Mertcangndn
80+
- Katılım
- 16 Ekim 2024
- Mesajlar
- 36
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 6
- İsim
- Mertcan Gündoğan
Öncelikle merhaba arkadaşlar;
Bundan 4 ay önce kasım ayında MSI marka bir laptop satın aldım ve bir süre sıkıntısız kullandım (MSI Katana 17 B13VGH-1040XTR | 1TB SSD | 32GB Ram | RTX 4070 | Intel I7 13620h İşlemci). Daha sonra mavi ekran hataları baş göstermeye başladı.
Bu problemleri arkadaşlarımdan duyduklarım ve forumlarda sizlerden gelen yardımlarla bios güncellemesiyle alakalı olduğunu öğrenip güncelledim ancak problem çözülmedi. Ben de cihazı formatlayıp baştam temiz kurulum yaptım ancak yine çözülmedi.
Servise gönderdim, ordakiler donanım testi yapıp bir sorun bulamayıp benim yaptığım gibi cihazı formatlayıp bios güncellemesi yapmışlar. Ben bunu öğrenince dedim herhalde çözülmemiştir de yine de kötü düşünmek istemedim, bu benim uzun zaman sonra aldığım benim için çok değerli, yine benim için çok yüksek seviye bir makine. 1 ay kadar kullandım ve bu süreçte yine 2 defa mavi ekran hatasıyla karşılaştım.
Artık bu işten gına geldiği için iade ya da değişim düşünüyorum ancak her tarafta farklı bilgiler var. Ben dediğim gibi bilgisayarı yılbaşından önce aldım ve fiyatlar artık zamlandı. Bunu iade edip Asus falan alayım desem Asuslar zaten pahalı, bir de zamlardan sonra sanıyorum ki uçmuştur. Biraz da bunalıma girdiğim için bu konuda açıp bir şey yapmak istemiyorum, içim daralıyor gerçekten. Ben de size sormak istedim, şu an ne yapmam daha doğru olur: İade edip muadili bir model almak ne kadar mantıklı, değiştirsem desem bu sefer eğer sorun kronikse yine aynı şeyleri yaşayıp stres olacağım ne yapsam bilemiyorum. Ayrıca bu iade/değişim süreci prosedüründe de ne yapacağımdan pek emin değilim. Önce MSI Support'a mı yazsam, türkiyedeki resmi teknik servisine mi yazsam, satıcıya mail mi atsam yoksa satın aldığım platformdan mı işlemi yürütsem? Bunları yaparken teknik servisten bu cihaz ayıplıdır belgesi almam gerekir mi? Çünkü servise götürdüğümde bununla alakalı olarak eğer donanımsal bir arıza varsa iade değişim onayı vermiştim onlar da bana belge vereceklerini ve bu belgeyle satıcıya gidebileceğimi söylemişlerdi. Ancak yukarıda da dediğim gibi böyle bir hata bulamadıkları için böyle bir durum gerçekleşmedi.
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
Bundan 4 ay önce kasım ayında MSI marka bir laptop satın aldım ve bir süre sıkıntısız kullandım (MSI Katana 17 B13VGH-1040XTR | 1TB SSD | 32GB Ram | RTX 4070 | Intel I7 13620h İşlemci). Daha sonra mavi ekran hataları baş göstermeye başladı.
Bu problemleri arkadaşlarımdan duyduklarım ve forumlarda sizlerden gelen yardımlarla bios güncellemesiyle alakalı olduğunu öğrenip güncelledim ancak problem çözülmedi. Ben de cihazı formatlayıp baştam temiz kurulum yaptım ancak yine çözülmedi.
Servise gönderdim, ordakiler donanım testi yapıp bir sorun bulamayıp benim yaptığım gibi cihazı formatlayıp bios güncellemesi yapmışlar. Ben bunu öğrenince dedim herhalde çözülmemiştir de yine de kötü düşünmek istemedim, bu benim uzun zaman sonra aldığım benim için çok değerli, yine benim için çok yüksek seviye bir makine. 1 ay kadar kullandım ve bu süreçte yine 2 defa mavi ekran hatasıyla karşılaştım.
Artık bu işten gına geldiği için iade ya da değişim düşünüyorum ancak her tarafta farklı bilgiler var. Ben dediğim gibi bilgisayarı yılbaşından önce aldım ve fiyatlar artık zamlandı. Bunu iade edip Asus falan alayım desem Asuslar zaten pahalı, bir de zamlardan sonra sanıyorum ki uçmuştur. Biraz da bunalıma girdiğim için bu konuda açıp bir şey yapmak istemiyorum, içim daralıyor gerçekten. Ben de size sormak istedim, şu an ne yapmam daha doğru olur: İade edip muadili bir model almak ne kadar mantıklı, değiştirsem desem bu sefer eğer sorun kronikse yine aynı şeyleri yaşayıp stres olacağım ne yapsam bilemiyorum. Ayrıca bu iade/değişim süreci prosedüründe de ne yapacağımdan pek emin değilim. Önce MSI Support'a mı yazsam, türkiyedeki resmi teknik servisine mi yazsam, satıcıya mail mi atsam yoksa satın aldığım platformdan mı işlemi yürütsem? Bunları yaparken teknik servisten bu cihaz ayıplıdır belgesi almam gerekir mi? Çünkü servise götürdüğümde bununla alakalı olarak eğer donanımsal bir arıza varsa iade değişim onayı vermiştim onlar da bana belge vereceklerini ve bu belgeyle satıcıya gidebileceğimi söylemişlerdi. Ancak yukarıda da dediğim gibi böyle bir hata bulamadıkları için böyle bir durum gerçekleşmedi.
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.