki hem bluethoot hemde bilgisayara bluethoot desteği olmayan PC e çıkan USB ile baglaniliyormu
 
Logitech G G435 alınır mı? almayı dusunuyorum içerisinden çıkan usb ile bilgisayara bluethootsuz bağlayabiliyormuyuz+olarak normal bluethoot özelliği varmı sorun çıkartıyormu telefona bağlarken
İster USB ile bilgisayar-telefona bağla, istersen Bluetooth moduna geçip bilgisayar, telefon tablet artık nerede kullanacaksan bağlanıp kullan. Sadece kablolu şekilde çalışmıyor, yani ya usb dongle ile bağlayacaksın ya da Bluetooth ile.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ben 6 ay siyah 6 ay beyaz kullandım, gayet memnun kaldım. Onlardan memnun kalınca bir üstünü aldım, 15 aydır G535 kullanıyorum bundan da memnunum.
 
İster USB ile bilgisayar-telefona bağla, istersen Bluetooth moduna geçip bilgisayar, telefon tablet artık nerede kullanacaksan bağlanıp kullan. Sadece kablolu şekilde çalışmıyor, yani ya usb dongle ile bağlayacaksın ya da Bluetooth ile.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ben 6 ay siyah 6 ay beyaz kullandım, gayet memnun kaldım. Onlardan memnun kalınca bir üstünü aldım, 15 aydır G535 kullanıyorum bundan da memnunum.
İyiymiş ozaman benim pcde bluethoot yok ama teldede pcdede kullanmak istiyordum ozaman işime.yarar
 
Geri
Top