Max 550 TL koltuk önerisi

Katılım
7 Ocak 2021
Mesajlar
344
Reaksiyon skoru
68
Bütçe
530
İyi günler
500-550 bandın da oyuncu/rahat konforlu koltuk arıyorum

Bir kaç xfly ve turksit modeline baktığım da kalitesiz oldukları söylenmiş.

Önerinizi bekliyorum.
 
500 TL ye oyuncu koltuğu yok
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

ofis koltuğu olabilir belki
 
500 TL ye oyuncu koltuğu yok
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

ofis koltuğu olabilir belki
Rahat ve konforlu olarak ekledim , koltuk olsun yeter. Her türlü koltuk önerisine açığım bütçeyi açmadığı sürece.
 
Rahat ve konforlu olarak ekledim , koltuk olsun yeter. Her türlü koltuk önerisine açığım bütçeyi açmadığı sürece.
Şuan elimde 2 adet koltuk var. Biri 1500 TL lik oyuncu koltuğu biri de 700 TL'lik ofis koltuğu. Şunu belirtmeliyim ki rahatlık bakımından ofis koltuğu çok daha iyi. Oyuncu koltuğundan sonra ofis koltuğuna oturunca pamuğa oturmuşsun gibi oluyor. Ama oyuncu koltuğu çok daha ortopedik. Ofis koltuğunda belim ağrırken (7 8 saat belki daha fazla pc başında olduğum için)oyuncu koltuğuna geçince ciddi bir azalma oldu. Şuan birini kod yazarken oyun oynarken kullanıyorum. Ofis koktuğunu da film izlerken kullanıyorum. Aradaki farkları objektif bir şekilde anlattığıma göre gelelim soruna. O fiyata temiz 2. El olur mu yoksa 0 olmak zorunda mı ? Ona göre araştıralım.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

3.8 almış. Bence o fiyat'a değmez.
 
Şuan elimde 2 adet koltuk var. Biri 1500 TL lik oyuncu koltuğu biri de 700 TL'lik ofis koltuğu. Şunu belirtmeliyim ki rahatlık bakımından ofis koltuğu çok daha iyi. Oyuncu koltuğundan sonra ofis koltuğuna oturunca pamuğa oturmuşsun gibi oluyor. Ama oyuncu koltuğu çok daha ortopedik. Ofis koltuğunda belim ağrırken (7 8 saat belki daha fazla pc başında olduğum için)oyuncu koltuğuna geçince ciddi bir azalma oldu. Şuan birini kod yazarken oyun oynarken kullanıyorum. Ofis koktuğunu da film izlerken kullanıyorum. Aradaki farkları objektif bir şekilde anlattığıma göre gelelim soruna. O fiyata temiz 2. El olur mu yoksa 0 olmak zorunda mı ? Ona göre araştıralım.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


3.8 almış. Bence o fiyat'a değmez.
Belkide.
 
Geri
Top