Mavi Ekran Hatalarım

Hocam geri yükleme noktası yok verifier I kaparsam sistem açılır mı ?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Şu anda İSO dosyası oluşturabileceğim bir sistem yok.Nasıl geri alacağımı söyler misiniz bu işlemi?
Dediğim gibi iptal edebilirsin şuan ne görüntü var bana fotoğrafını atarmısın?
 
Dediğim gibi iptal edebilirsin şuan ne görüntü var bana fotoğrafını atarmısın?
Yapıyorum bir saniye. Şu anda güvenli moddan resetledim. Sİstem açıldı bu yöntemi bir daha uygulamasak kendimce iyi olur. Başka bir çözüm yolu biliyor musunuz acaba?
Mavi ekran için.
 
Yapıyorum bir saniye. Şu anda güvenli moddan resetledim. Sİstem açıldı bu yöntemi bir daha uygulamasak kendimce iyi olur. Başka bir çözüm yolu biliyor musunuz acaba?
Mavi ekran için.
Şimdi ddu ile driverları kaldırmalısın .
 
erişimi kabul edermisin bi bakalım md lere ne var ne yok çözelim
 
Ekran kartı driverini bilgisayarı güvenli moda alıp DDU ile sil sonra WHQL Onaylı bir sürüm indir. Sys doğrulaması yap.
 
Ekran kartı driverini bilgisayarı güvenli moda alıp DDU ile sil sonra WHQL Onaylı bir sürüm indir. Sys doğrulaması yap.
Bir kez daha mavi ekran yiyince dediğinizi yapıp dönmüştüm. Sys'yi yapayım çok teşekkür ederim Pişmaniye adam <3.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,924
Mesajlar
11,082,556
Üyeler
198,218
Son üye
okansabancioglu
Geri
Top