Furkyyy
80+ Platinum
- Katılım
- 16 Ağustos 2020
- Mesajlar
- 14,515
- En İyi Cevap
- 9
herhangi bir ekipman sorusunda kendisine danışabilirsin.tamamdır hocam sağolun
herhangi bir ekipman sorusunda kendisine danışabilirsin.tamamdır hocam sağolun
GIVI 50.8 MAT SİYAH KASK Fiyatı
GIVI 50.8 MAT SİYAH KASK Ücretsiz Kargo, En Ucuz Fiyat, Tavsiye, Öneri ve Yorumwww.motoavm.com
bunu buldum güzele benziyor, givi iyi markadır üzmez. ama yine de @Skynel daha iyi önerilerde bulunur diye düşünüyorum. bunları bir kenara not al kendisine ulaşınca atarsın.
çok güzel kask klasiklerden. ama bu da ağır.Taba Motor | Polo Motorrad Türkiye Distribütörü
Polo Motorrad Markaları Artık Türkiye'de... FLM Motosiklet ekipmanlar, NEXO Motosiklet Kaskları, QBAG Motosiklet Ãantaları, MOHAWK, DXR, ROAD, REUSCH, SPIRIT MOTORS, PHARAO, SAFE-MAX, Thermoboy ve daha pek çok Alman Markası.www.tabamotor.com
ls2 storm kullanıyorum 1400-1500 gr arasında bişey öyle bi ağırlık hissetmiyorum ha drift l kullanıyorum oturuş pozisyonundan vs çok fark etmiyor olabilirim ama açıkcası pek bi sıkıntı yaratıcağını düşünmüyorum kullananlarda var çünküŞimdi yeni inceledim.
1.490 gr - + 'sı var biz diyelim 1.500kg kafada beton taşımak gibi bişey bu kask alınmaz hele ki arkadaş racing kullanacak kafa öne yatık olacağı için zaten motorun oturuş pozisyonundan dolayı handikapı var 1.500kg kask'ı da takınca rüzgar direncinde o kaskın ağırlığını sen düşün.
Mesaj otomatik birleştirildi:
çok güzel kask klasiklerden. ama bu da ağır.
biz naked'çıyız hocam bizde sorun değil de racing kullanan insanlarda kask ağırlığı ciddi sorun oturuş pozisyonundan tut spor kullanıma kadar etkiliyor şimdi herkes kask kabuğundan falan bahsediyor da kask ağırlığı da çok önemli. 2006 yılında bir r6'ım vardı. bu ağırlık belasını çekmişliğim var. bildiğin kafaya boyna baskı yapıyor sürat arttıkça daha da basıyor alına boyuna.ls2 storm kullanıyorum 1400-1500 gr arasında bişey öyle bi ağırlık hissetmiyorum ha drift l kullanıyorum oturuş pozisyonundan vs çok fark etmiyor olabilirim ama açıkcası pek bi sıkıntı yaratıcağını düşünmüyorum kullananlarda var çünkü
doğrudur racing kullanmadığım için bilmiyorum pek bilgilendirme için teşekkürler bende aydınlandımbiz naked'çıyız hocam bizde sorun değil de racing kullanan insanlarda kask ağırlığı ciddi sorun oturuş pozisyonundan tut spor kullanıma kadar etkiliyor şimdi herkes kask kabuğundan falan bahsediyor da kask ağırlığı da çok önemli. 2006 yılında bir r6'ım vardı. bu ağırlık belasını çekmişliğim var. bildiğin kafaya boyna baskı yapıyor sürat arttıkça daha da basıyor alına boyuna.
estf hocam. rica ederim. racing maceramız biteli yıllar oldu 2008'dan beri binmiyorum naked'ta hayat vardır keşke anlasa şu bizim motorcular.doğrudur racing kullanmadığım için bilmiyorum pek bilgilendirme için teşekkürler bende aydınlandım
Zevk valla ne diyeyim..Yaş 17.5 ilk motorum oldu drift L. 5-6 ay sonra a2 alıp sr250 veya nk250 alıcam naked racing insanı çok kararsız bırakıyor ama ana hedefim sr tabii ki racing bi tık daha ön planda duruyor benim içinestf hocam. rica ederim. racing maceramız biteli yıllar oldu 2008'dan beri binmiyorum naked'ta hayat vardır keşke anlasa şu bizim motorcular.
Geçmiş olsun bu arada Allah kaza bela göstermesin bidahabu arada az bilinir 5 yıldız sharptan bir dönemler ne sattı bu kask ne sattı.
not: bu kask kafamdayken motoru devirip ( yere akan yağdan dolayı gece saat 2'de ışıklandırmanın zayıf olduğu bir yolda ) sürtünerek yerde kaldırımın dik köşesine şakak kısmından çarpmışlığım var. Motosiklet hayatımda 2. kazamdı. kaskın burun kısmı alttan çatladı. görevini yerine getirdi hala yaşıyorum.
MT'nin şu an ki durumunu bilmiyorum ama.
Alıntıyı görüntüle
kullandığım kask mt targo hocam kabuğu sağlam fakat kaza sonucunda alt çene rüzgarlığı çıkıp cenemi yardı biraz kalitesi iç pad olarak kötüydüestf hocam. rica ederim. racing maceramız biteli yıllar oldu 2008'dan beri binmiyorum naked'ta hayat vardır keşke anlasa şu bizim motorcular.
Mesaj otomatik birleştirildi:
bu arada az bilinir 5 yıldız sharptan bir dönemler ne sattı bu kask ne sattı.
not: bu kask kafamdayken motoru devirip ( yere akan yağdan dolayı gece saat 2'de ışıklandırmanın zayıf olduğu bir yolda ) sürtünerek yerde kaldırımın dik köşesine şakak kısmından çarpmışlığım var. Motosiklet hayatımda 2. kazamdı. kaskın burun kısmı alttan çatladı. görevini yerine getirdi hala yaşıyorum.
MT'nin şu an ki durumunu bilmiyorum ama.
Alıntıyı görüntüle
buarada ağırlık için söyleminiz gerçekten çok doğru fakat bu fiyat skalasında daha hafif kask bulamadımestf hocam. rica ederim. racing maceramız biteli yıllar oldu 2008'dan beri binmiyorum naked'ta hayat vardır keşke anlasa şu bizim motorcular.
Mesaj otomatik birleştirildi:
bu arada az bilinir 5 yıldız sharptan bir dönemler ne sattı bu kask ne sattı.
not: bu kask kafamdayken motoru devirip ( yere akan yağdan dolayı gece saat 2'de ışıklandırmanın zayıf olduğu bir yolda ) sürtünerek yerde kaldırımın dik köşesine şakak kısmından çarpmışlığım var. Motosiklet hayatımda 2. kazamdı. kaskın burun kısmı alttan çatladı. görevini yerine getirdi hala yaşıyorum.
MT'nin şu an ki durumunu bilmiyorum ama.
Alıntıyı görüntüle
bütçe aralığında bi tık zor gibi bi model atayim bütçenin altında kalıyor mesela bu modelkullandığım kask mt targo hocam kabuğu sağlam fakat kaza sonucunda alt çene rüzgarlığı çıkıp cenemi yardı biraz kalitesi iç pad olarak kötüydü
Mesaj otomatik birleştirildi:
buarada ağırlık için söyleminiz gerçekten çok doğru fakat bu fiyat skalasında daha hafif kask bulamadım
1.6 kg diyor hocam sizc çok mubütçe aralığında bi tık zor gibi bi model atayim bütçenin altında kalıyor mesela bu model
yanlış hatırlamıyorsam sharp 5 yıldızdı bu kask yine de bi araştırın.
Bene çok ama daha hafif için dediğim gibi kabuk yapısının değişmesi lazım fiber olması lazım bu bütçede alınabilir.1.6 kg diyor hocam sizc çok mu